Miksi joku haluaisi matkustaa Unkariin tai Turkkiin?
Molemmat maat mielistelevät ja tukevat venäjää ja sabotoivat Suomen NATO jäsenyyttä.
Mitä hyviä syitä on kantaa noihin maihin rahoja?
Kommentit (47)
Käyvät kotona lomailemassa, kela maksaa.
Unkari on hieno maa, paitsi aivopestyjen idioottien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat persujen ja kokkareiden lempilomakohteita. Orbanbeahwhale on yksi parhaista
Turkki on palstamammojen suosikki. Halpaa olutta ja piraattikrääsää sekä Mehmettien huomio.
Ja itse haluat mielistellä eu:ta, usa/naton sodanlietsontaa ja diktatuuria? No makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkäävät käydä Kiinassa, Slovakiassa, Arabiemiraateissa... maailma ei ole täydellinen.
Mikä kaikki arabiemiraateissa on vikana?
Is la mi lainen kulttuuri, orjatyövoiman käyttäminen.
Vähän sama se on jo suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Budapest on yksi Euroopan hienoimmista kaupungeista.
Niin on, mutta Putinin taskurotta Orbanin vuoksi en sinne enää matkusta. Putinin tukijoilla ( Kiina, Intia, Unkari, Turkki, Iran ... ) on ukrainalaislasten verta käsissään.
Olette kamelinkuksijoita hyi,menette tapaamaan romaani sukulaisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, mutta Putinin taskurotta Orbanin vuoksi en sinne enää matkusta. Putinin tukijoilla ( Kiina, Intia, Unkari, Turkki, Iran ... ) on ukrainalaislasten verta käsissään.
Niin on sinullakin koska Suomi kustantaa sotaa sinun ja minun verorahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkäävät käydä Kiinassa, Slovakiassa, Arabiemiraateissa... maailma ei ole täydellinen.
Hyi. Arabiemiraatteihin en lähtisi. Ei mihinkään sellaisiin maihin, missä naisia alistetaan.
Asut kuitenkin maassa jossa myös alistetaan naisia. Onko paha olo vai etkö tiennyt sitä, kuljetko kirkkain otsin side silmillä omassa maassasi. Vai oletko propagandan uhri joka menee lauman mukana.
Joo mutta ne menee hyvään tarkoitukseen,sen sijaan te jotka roudaatte rahat turkkiin ja unkariin tuette epäsuorasti putiinia.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ne menee hyvään tarkoitukseen,sen sijaan te jotka roudaatte rahat turkkiin ja unkariin tuette epäsuorasti putiinia.
Sotiminen on sinun mielestä hyvä tarkoitus?
Kun minä suunnittelen lomamatkaa, putin tai zele tai Orban eivät ole mielessäni.
En matkusta noissa, mutta voisin matkustaa. Unkarissa kiinnostaa kaunis Budapestin kaupunki ja kylpylät. Turkkiin voisin mennä juomaan omenateetä ja rapsuttelemaan kissoja.
Unkarissa on todella paljon kauniita naisia.
Sotiminen on sinun mielestä hyvä tarkoitus?
Kun minä suunnittelen lomamatkaa, putin tai zele tai Orban eivät ole mielessäni.
Katso aloituksen ensimmäinen lause äläkä jauhapaskaa.Pitäiskö ruskille antaa periksi,ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ja itse haluat mielistellä eu:ta, usa/naton sodanlietsontaa ja diktatuuria? No makunsa kullakin.
Diktatuuri löytyy kotimaastasi putinlandiasta ja Kiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putlerhan sen sodan aloitti. Suomi on rauhaa rakastava maa, mutta ei kaikilla ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Halpaa kaljaa ja ruokaa.
Musiikkina keskiyön pikajuna-tunnari.
Noita löytyy kyllä monesta mukavastakin maasta.
Istanbul on mun lempikaupunkini, rakastan sitä.
Nykyisessä tilanteessa en kyllä mene sinne, edellisestä reissusta 14v
Hyi. Arabiemiraatteihin en lähtisi. Ei mihinkään sellaisiin maihin, missä naisia alistetaan.