Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies on naisten makuun?

Vierailija
12.07.2024 |

Moni tuntuu tietävän naisten mies maun. Itelläkin on epäilykseni, mutta naiset vois valaista asiaa. Onko se hyvätuloinen, koulutettu, lapsenkasvoinen, timmi kroppainen?

Kommentit (264)

Vierailija
201/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Miksi esim. 40-80v nainen pitäisi max 27v miehestä?

No Ranskan presidentti Emmanuel Macron iski koulupoikana opettajansa ja yhdessä näyttävät olevan edelleen. Ja Aira Samulinillakin oli nuorempi. Tosin oli itsekin melko täräyttävän näköinen vanhempanakin.

Jos nuori mies on poikkeuksellinen voisin kuvitella kiinnostuvani itseäni nuoremmasta. Eihän näissä mitään ehdottomia sääntöjä ole.

Eli sinäkään et pidä tuota max 27v:tä rajana. Luulenpa, että jos olisi valittavana 27v ja 57v niin Martta 72v nappaisi mieluummin sen 57v miehen.

Vierailija
202/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi laivalla työskentelevän kanssa, kun olen kuullut muualta, että ainakin osalla voi olla laivalla joku toinen nainen. Ja minun huonolla tuurilla. 

Kyllä naiset plokka ammatin perusteella miehiä pois, koska on tietyt ennakkoluulot.

Se vaan menee niin. 

- Meidän juttu ei toimi, ei voida seurustella.

Miehet ei tajua yhtään mikä oli siis oikea syy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny  Van Zand

Vierailija
204/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi laivalla työskentelevän kanssa, kun olen kuullut muualta, että ainakin osalla voi olla laivalla joku toinen nainen. Ja minun huonolla tuurilla. 

Kyllä naiset plokka ammatin perusteella miehiä pois, koska on tietyt ennakkoluulot.

Se vaan menee niin. 

Mies voi ajatella, että syynä oli vaikka pituus tai kalju ja nainen ei halua alkaa seurustelemaan, koska ajattelee, että tietyssä ammatissa oleva mies pettää varmasti jne. 

Vierailija
205/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan menee niin. 

Ei välttämättä. Riippuu miehen keskustelutaidoista ja huumorintajusta. Poikkeuksiakin löytyy.

Vierailija
206/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Steven Van Zand

Vierailija
207/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johnny  Van Zand

Näh, Steve van Zandt

Vierailija
208/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Sandt

Vierailija
209/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan menee niin. 

Mies voi ajatella, että syynä oli vaikka pituus tai kalju ja nainen ei halua alkaa seurustelemaan, koska ajattelee, että tietyssä ammatissa oleva mies pettää varmasti jne. 

Mies on reissutyössä ja itse olet naisena uskollinen miestä kotiin odottava hölmö. 

Vierailija
210/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Zandt

Vierailija
211/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Steven Van Zandt jo mainittu?

Vierailija
212/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Miksi esim. 40-80v nainen pitäisi max 27v miehestä?

No Ranskan presidentti Emmanuel Macron iski koulupoikana opettajansa ja yhdessä näyttävät olevan edelleen. Ja Aira Samulinillakin oli nuorempi. Tosin oli itsekin melko täräyttävän näköinen vanhempanakin.

Jos nuori mies on poikkeuksellinen voisin kuvitella kiinnostuvani itseäni nuoremmasta. Eihän näissä mitään ehdottomia sääntöjä ole.

Eli sinäkään et pidä tuota max 27v:tä rajana. Luulenpa, että jos

Martta 72v nappaisi mieluiten sen miehen joka yksinkertaisesti vaan olisi mukavinta ja hauskinta seuraa. Timmi ulkonäkö ja seksuaaliset kyvyt eivät tuossa iässä ole enää naisille kumppanissa keskeisiä asioita kun ne eivät enää omalla kohdallakaan ole huipussaan.

Vierailija
213/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan menee niin. 

Mies voi ajatella, että syynä oli vaikka pituus tai kalju ja nainen ei halua alkaa seurustelemaan, koska ajattelee, että tietyssä ammatissa oleva mies pettää varmasti

Mies on reissutyössä ja itse olet naisena uskollinen miestä kotiin odottava hölmö. 

Tai sitten olet se hölmö joka pilaa hyvän suhteen epäilemällä miestä olemattomasta uskottomuudesta.

Vierailija
214/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavista ja luotettavista, näin lyhyesti. 

Eipä ollu.

Vierailija
215/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet päivätyössä ja mies vuorotyössä vehtaa sillä aikaa muiden naisten kanssa päiväkahveilla. 

Kaikenlaista saa lukea netistä nykyään eikä pysty luottamaan kehenkään. 

Onko myös ne jutut kauniista ensihoitajista ja palomiehistä totta vai ei? Mistä minä voin tietää. En ole näkemässä. Yksi palomies olisi halunnut seurustella, mutta sanoin, että ei me sovita toisillemme yhtään. 

Vierailija
216/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet päivätyössä ja mies vuorotyössä vehtaa sillä aikaa muiden naisten kanssa päiväkahveilla. 

Onko myös ne jutut kauniista ensihoitajista ja palomiehistä totta vai ei? Mistä minä voin tietää. En ole näkemässä. Yksi palomies olisi halunnut seurustella, mutta sanoin, että ei me sovita toisillemme yhtään. 

Pilaat oman elämäsi uskomalla toisten juttuja ja epäilemällä niiden perusteella miehiä. Todennäköisesti tämä palomies olisi ollut ihan hyvä mies. Ei petä, naurattaa varmasti hoitajia mutta ei petä. Ja mistä tietää jos tämä palomies miettii miksi kukaan ei halua hänen kanssaan parisuhteeseen. Ajattelee, että vika on hänen persoonassaan tai ulkonäössään eikä tajua, että tämä on osan naisista kokema juttu joka on yleistetty koskemaan kaikkia.

Vierailija
217/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilaat oman elämäsi uskomalla toisten juttuja ja epäilemällä niiden perusteella miehiä. Todennäköisesti tämä palomies olisi ollut ihan hyvä mies. Ei petä, naurattaa varmasti hoitajia mutta ei petä. Ja mistä tietää jos tämä palomies miettii miksi kukaan ei halua hänen kanssaan parisuhteeseen. Ajattelee, että vika on hänen persoonassaan tai ulkonäössään eikä tajua, että tämä on osan naisista kokema juttu joka on yleistetty kos

No, se on esimiesten asia järjestää nolla toleranssi. 

Vierailija
218/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilaat oman elämäsi uskomalla toisten juttuja ja epäilemällä niiden perusteella miehiä. Todennäköisesti tämä palomies olisi ollut ihan hyvä mies. Ei petä, naurattaa varmasti hoitajia mutta ei petä. Ja mistä tietää jos tämä palomies miettii miksi kukaan ei halua hänen kanssaan parisuhteeseen. Ajattelee, että vika on hänen persoonassaan tai ulkonäössään eikä tajua, että tämä on osan naisista kokema juttu joka on yleistetty kos

Palomiehille riittää naisia vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
219/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palomiehille riittää naisia vaikka kuinka paljon

Riittää  varmasti yhden yön suhteita mutta riittääkö parisuhteeseen? Siitä tässä oli kyse.

Vierailija
220/264 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos riittää yhden yön suhteisiin naisia niin sitten niitä yhden illan suhteita on myös parisuhteessa ollessa.