Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nähnyt jonkun tyydyttävän itseään?

Vierailija
12.07.2024 |

Kuka ja millainen tilanne?

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen kyllä.

Muutama poikaystävä aikoinaan suostui näyttämään runkkaussession, samoin mieheni on "esiintynyt" useinkin.

Ja joskus teininä onnistuin houkuttelemaan pikkobroidin näyttämään mulle siemensyöksyn, tiesin nimittäin että hän runkkaa. Nukuttiin samassa huoneessa ja usein kuuntelin peitonkahinaa.

Vierailija
62/164 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kun nainen pihtaa ja valehtelee niin siinä ei miehen mieli kohene kun näkee toisen hinkkaavan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskunnan rouvalla oli tapana sormettaa saunassa pesemisen varjolla aina orgasmiin asti. Kun sanoin, että "olipa kaunista katsella, kun pesit v****asi" (juuri näillä sanoin), hän ihanoitui kuin keitetty makaroni tai sula vaha, kun olin huomannut hänen ystävällisyytensä. Vielä kuivauspuolella kiitti kauniista sanoista kuivaamalla pilluansa pyyhkeellä edelleen tulvivasta kiihotusglötystä, minuun päin kääntyen, ainakin viiteen kertaan, huolellisesti ja hitaasti. Kyllä minäkin sulin ylenpalttisesta kiittämisestä. 

Vierailija
64/164 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehitysvammaiset laitoksissa sekä nai toisiaan, että harrastaa runkkaamista  mm.vessassa. Potilaat on ihmisiä kuitenkin useimmat käy vessassa tai työkaverit nai toisiaan.

Vierailija
65/164 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nähtiin pari naimassa tähtitornin mäellä rinteessä. Toisen kerran toinen pari Hakaniemen sillan lähellä puuskassa. Kerran yksi nainen hinkkasi itseään. 

Vierailija
66/164 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 80 vuotias papparainen ja perheellinen kovasti kiinni nuorten rinnoissa ja kyselemässä millaista seksiä nuorilla on. 

Vierailija
67/164 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, olen kyllä.

Muutama poikaystävä aikoinaan suostui näyttämään runkkaussession, samoin mieheni on "esiintynyt" useinkin.

Ja joskus teininä onnistuin houkuttelemaan pikkobroidin näyttämään mulle siemensyöksyn, tiesin nimittäin että hän runkkaa. Nukuttiin samassa huoneessa ja usein kuuntelin peitonkahinaa.

Tämä menee nyt vähän väärinpäin varsinaiseen kysymykseen nähden, mutta olen tuo teini-"pikkubroidi" kahdessakin eri tarinassa täällä. Eli ensimmäinen oli se kun isosisko yllätti mut vessasta juuri siten kuin aikaisempi lavuaari-tarina kertoi. Kun siskon kanssa samassa huoneessa jouduttiin nukkumaan, kädetyspaikka oli juuri vessa. Kuitenkin sattui se kerta kuten aikaisemmassa tarinassa, että systeri tuli vessaan samalla kun meikä "tuli". Sitten päästään tähän toiseen tarinaan, että kun sisko oli lavuaari-episodin jo nähnyt, se kuitenkin lohdutteli että se näytti oikeastaan aika kivaltakin ja haluaisi nähdä asian uudelleen tarkemmin. Heti en suostunut, mutta jatkuva muistuttelu asiasta, että näki asian kuitenkin jo ja pieni uhkailu, että kertoo kaikille (sekä lahjonta tissien näyttämisellä) sai alistumaan ja näyttämään syöksyn uudelleen. Sisko huomasi kuitenkin jälkeen, että nyt meikä on niin pahassa morkkiksessa että on pakko liennytellä asiaa (ja että hyvin nopeasti vanhemmatkin huomaa jotain olevan pielessä), se uhkailu meni yli. Lupasi pyhästi, ettei koskaan kerro kenellekään ja kehui niin maasta taivaisiin kaiken, että se pehmensi tilannetta.

Toivon kyllä, että et mennyt uhkailemaan omaa pikkubroidiasi. Se on niin salainen ja pikkuisen häpeällinenkin asia, että tuo aikamoiset pelkotilat ja traumat. Toivottavasti houkuttelit jollain toisella tavalla.

Vierailija
68/164 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin nähdä kun silloinen nais ystäväni runkkaa itselleen orgasmin. katselin vierestä touhua mutta huipulle ei päässyt itse autoin itse hänet loppuun

Vierailija
69/164 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olen!

M64

Vierailija
70/164 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kehitysvammaiset laitoksissa sekä nai toisiaan, että harrastaa runkkaamista  mm.vessassa. Potilaat on ihmisiä kuitenkin useimmat käy vessassa tai työkaverit nai toisiaan.

Hoitajana allekirjoitan tämän. Ihmisiä ne asukkaatkin ovat. Totta myös tuo työkavereiden välinen. Olen itsekin nainut monen naispuolisen työkaverin kanssa, työpaikallakin.

Vierailija
71/164 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin kanssa usein runkataan yhdessä.

Vierailija
72/164 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vaimoni sormettavan. Ensin sattumalta yöllä. Minulla seisoi aivan älyttömänä ja kun hän oli saanut pyysin päästä pukille. Hän ei tiennyt että olin nähnyt ja oli hieman häpeilevä. Sanoin ettennole nähnyt mitään noin kiihottavaa ja hän otti minulta vielä lastit sisäänsä hymyillen. Sittemmin olen nähnyt sen ihan pyynnöstä. Häntä pitää panna aina sen jälkeen ettei hävetä ja ujostuta.

Vierailija
73/164 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kumma. Nainen voi olla aivan kiimassa ja haluta miestä sisäänsä, eikä yhtään ujostuva. Mutta sitten kun pitäisi näyttää miehelle, miten tyydyttää itsensä, ujostuttaa- Miksi näin?

Vierailija
74/164 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen...😂

Vierailija
75/164 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen...😂

Kerro nyt vähän lisää, kerro kerro, mitä kaunista olet nähnyt

Vierailija
76/164 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena poikana olen nähnyt minua 13-vuotta vanhemman isoveljen tyydyttävän itseään.

Kiihotti suuresti. Ensimmäinen kerta oli sattuma. Seuraavilla kerroilla järjestin itseni "tarkailuasemiin" tarkoituksella.

Näillä kokemuksilla oli varmaan iso osa siinä, että minusta tuli bi.

Vuosia myöhemmin tuli tällä isoveljen kookkaalla kalulla myös herkuteltua.

Vierailija
77/164 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asepalveluksen aikana meillä oli tuvassa yksi veijari joka ihan avoimesti tumputteli pedillään menemään iltaisin.

Se oli sellainen tapaus se.

Vierailija
78/164 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joka kerta kun runkaan, niin näen kyllä itseni.

Vierailija
79/164 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoreppana olin sängyssä pitkällään ja kaveri tuli viereen tumputamaan , hoiti loppuun saakka. Tuli itse kans tehtyä loppuun kans .oltiin 17v

Vierailija
80/164 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asepalveluksen aikana meillä oli tuvassa yksi veijari joka ihan avoimesti tumputteli pedillään menemään iltaisin.

Se oli sellainen tapaus se.

Olisinpa ollut samassa tuvassa. Vai oliko edes komea tyyppi?