Onko kellään kokemusta tällaisesta asumisen " maksujärjestelystä" ?
Eli mä vuokraisin asunnon ja maksaisin esim. 800 euron vuokrasta 700 ja miesystävä maksaisi sen 100 euroa, koska mulla ei yksinkertaisesti olisi varaa niin kalliiseen. Onko ihan hassua? Miesystävä ehdotti tällaista ratkaisua.
Kommentit (9)
käytännössä mies viettäisi siellä hyvin paljon aikaa. hän itse ehdotti, että voisi maksaa osan, että mulla ois mahdollisuus parempaan ja isompaan asuntoon kuin pelkillä omilla rahoillani. noi esimerkkisummat oli siis vaan esimerkkejä, koska en oo vielä vuokrannu mitään asuntoa.
ap
et varmaan tarvis isompaa asuntookaan, jos mies ei siellä hengailis?;)
Entäs jos teille tulisi pikaero, niin miten sitten selviäisit asumiskustannuksista?
mut sit olis tosi tiukkaa auton kulujen yms. muiden kanssa. eli en joutus täydelliseen pulaan, vaikka ero tulisikin. ja pääsisihän siitä asunnosta muuttamaan äkkiä pienempäänkin, jos ei olis varaa.
ap
Maksat vaan osan vuokrasta luonnosta.
Jos tuo sopii teille niin siitä vaan.
Tarvitsetteko yhdessä enemmän tilaa, eli jatkossa tarkoitus asua siellä yhdessä. Miksi ette muuta sinne heti yhdessä?
Ihan hyvä jos toinen olisi jotain maksamassa mutta ihmettelen miksi tälläinen järjestely. Jos siis rahoissa voisi tehdä heti tiukkaa jollei mies maksaisi sitä 100 euroa. Mitä etua muutosta.
Ihmiset saa auttaa toisiaan miten parhaaksi näkee ja jos sä et ole saanut elämässäsi tarpeeksi apua ja tukea ei se kenestäkään huoraa tee.
Voihan seurustelevat parit ostaa vaikka miten kalliita lahjoja, matkoja jne toisilleen jos vaan on rahaa. se on ihan normaalia, jos vaan siihen on rahaa. Ja vaikkei olis rahaakaan, normaali ihminen haluu silti auttaa toista. Tavallinen nainen ei sitäpaisti ole huora, vaikka miesystävä maksaisi koko asunnon.
Kaikkee se katkeruus teettääkin.
hänen kuuluu maksaa puolet. Jos taas ei, asut kuin kurtisaanit aikoinaan.