Millainen mies on naisten makuun?
Moni tuntuu tietävän naisten mies maun. Itelläkin on epäilykseni, mutta naiset vois valaista asiaa. Onko se hyvätuloinen, koulutettu, lapsenkasvoinen, timmi kroppainen?
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
No, jos riittää yhden yön suhteisiin naisia niin sitten niitä yhden illan suhteita on myös parisuhteessa ollessa.
Oletko hankkinut apua epäluuloiseen persoonaasi? Eivät kaikki kenellä on ollut yhden yön suhteita petä. Muuten 98% ihmisistä pettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos riittää yhden yön suhteisiin naisia niin sitten niitä yhden illan suhteita on myös parisuhteessa ollessa.
Oletko hankkinut apua epäluuloiseen persoonaasi? Eivät kaikki kenellä on ollut yhden yön suhteita petä. Muuten 98% ihmisistä pettäisi.
On paljon miehiä jotka ei tule koskaan olemaan vain yhden naisen kanssa. Ne voi saada lapsen jonkun naisen kanssa, mutta eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset puhuu keskenään, ketkä miehistä on ns. naisten miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon miehiä jotka ei tule koskaan olemaan vain yhden naisen kanssa. Ne voi saada lapsen jonkun naisen kanssa, mutta eroaa.
On paljon miehiä ei tarkoita samaa kuin kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Onko Steven Van Zandt jo mainittu?
Aaah, ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tollanen olisi halunnut alkaa seurustelemaan. Onneksi en suostunut, nyt sillä on lapsi jonkun naisen kanssa ja eronnut siitäkin. Sillä on koko ajan uusi nainen.
Miehistä joille elämä on muutakin kuin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tollanen olisi halunnut alkaa seurustelemaan. Onneksi en suostunut, nyt sillä on lapsi jonkun naisen kanssa ja eronnut siitäkin. Sillä on koko ajan uusi nainen.
Mieti sen lasta, kun isällä on koko ajan uusi nainen. Lapsi parka.
Luin tämän jutun pelastusalalta enkä uskalla seurustella palomiesten kanssa.
Mulla muuten sama lista, mutta työtöntä en ikinä ottas. Arjen kulut jäisi työssäkäyvänä suurimmaksi osaksi minun kontolle, kuten todennäköisesti kodin hoito. Joo-o on se raha tärkeää siinä mielessä että pystyy hoitaa päivittäiset raha-asiat. Omalla ympärillä lapsuudessa kaikki miehet oli jossain töissä.
Enkä liian vanhaa oot vain komentelun ja kontrolloinnin kohde etkä tasa vertanen yhteenhiileen puhaltaja.
Tällä hetkellä nautin vapaudestani ilman parisuhdetta ja aion ottaa vielä enemmän irti tästä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Steven Van Zandt jo mainittu?
LITTLE STEVEN! 💥
Kiltti, kunnollinen ja hyvä mies joka noudattaa sääntöjä. Hän ilmiantaa aina sääntöjen rikkojat opettajalle/esimiehelle/poliisille rikkeen havaitessaan. Ei juo kaljaa eikä biletä idioottimaisesti festareille. On sivistynyt, intellektuelli ja sofistikoitunut. Hyvät tulot, käyttää Linuxia ja välttelee isojen korporaatioiden teknologiaa niin paljon kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet päivätyössä ja mies vuorotyössä vehtaa sillä aikaa muiden naisten kanssa päiväkahveilla.
Kaikenlaista saa lukea netistä nykyään eikä pysty luottamaan kehenkään.
Onko myös ne jutut kauniista ensihoitajista ja palomiehistä totta vai ei? Mistä minä voin tietää. En ole näkemässä. Yksi palomies olisi halunnut seurustella, mutta sanoin, että ei me sovita toisillemme yhtään.
Pilaat oman elämäsi uskomalla toisten juttuja ja epäilemällä niiden perusteella miehiä. Todennäköisesti tämä palomies olisi ollut ihan hyvä mies. Ei petä, naurattaa varmasti hoitajia mutta ei petä. Ja mistä tietää jos tämä palomies miettii miksi kukaan ei halua hänen kanssaan parisuhteeseen. Ajattelee, että vika on hänen persoonassaan tai ulkonäössään eikä tajua, että tämä on osan naisista kokema juttu joka on yleistetty kos
Tälleen onnellisena ikisinkkuna naurattaa tuo "pilaat elämäsi". Hirveintä mun elämä oli silloin kun olin erään parisuhteen osapuolena - se parisuhde oli mun vanhempien ja sitä h3lvettiä en halua kokea enää ikinä, se on jo niin nähty. Eikö voitaisi päästä jo eroon siitä ajatuksesta, että ihmisen ei ole pakko seurustella ollakseen onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi laivalla työskentelevän kanssa, kun olen kuullut muualta, että ainakin osalla voi olla laivalla joku toinen nainen. Ja minun huonolla tuurilla.
Kyllä naiset plokka ammatin perusteella miehiä pois, koska on tietyt ennakkoluulot.
Se vaan menee niin.
Ei ainakaan päde kiakkoäijjjjiin :D
katso hääohjelmia ja maajussille morsian ohjelmia niin näet mitä jotkut naiset haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Okei, eli et pidä kaljuista ja lyhyistä miehistä."
Kukaan ei pidä kaljuista ja lyhyistä miehistä.
Lyhyt nainen saattaa pitää lyhyistäkin miehistä ja kaljuuskasn ei ole tasapainoiselle ihmiselle ongelma.
Mun veli on kalju ja 174cm ja sillä riittää vientiä.
Makuja on varmasti yhtä monia kuin naisiakin on. Minun ihanteita olis myönteinen elämänasenne (tämän piirteen merkitys korostuu mitä enemmän tulee ikää), osaa olla onnellinen ja nauttia pienistäkin asioista, lojaali, luotettava, empaattinen, tunneälykäs, tilannetajuinen, nauttii keskusteluista, monesta asiasta kiinnostunut ja utelias luonne, viisas, joustava, liikunnallinen, suht terveelliset elämäntavat ja lisäksi tietynlainen tavoitteellisuuskin ja määrätietoisuus viehättää myös. Valmis tekemään työtä tavoitteidensa eteen.
Todella viehättävää on myös jos mies liikuttuu herkästi kulttuurielämyksistä, elokuvista, musiikista tai taiteesta, mutta on silti tunne-elämältään vakaa. Herkkyys on siis plussaa, kunhan osaa käsitellä tunteita kypsällä tavalla ja on resilienssiä. Pihi ei saa olla, koska se usein korreloi myös tunne-elämän suhteen. Jostain syystä rahan suhteen pihit ihmiset, piheilevät myös myönteisten tunteiden osoittamisen suhteen. Olen huomannut, että heidän on vaikea antaa omastaan muille, oli sitten kyse tunteista tai rahasta.
Plussaa jos on edes vähän kiinnostunut myös huolehtimaan siitä, miltä kotona näyttää, on mielipiteitä sisustamisen suhteen, hieman miettii myös pukeutumistaan ja huolehtii myös ulkonäöstään. Nämä eivät kuitenkaan niin merkittäviä tekijöitä ja näiden merkitys vähenee iän myötä. Pituudella, painolla, silmien ja hiusten värillä ei ole niin väliä ja iän myötä näillä ulkoisilla tekijöillä aina vaan vähemmän väliä. Täysin merkityksettömiä asioita ovat auton malli ja merkki tai vaatemerkit, joita käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Oman maan mansikka, muun maan mustikka. Kyllähän sen perinnöllisistä sairauksista jo voi päätellä kuinka sisäsiittoinen maa on kyseessä.
Mitä meillä on sellaista koko maassa, ei vain pienillä alueilla, mitä muualla ei ole
Menikö väärään ketjuun? Mikä nollatoleranssi?