Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kassajonojen erkit

Vierailija
13.07.2024 |

Miten voi olla että joka kerran kun käyn kaupassa tulee kassalla eteeni erkki. Hän on n. 80v mies, joka haluaa pelata jokaista veikkauksen peliä mitä on koskaan tehty. Kysyä ravitulokset, kertoa kassavitsit kuiteista jotka ei mene verotukseen ja juuri kun luulet että no nyt hän menee, niin hän palaa kassalle että kun vielä yksi joku juttu. Ja se vie vähintään minuutin selvittää sitäkin. Kesäisin erkkejä on aivan erityisesti liikkeellä. 

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ne veetit ja jessikat käydä kaupassa muulloin kuin ruokatunnillaan niin ei olisi niin kiire, eikä toiset kansalaiset ärsyttäisi. Vaikka hyvähän se on kun erkkien seurassa oppivat itsehillintää.

Vierailija
82/85 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on raivostuttavaa, ja varsinkin kun nää kiilaa just avatuille kassoille ja jumittaa nekin. Ja sitten kääntyy kassalta sinua päin ja toteaa että "anteeksi kun nyt vähän kestää!" ja sitten vedetään ne 200 lottoa ja veikkausta ja tuotteet pitää ottaa viidelle kuitille ja osa maksaa kortilla, osa käteiselllä, osa pesetoilla ja loput oravannahoilla. On kokemusta. Voi v i t t u!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli mun edessäni erkki. Yritin yhtä lonkeroa ostaa ja erkillä oli 100 asiaa ennen mua. Asioita vaan tuli ja jätin lonkun siihen tiskille ja kävelin ulos. 

Vierailija
84/85 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli mun edessäni erkki. Yritin yhtä lonkeroa ostaa ja erkillä oli 100 asiaa ennen mua. Asioita vaan tuli ja jätin lonkun siihen tiskille ja kävelin ulos. 

Mun oli pakko jättää kerran kokonainen ostoskori. Jonossa tuli oltua niin kauan, että ei voinut mitään. Siihen jäi kaikki.

Vierailija
85/85 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erkki myös pysähtyy kärryjensä kanssa keskelle kulkuväylää ja jumittuu siihen tollottamaan kaukaisuuteen minuutiksi.

Erkit liikkuu aina ruokatunnin aikaan estämässä työläisten nopsaa eväiden hakua kaikin keinoin.

Pirkot taas vertailee 5 minuuttia ottaako Xtran vai Coopin vanupuikkoja kärry poikittain käytävällä.

Onko erkki siis tää ukko joka työntää kärryjään kestokumarassa/linkussa ja persvako taaksepäin loistaen? Ainakaan tuollaisesta ei mahdu ikinä ohi kun se ukko + kärry vie jokaisen hyllyvälin kokonaan.