Millainen mies on naisten makuun?
Moni tuntuu tietävän naisten mies maun. Itelläkin on epäilykseni, mutta naiset vois valaista asiaa. Onko se hyvätuloinen, koulutettu, lapsenkasvoinen, timmi kroppainen?
Kommentit (264)
Sanansa pitävä ja luotettava, tekee kotityöt ajallaan. Jos näitä ei oo ei auta rahat, autot, vapaa-ajan asunnot, ulkomaanmatkat.
Vierailija kirjoitti:
Sanansa pitävä ja luotettava, tekee kotityöt ajallaan. Jos näitä ei oo ei auta rahat, autot, vapaa-ajan asunnot, ulkomaanmatkat.
Usein kotityöt tehdään yhdessä vasta parisuhteessa. Tämä ei kerro sitä, mikä mies on naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttavani eivät todellakaan kuolaa Momoan kaltaisia miehiä, tuo kertoo vain siitä että sinä pidät naisia jonain tyhjäpäinä "kuolaamassa" kuin joku ameeba. Minun tuttavani elävät arkea ja joillakin on parisuhde ihan tavallisten suomalaisten miesten kanssa, jotkut ovat sinkkuja (ja aiemmin seurustelleet ihan tavallisten suomalaisten miesten kanssa). Sinun kannattaisi joskus käydä ihmisten ilmoilla ja katsella ympärilleen. Ihan tavallisia pariskuntia on kaupat ja asemat pullollaan. Se sinun instassa vietetty elämä ei ole todellisuutta.
Jos tässä kysytään, että millainen MIES on naisTEN makuun, niin miksi minua kiinnostaisi, kenen kanssa joku nainen on alkanut parisuhteeseen? Tässä jutussa todennäköisesti puhutaan miehestä, jolla on mahdollisuus saada mahdollisimman helposti naisia ja mahdollisimman paljon. Ja silloin kyseeseen tulee vain tuo yksi kapea miehen fyysinen malli, jos
Kulta rakas, jos naisten maku olisi se väitetty kapea, niin johan maailmassa ne speksien ulkopuoliset miehet eivät lisääntyisi ja hiusraja-, pituus-, metsästäjänsilmä- ja leukaperägeenit ottaisi ylivallan ja muita ei enää syntyisikään. Mutta jatka vain itsesi satuttamista, koska vain se on varmaa että katkerana et herätä naisissa kiinnostusta, vaikka muutoin olisitkin heidän tyyppiään. 🤷 Kärsijöitä tässä ei olla me naiset vaan sinä itse.
Ei ole lihava. Huolehtii henk.koht. hygienista. On siistit puhtaat vaatteet.
Hoikka vartalo, pidempi tukka, kauniit kasvot. Jotain Ville Valon ja Kurt Cobainin tapaista. Tummat piirteet vetoaa naisiin yleensä enemmän. Kiva ja ystävällinen luonne. Pitää eläimistä. Harrastuksena musiikki, kirjallisuus tai taiteet.
Tämän tyyppinen pakkaus ei takuulla jää yksin.
Kaikista vaatimuksista voidaan tinkiä, mikäli mies on rikas, julkkis tai työnsä vuoksi näkyvästi esillä, esim. poliitikot.
Sellanen ihana nallekarhumainen.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka vartalo, pidempi tukka, kauniit kasvot. Jotain Ville Valon ja Kurt Cobainin tapaista. Tummat piirteet vetoaa naisiin yleensä enemmän. Kiva ja ystävällinen luonne. Pitää eläimistä. Harrastuksena musiikki, kirjallisuus tai taiteet.
Narkkarityypit vetävät tietynlaisia naisia puoleensa.
Natiiviamerikkalainen. Ihan sama, mitä heimoa. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttavani eivät todellakaan kuolaa Momoan kaltaisia miehiä, tuo kertoo vain siitä että sinä pidät naisia jonain tyhjäpäinä "kuolaamassa" kuin joku ameeba. Minun tuttavani elävät arkea ja joillakin on parisuhde ihan tavallisten suomalaisten miesten kanssa, jotkut ovat sinkkuja (ja aiemmin seurustelleet ihan tavallisten suomalaisten miesten kanssa). Sinun kannattaisi joskus käydä ihmisten ilmoilla ja katsella ympärilleen. Ihan tavallisia pariskuntia on kaupat ja asemat pullollaan. Se sinun instassa vietetty elämä ei ole todellisuutta.
Jos tässä kysytään, että millainen MIES on naisTEN makuun, niin miksi minua kiinnostaisi, kenen kanssa joku nainen on alkanut parisuhteeseen? Tässä jutussa todennäköisesti puhutaan miehestä, jolla on mahdollisuus saada mahdollisimman helposti naisia ja mahdollisimman paljon. Ja silloin kyseeseen tulee vain tuo yksi kapea miehen fyysinen malli, jos
Niin, täällä kysyttiin millainen mies on naisten makuun ja taas tämä meni jotenkin oudosti siihen, että miehet täällä kertovat millaisista miehistä itse pitävät. Ainahan nämä menevät siihen, että täällä alkaa poikien rinkirunkkaus jonku mielikuvitus-chadin kuvailujen kera.
"Olet väärässä. Miehillä on hyvin paljon enemmän variaatiota siitä, minkälaista naista he pitävät viehättävänä. Valtaosa naisista taas haluaa sen yhden ja saman miehen."
Tälle väitteelle löytyy varmaan tueksi jotain ihan tutkimustakin eikä vain rassukoiden käsienheiluttelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 43 vuotias ja en todellakaan pidä Robin Packalenia puoleensavetävänä. Jotenkin absurdia että jotkut olettaa kaikkien olevan kiinnostuneita lastensa ikäisistä.
Pitääkö joku nainen oikeasti Robinista? Todella tyttömäinen mies
Ei, kun se on nyt näiden palstamiesten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset naiset tykkää erilaisista miehistä, ei ole mitään tiettyä tyyppiä josta kaikki tykkäisivät. Miksi pitäisi olla kaikkien mieleen?
Minäkin naisena olen ollut miesten mielestä tylsä nörtti sekä kaunis ja älykäs. Totuus riippuu keneltä kysytään.Kyllä. Kauniit naiset tykkäävät komeista miehistä ja rumat naiset rumista. Olet suhteellisen oikeassa.
Kaikki naiset tykkäävät komeista miehistä. Se taas, mikä on komea, on jokaisen oma käsitys. Joku pitää jotakin komeana, mutta toisenlaista ei voi sietää, mutta sitten pariutuminen tällaisen kanssa ja muut ihmettelevät.
Vierailija kirjoitti:
"Olet väärässä. Miehillä on hyvin paljon enemmän variaatiota siitä, minkälaista naista he pitävät viehättävänä. Valtaosa naisista taas haluaa sen yhden ja saman miehen."
Tälle väitteelle löytyy varmaan tueksi jotain ihan tutkimustakin eikä vain rassukoiden käsienheiluttelua?
Tietenkin löytyy, mietin nyt vaikka miesten perusfantasioiden kohteita, nuori, seksikäs hoitsu, nuori, seksikäs koulupukutyttö, nuori seksikäs jakkupukuleidi, nuori seksikäs sisäkkö jne. Variaatioita on loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkarityypit vetävät tietynlaisia naisia puoleensa.
Aivan, kaikki hoikat ovat narkkareita. Kaikki taiteilijat ovat narkkareita 🙄
Boheemielämä on pelkkä myytti. Mitään järkevää et saa aikaiseksi tuhannen päissäsi. Kadulla makaavat sekakäyttäjät ovat nykyään lähinnä lukutaidottomia elämänkoululaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyhjää lässytystä. Eniten naismenestystyä omassa kaveriporukassa on kundilla joka ei tuohon sinun asettamaasi raamiin istu oikein miitenkään. Keskimittaista lyhyempi, ei mainittavia lihaksia, kasvot pikemminkin pyöreät ja poikamaiset kuin erityisen maskuliiniset. Tuosta on vitsailtu että vaikka sen ampuisi yksinään kuuhun niin takaisin tulisi daami kainalossa ja vielä samana iltana, koska sitä naisseuraa tosiaan löytyy mitä epätodennäköisimmistäkin paikoista ja tilanteista, lähes poikkeuksetta. Eikä puhuta mistään laarinpohjista vaan niistä naisista joille olisi muitakin ottajia jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin löytyy, mietin nyt vaikka miesten perusfantasioiden kohteita, nuori, seksikäs hoitsu, nuori, seksikäs koulupukutyttö, nuori seksikäs jakkupukuleidi, nuori seksikäs sisäkkö jne. Variaatioita on loputtomasti.
Ottaisin mieluummin sen lähdeviitteen kuin lisää käsienheiluttelua, kiitos vain.
Pitääkö joku nainen oikeasti Robinista? Todella tyttömäinen mies