Naapuri istui eilen kaatosateessa yli tunnin
silmät kiinni, korvakuulokkeet päässä. Istui vain.
Kommentit (33)
Pari viikkoa sitten kun satoi kunnolla vettä, menin kadulle juoksemaan paljain jaloin ja lätistelemään lätäköissä. En ole tuota tehnyt sitten lapsuuden mutta tilanne ja tunne vei mennessään. :)
Silmät kiinni, unohtaa murheet ja huolet ja nauttia, kokeilkaapa!
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän vaiheessa ap huomaa että naapuri kuoli rauhallisesti puutarhassa istuessaan kolme päivää sitten
🤣
Minä pesin kerran hiukset rankkasateessa takapihalla.
Kuunteli vielä kuulokkeista Andrew W. K:n biisiä I get wet niin lujalla, että kuului tänne saakka aina kun kävin kyttäämässä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minä pesin kerran hiukset rankkasateessa takapihalla.
Minäkin. Hiuksista tulee ihanan pehmeät.
Vierailija kirjoitti:
Kuunteli vielä kuulokkeista Andrew W. K:n biisiä I get wet niin lujalla, että kuului tänne saakka aina kun kävin kyttäämässä.
ap
trolli 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
trolli 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tämä on niin vakava ja merkittävä aihe, että tässä ei ole mitään hauskaa
ap
Ai että olisi ihanaa kun sataisi edes sen tunnin ihan vaan tavallisestikin. Täällä ei sada enää vittuikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Koska nykyään ei enää osata edes sateessa istua. Silloin ennen kun oltiin hiidetty koulusta kotiin, istuttiin sateessa rehellisesti silmät auki!
Vierailija kirjoitti:
Terveempi se sinun naapurisi on mitä olet itse.
Venytät aika reippaasti käsitettä terve. No joo onhan se istuja terveempi verrattuna kyylään. Olen taktikoinut kun sataa niin eipä ole pahemmin porukkaa nuuhkimassa aromeja. Saa poltella suhteellisen rauhassa kun sataa kunnolla vettä. Mulla on vasiten hyvät sadevarusteet.
Terveempi se sinun naapurisi on mitä olet itse.