Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa , olin tänään prismassa ruokaostoksilla, ostin todella paljon

Vierailija
02.02.2007 |

ruokaa koko perheelle 6 henkeä , ja lisäksi taloustavarat paperit yms. Jonoa oli kassalla paljon, takanani ainaskin 10 ihmistä, annoin pankkikortin - ei katetta tilillä siis ei antanut maksaa kortilla .... mies oli luvannut siirtää rahaa tililleni, kyllä sain aika maireita katseita ...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meette sit varmaan miehen kans illalla uudelleen kärryä lastaamaan?

Vierailija
2/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kassaneito ... en mene kyl ihan äkkiä sinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy.

Vierailija
4/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuuhan sitä tuollaista. Minäkin kerran lastasin kamat hihnalle ja huomasin että unohdin rahapussini kotiin. Onneksi juuri silloin sattui naapuri tulemaan kauppaan, kinusin siltä rahat..

Vierailija
5/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on joku vitsi?

Vierailija
6/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin se asiakas niitä alkaa takaisin viemään, vaan lähteee paikalta aika liukkaasti. Jono saa sitten seisoa sen aikaa, kun kassahenkilö kerää kamat jonnekin sivuun ja luultavimmin niitä ruokia ei kukaan henkilökunnasta kerkeä viemään takaisin, ennen kuin pakasteet on sulana ja lihat pilalla.

Vierailija
7/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma tili johon laitetaan rahaa miehen tililtä joo tulee kaikki lapsilisät yms.

Vierailija
8/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vitsi?? Onko siinä jotain outoa jos siirtää rahaa toisen tililtä? Meillä ainakin siirretään rahaa sen tililtä jolla rahaa sattuu oleen. Mies käy töissä ja mä olen kotiäiti, mutta silti miehen tili saattaa välillä käydä tyhjänä ja jos minulla on silloin rahaa tilillä niin tottakai siirrän sitä miehen tilille jos on tiedossa että mies tarttee rahaa johonkin.

Samoin toisinpäin. EI siinä ole mitään ihmeellistä!

ei ap

Vierailija
9/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma tili.

Vierailija
10/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina taas todistaa, että eivät ne todellakaan yhteisiä ole, jos kerran ei itse tiedä onko sitä rahaa tilillä vai ei... Huh huh...

Vierailija
11/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäidillä kun tuo palkka ei päätä huimaa, niin mies siirtää MONTA kertaa kuukaudessa tililleni rahaa.. Joskus juuri ennen kauppaan menoa. Eihän tuossa nyt ole mitään kummallista!

Vierailija
12/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo unohdin ettei täällä oikein voi paljastaa olevansa kotiäiti, sehän on nykyaikana häpeä! Pitäs olla uranainen jolla tilillä vähintään tonni ylimääräistä koko ajan... Ja miehellä tietysti myös. Sitten voisi tehdä lapsia, jos niitä vielä saa kun ikää on niin paljon.

Ähh... ikävää sakkia!

Vierailija
13/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin taannoin vielä kotiäiti, tienasin muistaakseni 380 eur/kk. Siitä maksoin lainaa osan, sähkön ja vastikkeen, joten mulle ei jäänyt latiakaan esim. ruokaan tai mihinkään. Meillä mies hoitaa kauppareissut, mutta jos ne olis ollut mun kontolla, niin totta mooses mies olisi mulle rahaa siirtänyt? Mikä vaikeus siinä on ymmärtää. Ei kotiäidin rahoilla tehdä montaakaan ruokakauppareissua kuussa.

Vierailija
14/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotihoidontukeni on omiin menoihini (kampaaja, meikit, jne), mies maksaa laskut, asumisen, ruoat, lasten hankinnat, ja siksi siirtää usein tililleni rahaa. Minä teen ostokset mutta rahat on mieheltä peräisin.

Vierailija
15/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkikorttia pystyy vinguttamaan, vaikkei tilillä olisi sentin senttiä. Visa Electron/vastaavat tarkistaa saldon maksettaessa, pankkikorteissa ei ole sellaista ominaisuutta.

Vierailija
16/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa. onneksi oli visa..

Vierailija
17/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYKYÄÄN MYÖS PANKKIKORTIN SALDO SELVIÄÄ KAUPASSA

Vierailija
18/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska seur päivänä se vasta sieltä tililtä menee.

Vierailija
19/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muu täsmää, paitsi mulla oli onneksi se huonomuistinen mies mukana. Otan osaa - häpesin silmät päästäni ja sätin autossa miestäni, joka otti kaiken vastaan kuin kallio.

Vierailija
20/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhteiset rahat, niin minkä helkutin takia on omat tilit molemmilla? On kuulkaa helppoa, kun ei ikinä tarvi siirtää rahaa ees taas, paitsi säästötilille. Ja tilillä on katetta koko ajan, kun palkat ja äitiyspäivärahat ja lapsilisät tulee kaikki eri aikaan kuusta...

Niin ja meillä yhteiset rahat myös silloin kun ollaan molemmat töissä, silloin mulla yhtä iso palkka kuin miehellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi