Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt jonkun tyydyttävän itseään?

Vierailija
12.07.2024 |

Kuka ja millainen tilanne?

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt virolaisen stripparin kasvojeni edessä dildottavan itseään orkkuihin jonka jälkeen halusi nähdä kun itse tyydytän  kovana seisovaa kaluani spermat roiskahti kaaressa hänen päällensä . Vaimo lähti työ reissulle antoi dvd levyn joululahjaksi jossa ensin kuvia sex asuissa sitten oli useita videoklippejä joissa runkkaili sormin ja dildotti itseään orkkuihin 56 v mies

Ja tämäkin tarina on tosi, stripparin orkkuja myöten!

Vierailija
42/164 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa oman ukon saanut kiinni runkkailusta. Saanut tuon jälkeen aina vähäksi aikaa tyytyäkin käteensä. Yök!

Eipä ole vaikea arvata miksi ukon tarvii runkkailla

niinpä. ihan ok omakiva, kivan näköistäkin. akassa nyt jotain vikaa kun ei nauti näystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoreen nais ystävän kanssa oli avoimesti puhetta seksistä. hän halusi näyttää kuinka hän tyydyttää itseään .

meni sängylle kyljelleen nosti toisen polven ylös ja alkoi hiplaamaan värkkiään

Vierailija
44/164 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Vuosia sitten. Naapuritalon perheenisän, kun oli yksin kotona. Makasi sängyllä ja katseli telkkaria. Ulkona oli pimeää ja heillä valot päällä. Eikä siinä mitään. Ihan luonnollista. Ihmettelen vain, kun ei ollut tajunnut laittaa verhoja kiinni. Hätkähdin näkyä sen verran paljon, että menin äkkiä sisälle. Jossain vaiheessa vuosia sitten muuttivat pois. 

Vierailija
45/164 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänä aamuna vaimo tyydytti itseään sängyssä. Itse runkkailin siinä vieressä. Suudeltiin ja muuten hyväiltiin samalla toisiamme.

Vierailija
46/164 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on makkarissa vakoilukamera, kun itse olen töissä vaimo yksin ollessaan touhuaa omaakivaa. Muutama rietas filmi on tullut näin kuvattua.

M53. 

Vierailija
47/164 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 16-17v menin ihastuksen luokse käymään ja halusi tyydyttää itseään niin, että katselen. Olin tuolloin vielä neitsyt. Emme tavanneet enää tuon jälkeen. 

Meillä toi oli ihan vakio että kiihkoisasti pussaillessa poika otti kivikovansa esiin ja samalla hyväili itseään. Mua se taas teinitytön mielessäni kiihotti siks koska ajattelin olevani niin kuuma ettei hän millään pystynyt hillitsemään itseään.

Vierailija
48/164 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan nuorukaisena sellaisen pienen kerrostalon saunaosastolla näin. Meillä oli saunavuorot vähän miten sattui, ei siis mitään vuorolistaa. Kerran lenkin jälkeen oli tarkoitus käydä saunassa ja menin kurkkaamaan olisiko sauna ehkä valmiiksi lämmitetty.No olihan se. Yäkerrassa asunut hyvin lihava leskirouva oli paraikaa peseytymässä ja jättänyt pukarin oven raolleen käytävään ja myös pesuhuoneen ovi oli selällään! Ilmeisesti mittojensa vuoksi hän oli siirtänyt penkin seinän vierestä keskelle lattiaa. Siinä istuen hän hieroi saippuoitua "pyhimpäänsä" Niska kenossa taaksepäin ja hyvää näytti tekevän.Kirkkaan punainen ja todella pulleana oli paikka. 

Painoin hiljaa oven kiinni ja poistuin.. 

Vierailija
49/164 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattui vielä kotona asuessani. Pissihätä herätti minut aamuyöstä ja hiivin hiljaa vessaan, etteivät muut heräisi. Aukaisin vessan oven ja siinä pikkuveljeni seisoi kalu kädessä ja silmät ummessa käsienpesualtaan äärellä. Kalu nyki ruiskuttaen siemennesteitä altaaseen. Veli säikähti ja yritti tunkea kalua kalsareihin. Huomasin vielä spermaa lentävän kaaressa lattialle ennen kuin ehdin sulkea oven. Ikinä ei asiasta puhuttu veljen kanssa.

Näitä lukiessa aina mietin että eikö ne runkkaamaan menevät osaa laittaa vessan ovea lukkoon. 

Minä taas mietin, että kuka hitto runkkaa vessassa? Itse en ole koskaan runkannut vessassa, vaan omassa sängyssäni, sohvalla, ulkona luonnossa. Mutta en koskaan vessassa.

Meillä se kaksi veljeäni nukkuivat yhdessä samassa huoneessa. Luultavasti siksi oli mennyt vessaan masturboimaan.

Vierailija
50/164 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä ihan tämän aloituksen mukainen. Sen verran oli kuitenkin mieleen painuvat juttu.

Olin menossa etelään päin,yksinäin omalla autolla. Joku voi jopa tietää paikankin,itsellä jo mennyt unholaan. Muista kun noin paikan,jos olisi kulkemassa voisi sanoa että se on tämä.

Niin olen nainen ja menossa etelään päin.

Alkoi pissattamaan niin vietäväksi,siinä oli sopivasti  p-paikka johon kurvasin auton.

Ei siinä kuulunut mitään auton ääniä joten auton suojaan ja pissalle.

Just nautinnollisimmalla hetkellä  siihen samalle p paikalle kurvasi rekka.

Tuli tytölle kiire ,kiskoin housujani jalkaani . Housut oli makkaralla ja eikä ne menneet noin vaan. Naama punaisena olin menossa autoon,rekan kuski oli näppärä Jatuli melkeinpä puhe etäisyydelle.

Pahoitteli että oli häirinnyt pissa hetkeä .

Hymyili ja jatkoi..voisin suorittaa loppuun hän ei muuta kun katselisi kiltisti.

Hän aukaisi vetskarin ja kaivoi sen esille. Ja se ei ollut kovin pieni.

Mietin hetken että miksei ,voisin pissata loppuun . Pissa oli hieman kastellut pikkuhousuja  .

Kuski pissasi jo loppuun,muttei tehnyt elettäkään laittaa vehjettään housuihin ,vaan veteli sitä edes takaisin. Runkkas.

Ja uhallakin näytin pyllyäni.

Saanko pyyhkiä kuski  kysyi yllättäen.

Olin häkeltynyt ,ja annoin luvan.

Paperit olis hytässä.

Kehotuksesta siirryin toimiston puolelle ja pyllistin.  Pakko oli hiljaista kun tunsin kielen pillussa. Vilkaisi taakseni ja näin kun kaveri runkkas. Saat naida kuiskasin.

Vierailija
51/164 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin olen nähnyt nykyisen ja entisten kumppaneiden masturboivan. Mutta ehkä mieleenpainuvin oli eräs kerta, kun itse heräsin aamulla aikaisn keittelemmään kahvia ja laittamaan aamupalaa valmiiksi. Pöydän katettuani menin herättelemään silloista puolisoani. Oven raosta huomasin, että siellä oltiin jo hereillä. Vaimoke masturboi mahallaan maaten peppu hieman koholla. Peitto oli päällä, joten aivan suoraa näköyhteyttä ei ollut. Oli kyllä kiihottavaa katsoa ns salaa kun hän sai orgasmin

Vierailija
52/164 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tämä ihan tämän aloituksen mukainen. Sen verran oli kuitenkin mieleen painuvat juttu.

Olin menossa etelään päin,yksinäin omalla autolla. Joku voi jopa tietää paikankin,itsellä jo mennyt unholaan. Muista kun noin paikan,jos olisi kulkemassa voisi sanoa että se on tämä.

Niin olen nainen ja menossa etelään päin.

Alkoi pissattamaan niin vietäväksi,siinä oli sopivasti  p-paikka johon kurvasin auton.

Ei siinä kuulunut mitään auton ääniä joten auton suojaan ja pissalle.

Just nautinnollisimmalla hetkellä  siihen samalle p paikalle kurvasi rekka.

Tuli tytölle kiire ,kiskoin housujani jalkaani . Housut oli makkaralla ja eikä ne menneet noin vaan. Naama punaisena olin menossa autoon,rekan kuski oli näppärä Jatuli melkeinpä puhe etäisyydelle.

Pahoitteli että oli häirinnyt pissa hetkeä .

Hymyili ja jatkoi..voisin suorittaa loppuun hän ei muuta kun katseli

Tämän Tarina-Tanelin runkkujutut on kyllä helppo tunnistaa tyylistä. Kyllä niille naisille vaan sattuu yhtä ja toista!

Vierailija
53/164 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan pisuaarilla joku vemputti puolijäykkää vehjettänsä

Vierailija
54/164 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisen kaverin kanssa saunassa. Mulla alkoi spontaanisti seistä.  Nainen katteli seisovaa mulkkuani ja runkkasi itseään.

Ei pantu,

Vierailija
55/164 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minun paras kaveri oli naispuolinen, olimme paljon yhdessä, emme koskaan naineet. Hänen yksiö piti maalata ennen muuttoa, kysyi maalaanko sen ja mitä haluaisin? Sanoin leikillä jos dildotat itseäsi tässä ja nyt, lähti laatikosta hakemaan sitä. Yritin perua puheitani, mutten onnistunut ja mimmi käski minut istumaan vastapäätä, otti housut pois ja aloitti. Oli tosi kiihottavaa katseltavaa ja kohta minullakin oli oma sauva kädessä. Myöhemmin ollaan harrastettu kimpparunkkua yhdessä, sittenmin tiemme erosi. Olisin muutekin maalannut kämpän. M48

Vierailija
56/164 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tuttava pariskunnan kanssa lomamatkalla ja päädyimme syrjäiselle rannalle jossa kaikki oli alasti. Me kaikki myös riisuttiin itsemme alasti, eka kerta kun näimme toisemme alasti. Miehiä selvästi kiinnosti nähdä vieras rouva alasti. Kaveri parin mies meni uimaan ja kohta minä myös menin uimaan ja snorklaamaan. Snorklatessa näin kuinka kaveri parin mies runkkasi itseään. 

Vierailija
57/164 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se "runkkaukseksi" ja sen näkemiseksi, jos vaimo on sidottuna sänkyyn ja vibra on kiinnitettynä haaroväliin niin ettei hän kyllä itse voi sitä poistaa. Orgasmeja kuitenkin saa.

Vierailija
58/164 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt miten yksi tyttö sormeili itseään ja sillä oli dildo myös. En häirinnyt sitä vaan menin myöhemmin sen huoneeseen ja sanoin mitä näin. Se punastui mutta sanoin että haluan nähdä kun se hyväilee itseään. Ensin tietty vastusteli mutta sain sen riisumaan itsensä. En kauaa kestänyt katsella vaan aloin nuolemaan sen pillua ja nuolin pitkään ja se sai orgasmin. Lopulta harrastettiin seksiä.

Vierailija
59/164 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kun kerrostalon tuulikaapissa joku pultsarin näköisen mies runkkasi itseään. Yritti viittoa mua katsomaan, joten jotain kiksejä kai sai sen näyttämisestä naiselle.

Vierailija
60/164 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnan kanssa paneskeltiin aamuyön tunteihin asti vuorotellen ja varrastellen. Lyhyet unet keskeytyivät siihen, kun viereen nukahtanut parin nainen hyväili itseään estottomasti ja äänekkäänä. Tuloksena oli nopein erektio unesta kivikovaan seisokkiin, jonka sulattaminen tapahtui pitkään kestäneellä ratsastelulla. M53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän