Olen ruma nainen ja haluan seksiä komeiden miesten kanssa
Onneksi ruma nainen kelpaa tarvittaessa komeille miehille seksin merkeissä. Komeat miehet eivät toki halua parisuhdetta kanssani, mutta haluan komeilta miehiltä vain seksiä, joten pelkkä seksi sopii hyvin
Kommentit (9)
Komeat miehet yleensä uittavat itseään ihan missä tahansa ja vieläpä pyrkivät siihen että mahdollisimman monen kanssa.
Tavallisen näköiset sitten ovat niitä, joiden kanssa kannattaa perustaa perhe.
Jotkut haluavat kumppaniksi komean ja henkisen miehen. Oikeasti saa vaan hiivan karkipussista.
Oletko hoikka? Voit todellakin saada seksiä ja päästä naimisiin komean miehen kanssa.
Mitä oon tässä pariskuntia katsellut niin pärstä saa olla ihan mitä vaan kunhan on LAIHA. Katsokaa vaikka Charlesia ja Camillaa, ei ollut Camilla kaunotar nuorenakaan. Ja Ranskan presidentin vaimolla vois pelotella lapsia jos eivät tottele. Mutta on laiha, oikea rimppakinttu.
Eli kävelet vaan tiukoissa housuissa niin kyllä lähtee ura urkenemaan.
Onneksi tykkään itse normaaleista miehistä, ei tarvitse tapella rikkaista. Mun mielestä se on vähän niinku itsensä myymistä, jos ei tykkää miehestä vaan rahoista...
T. Nättikasvoinen, mutta ylipainoinen
Niin minäkin ja olen ihan helposti saanut seksiä komeiden miesten kanssa.
Ap toki on palstan naisvihaajamies, joka kuvitteli aloitus tehdessään kirjoittavanda jotain ikävää. Hän kun luulee, että naiset haluaisivat parisuhteen ja naimisiin.
Minä en halua seurustella, enkä sitoutua. Haluan vain seksiä komeilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Komeat miehet yleensä uittavat itseään ihan missä tahansa ja vieläpä pyrkivät siihen että mahdollisimman monen kanssa.
Tavallisen näköiset sitten ovat niitä, joiden kanssa kannattaa perustaa perhe.
Sori ap.
Jos nainen ei halua jotain miestä edes yhdenillansuhteeseen, niin ei hän halua sitä miestä pitkään suhteeseenkaan. Pitkässä suhteessahan sitä miestä pitäisi täisi jaksaa vielä paljon pidempään kuin yhden illan! Jos ei nappaa edes yhtä iltaa, ei _todellakaan_ nappaa pidempäänkään.
Haaveilu ei ole kielletty