Autosta on mulla velkaa 0 euroa
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina autoni käteisellä.
Niin miekii.
Keväällä ostin uuden e-tronin käteisellä.
Parissa eka kaupassa kieltäytyivät myymästä, mutta kolmannesta kaupasta löytyi myyjä, jolle raha kelpasi.
Mulla on 0e velkaa 2 talosta.
Autot liisattuja joten ei todellakaan ole velkaa! Typerin hankinta ikinä omalla rahalla!
miksi autosta velkaa...hankii vaan suoraan rahalla, uutena tilattuna itse halutuilla vermeillä
Vierailija kirjoitti:
Et ole pankin orja.
Miten tuo orjuus toteutuu käytännössä? Ollut autoja niin lainalla kuin suoraan omaksi ostettuna. Ainoa ero käytännössä ollut, että suoraan omaksi ostettuna ei ole tarvinnut maksella kuukausittain rahaa, kun on kerännyt potin kasaan ennen ostoa. Helpottaa tulevaisuuden-minua, mutta menneisyyden-minä joutui karsimaan omaa kulutustaan.
Sama täällä, 0€ autovelkaa ollut jo 10 vuotta. Auto ei ole uusi, mutta 20 vuotta vanha laatuauto kuljettaa erittäin mallikkaasti, eikä ole typerää kosketustelevisiota kojelaudassa vaarantamassa liikenneturvallisuutta. Ei hiukkassuodattimia, ei ureaa, ei mitään näitä nykypäivän typeriä asioita jotka aiheuttaa kalliita korjauksia. Katsastus joka vuosi heittämällä läpi. Ei muuten auto vaihdu ihan hetkeen.
Hei onnea :) Onhan se kiva olla velaton. Mulla ei ole enää niin autosta kuin talostakaan lainaa. En mä kiellä etteikö askel olisi kevyt :) Ja on kiva kun pääsee kehumaan näin anonyymisti kun ei sitä yleensä kehtaa hehkuttaa. Tiedän että kovin moni ikäiseni ei ole vielä tässä tilanteessa ja aika moni makselee aika kovia korkoja tällä hetkellä.
Ei mullakaan 12 vuotta vanhasta toyotasta,ei mitään järkeä olla velkaa autosta.
Hulluilla on halvat huvit. 😂