Jään kuin lopussa eläkkeelle, joka tulee olemaan 3800 euroa kuukaudessa. Matkustelua ja hemmottelua
Lähden eläkkeelle kevyin mielin, koska tiedän olleeni tärkeä tekijä yrityksessä. Minua kaivataan. Mutta nyt on minun aika keskittyä itseni hemmotteluun ja matkusteluun. Elän taloudellisesti kissanpäiviä. Ja siitä saan kiittää omaa älyäni, olen elämän solmukohdissa osannut tehdä aina juuri oikeat ratkaisut ja urakehitykseni on ollut raketinomaista. Nyt on minun vuoroni nautiskella. Ensi viikolla olenkin jo Afrikassa. Hyvää kesää kaikille!
Kommentit (72)
Minulla on noin 460000 euroa tilillä perinnön takia enkä ole matkustellut missään. Kävin minä turussa viime syksynä mutta muuten olen ollut kotona lähinnä ja mökillä.
Sitä joskus miettiin onkohan kaikki työt ja tehtävät ihan palkkansa arvoisia.
Miksi eläkkeesi on noin pieni, jos sinulla on ollut rakettimainen ura?
DI-isäpuolellani oli samaa luokkaa ja oli sentään vuosikausia työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eläkkeesi on noin pieni, jos sinulla on ollut rakettimainen ura?
DI-isäpuolellani oli samaa luokkaa ja oli sentään vuosikausia työttömänä.
Enhän paljastanut, minkä ikäisenä jäin eläkkeelle. 🤣
AP
Miksi tulit palstalle kehuskelemaan?
Täällä se on helpointa ?
Raha tuo onnea tiettyyn rajaan asti.
Sitten sinulla onkin aikaa perehtyä oikeinkirjoitukseen.
Ei muuta kuin onnea! Älä kuitenkaan koveta sydäntäsi. Itse lahjoitan anonyymisti, eri järjestöille silloin tällöin. Saan tuntea olevani tärkeä hetken. Näin siis pohdin hedonismin ja orgioiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Raha tuo onnea tiettyyn rajaan asti.
Köyhät lohduttautuu näillä loruilla.
AP
Hyi. Narsismisi löyhkää tänne asti.
Onneksi lähdet pois Suomesta! Täällä on ihan riittävästi itseään täynnä olevia mulkkuja.
Tökkää sormi täytettyyn vesilasiin. Paikkasi täytetään yhtä nopeasti kun vesi on asettunut otettuasi sormen pois lasista. Emme ole korvaamattomia, mutta nautitaan elämästä.
Kaikenlaista paskaa sitä joku keksiikin.
Hyvä eläke, olen kateellinen normi pulliaisena.
Mitä luokkaa palkkasi on ollut?
Jos olet tottunut puolta enempään niin kyllä saatat itsesi tuntea köyhäksi nytten.
Hyvä sanonta tähän ' Det är inte de höga inkomsterna utan dem låga utgifterna.'
Hyvä, jos joku on tyytyväinen elämäänsä ja valintoihin. Mukavaa vastapainoa palstan valittajille, joilla kaikki menee aina pieleen. Nauti kun voit.
Tähän voisi muutkin heitellä omia kuvitelmiaan...
Minä aloitan: Olen 25 v. mielenkintoisessa asiantuntijatyössä. Perhe ja kulissit kunnossa. Ulkonäkö täydellinen. Taloudellisesti voisin jäädä pois töistä mutta en malta koska olen töissäni korvaamaton.
Hyvähän se on kehuskella kun jo liksa on ollut 8000e monen vuoden ajan. Toki silloin saa eläkettäkin.
Kuinka monta pr0millea kaltaisistasi onkaan Suomen veästöstä?