Millainen mies on naisten makuun?
Moni tuntuu tietävän naisten mies maun. Itelläkin on epäilykseni, mutta naiset vois valaista asiaa. Onko se hyvätuloinen, koulutettu, lapsenkasvoinen, timmi kroppainen?
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koska kerran ajattelet naisten näkökulmasta, niin mikset laita iäksi sitä mitä naiset oikeasti haluavat, eli naisen ikä +- 5 vuotta, vaan jonkun keksimäsi 27v?"
Siksi, että 27-vuotias mies on huipulla, mikäli nuo seitsemän muuta kohtaa täyttyvät. 27-vuotias mies saa aivan leikiten 18-vuotiasta naista ja 40-vuotiasta naista. Siis mikäli nuo tärkeimmät muut ihannemiehen ominaisuudet täyttyvät. Tuon 27 ikävuoden jälkeen alkaa ensimmäiset ovet sulkeutua, eli ihan nuorimpia naisia ei enää kiinnosta.
Eli taas palataan puhumaan siitä millaisista miehistä sinä pidät, kerta miehet ovat mielestäsi 27-vuotiaina huipulla.
Kyllä. 27-vuotias saa vielä minkä ikäistä naista tahansa. 50-vuotias mies ei ole enää seksisuhdemarkkinoilla kenellekään naiselle mitään. Sen vuoksi 27-vuotias on pariutumisen kannalta huipulla. Jos siis kaikki nuo muut ominaisuudet ovat kohdallaan. Jos 27-vuotias on kaljuuntunut ja 162 cm pitkä, niin hänellä ei ole mitään merkitystä seksisuhdemarkkinoilla. Eikä edes parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset naiset tykkää erilaisista miehistä, ei ole mitään tiettyä tyyppiä josta kaikki tykkäisivät. Miksi pitäisi olla kaikkien mieleen?
Minäkin naisena olen ollut miesten mielestä tylsä nörtti sekä kaunis ja älykäs. Totuus riippuu keneltä kysytään.
Kyllä. Kauniit naiset tykkäävät komeista miehistä ja rumat naiset rumista. Olet suhteellisen oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koska kerran ajattelet naisten näkökulmasta, niin mikset laita iäksi sitä mitä naiset oikeasti haluavat, eli naisen ikä +- 5 vuotta, vaan jonkun keksimäsi 27v?"
Siksi, että 27-vuotias mies on huipulla, mikäli nuo seitsemän muuta kohtaa täyttyvät. 27-vuotias mies saa aivan leikiten 18-vuotiasta naista ja 40-vuotiasta naista. Siis mikäli nuo tärkeimmät muut ihannemiehen ominaisuudet täyttyvät. Tuon 27 ikävuoden jälkeen alkaa ensimmäiset ovet sulkeutua, eli ihan nuorimpia naisia ei enää kiinnosta.
Eli taas palataan puhumaan siitä millaisista miehistä sinä pidät, kerta miehet ovat mielestäsi 27-vuotiaina huipulla.
Kyllä. 27-vuotias saa vielä minkä ikäistä naista tahansa. 50-vuotias mies ei ole enää seksisuhdemarkkinoilla kenellekään naiselle mitään. Sen vuoksi 27-vuotias
Okei, eli et pidä kaljuista ja lyhyistä miehistä.
"Okei, eli et pidä kaljuista ja lyhyistä miehistä."
Kukaan ei pidä kaljuista ja lyhyistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole hyvätuloinen eikä komea. Otin sellaisen miehen joka arvostaa minua ja kohtelee hyvin. Olen nähnyt niitä hyvätuloisia jotka on narsisteja ja kuvittelee että nainen tekisi kaikki kotityöt ja palvelisi miestä. Sen takia olen miehen kanssa joka on huonotuloinen mutta arvostaa naista ja tekee kotitöitä
Hyvät tulot eivät tee kenestäkään automaattisesti epämiellyttävää ihmistä.
Tuntuu vaan tekevän. Miehet on ylimielisiä ja luulevat että rahalla saa naisen tekemään palveluksia.
En voi samaistua. Tunnen lähinnä mukavia ja anteliaita hyvätuloisia miehiä.
Sellainen olis hyvä joka kantaa puut sisälle ja roskat ulos. Jos ei onnistu niin paksu lompakko
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rakastivat Danny DeVitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. 27-vuotias saa vielä minkä ikäistä naista tahansa. 50-vuotias mies ei ole enää seksisuhdemarkkinoilla kenellekään naiselle mitään. Sen vuoksi 27-vuotias
Mun tuntemat lyhyet kaljut miehet ovat onnellisissa vakaissa parisuhteissa ja perheellisiä. Tuskin edes haluavat mihinkään ns markkinoille. Jotkut miehet eivät tajua, että paljon onnellisempia olisivat keskittyessään yhteen hyvään naiseen, sen sijaan että yrittävät olla kaikille mieliksi.
Lojaali ja luotettava
Hyvä huumorintaju
Ahkera, laiskimusta ei kukaan jaksa katsoa
Harrastaa liikuntaa, lajilla ei väliä (laiskaa ei jaksa katsoa)
Normaalipainoinen/Lihaksikas
Hyvä hygienia. Siisti iho, siistit hampaat, käy säännöllisesti parturissa, pitää partansa siistinä, siistit ehjät ja istuvat vaatteet.
Eläinrakas
Vierailija kirjoitti:
No moni mieskään ei pidä kaljuista naisista :/
Minulle on se ja sama onko hiuksia vai ei jos muuten on hyvännäköinen, mukava ja klikkaa.
Minä olen 43 vuotias ja en todellakaan pidä Robin Packalenia puoleensavetävänä. Jotenkin absurdia että jotkut olettaa kaikkien olevan kiinnostuneita lastensa ikäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset naiset tykkää erilaisista miehistä, ei ole mitään tiettyä tyyppiä josta kaikki tykkäisivät. Miksi pitäisi olla kaikkien mieleen?
Minäkin naisena olen ollut miesten mielestä tylsä nörtti sekä kaunis ja älykäs. Totuus riippuu keneltä kysytään.Kyllä. Kauniit naiset tykkäävät komeista miehistä ja rumat naiset rumista. Olet suhteellisen oikeassa.
En tarkoita pelkästään ulkonäköä. Duunarit tykkää duunareista, akateemiset akateemisista, sporttiset sporttisista jne. Yleensä ihmiset pariutuvat sellaisten kanssa, joilla on samankaltaiset elämänarvot ja kiinnostuksenkohteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin naisena olen ollut miesten mielestä tylsä nörtti sekä kaunis ja älykäs. Totuus riippuu keneltä kysytään.Kyllä. Kauniit naiset tykkäävät komeista miehistä ja rumat naiset rumista. Olet suhteellisen oikeassa.
En tarkoita pelkästään ulkonäköä. Duunarit tykkää duunareista, akateemiset akateemisista, sporttiset sporttisista jne. Yleensä ihmiset pariutuvat sellaisten kanssa, joilla on samankaltaiset elämänarvot ja kiinnostuksenkohteet.
Ja siitä huolimatta kauniit naiset ovat komeiden miesten kanssa ja vice versa. Ulkonäkö on se, millä on merkitystä romanttiseen suhteeseen pääsyssä. Kaikki muu on pelkkää sanahelinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Okei, eli siis sinä pidät vähän nuoremmista miehistä."
Ei, vaan nuoret sinkkunaiset, jotka harrastavat kylmää seksiä ilman aiettakaan parisuhteen ikeestä. Ja katsovat pelkkää miehen ulkonäköä, kun ovat vielä parhaimmillaan.Eli siis sinua harmittaa, että sinun sijasta nuoret naiset harrastavat seksiä ihannemiehiesi kanssa.
Ei. Vaan ap kysyi, millainen mies on naisten makuun. Eli haetaan miestä, joka on yleisesti lähes kaikkien naisten tyyppiä. Vastasin tähän ap:n esittämään kysymykseen.
Et vastannut kysymykseen vaan lietsot omaa katkeruuttasi. Tunnen ihan hitosti ihmisiä ja heillä kaikilla on oma makunsa. Minun tuttavapiiriin ei kuulu yhden yhtä ihmistä joka kuolaisi Momoan perään, sensijaan Momoaa ihailevat eniten miehet jotka väittävät puhuvansa naisten puolesta (ts. Eivät anna naisten ilmaista itseään ja puhuvat tasan tarkkaan omia mielipiteitään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Okei, eli siis sinä pidät vähän nuoremmista miehistä."
Ei, vaan nuoret sinkkunaiset, jotka harrastavat kylmää seksiä ilman aiettakaan parisuhteen ikeestä. Ja katsovat pelkkää miehen ulkonäköä, kun ovat vielä parhaimmillaan.Eli siis sinua harmittaa, että sinun sijasta nuoret naiset harrastavat seksiä ihannemiehiesi kanssa.
Ei. Vaan ap kysyi, millainen mies on naisten makuun. Eli haetaan miestä, joka on yleisesti lähes kaikkien naisten tyyppiä. Vastasin tähän ap:n esittämään kysymykseen.
Et vastannut kysymykseen vaan lietsot omaa katkeruuttasi. Tunnen ihan hitosti ihmisiä ja heillä kaikilla on oma makunsa. Minun tuttavapiiriin ei kuulu yhden yhtä ihmistä joka kuolaisi Momoan perään, sensijaan Momoaa ih
Ei se välttämättä tarvitse Momoa ollakaan. Se voi olla myös joku muu tummahiuksinen pitkä rasvaton mies. Kyllä ne sinunkin tuttavasi kuolaavat jotain vastaavaa miestä.
"Niinhän te naiset sanotte, mutta miksi te tasa-arvoa kannattavat naiset haluavat tänne miehiä maista, joissa naisten arvo on vähän vähemmän arvokas?"
Mä en tiedä, koska en elä sinun psykooseissasi. Minä haluan työharjoittelupaikan opintojani varten. Minä haluan myös koiranpennun, josta tulisi hyvä harrastuskoira. Haluan myös hirsitalon pellonlaidalta. Sen lisäksi haluan liksaa sen verran että ei tarvitsisi aina kituuttaa. Haluan saada lainat maksettua. Haluihini kuuluu myös matkustaa Brasilian sademetsiin ja nähdä Amazonin eläimistöä. Koskiko yksikään näistä haluistani sinun väitettäsi? Sinun kaltaisten ihmisten parissa se naisen arvo on ihan yhtä vähäinen täällä länsimaissakin, ONNEKSI meiltä naisilta ei lähde henki yhtä usein - vaikka jokainen teidän toteuttama t a p p o / m u r h a on liikaa. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Komea, hoikka ja karvaton
Ole pedo
Minun tuttavani eivät todellakaan kuolaa Momoan kaltaisia miehiä, tuo kertoo vain siitä että sinä pidät naisia jonain tyhjäpäinä "kuolaamassa" kuin joku ameeba. Minun tuttavani elävät arkea ja joillakin on parisuhde ihan tavallisten suomalaisten miesten kanssa, jotkut ovat sinkkuja (ja aiemmin seurustelleet ihan tavallisten suomalaisten miesten kanssa). Sinun kannattaisi joskus käydä ihmisten ilmoilla ja katsella ympärilleen. Ihan tavallisia pariskuntia on kaupat ja asemat pullollaan. Se sinun instassa vietetty elämä ei ole todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttavani eivät todellakaan kuolaa Momoan kaltaisia miehiä, tuo kertoo vain siitä että sinä pidät naisia jonain tyhjäpäinä "kuolaamassa" kuin joku ameeba. Minun tuttavani elävät arkea ja joillakin on parisuhde ihan tavallisten suomalaisten miesten kanssa, jotkut ovat sinkkuja (ja aiemmin seurustelleet ihan tavallisten suomalaisten miesten kanssa). Sinun kannattaisi joskus käydä ihmisten ilmoilla ja katsella ympärilleen. Ihan tavallisia pariskuntia on kaupat ja asemat pullollaan. Se sinun instassa vietetty elämä ei ole todellisuutta.
Jos tässä kysytään, että millainen MIES on naisTEN makuun, niin miksi minua kiinnostaisi, kenen kanssa joku nainen on alkanut parisuhteeseen? Tässä jutussa todennäköisesti puhutaan miehestä, jolla on mahdollisuus saada mahdollisimman helposti naisia ja mahdollisimman paljon. Ja silloin kyseeseen tulee vain tuo yksi kapea miehen fyysinen malli, jossa ei juuri variaatioita ole.
Ei täällä ole enää hetkeen puhuttu siitä mistä naiset tykkää, vaan kuunneltu tuon yhden ukon miesfantasioita.