Kannattaako rahaa sijoittaa vaimoon vai motskariin?
`vaimo haluaisi etelän lomalle mutta sehän on ajan ja rahan hukkausta kun 3000 eurolla saa jo hyvän eli kolmannen motskarin
Kommentit (48)
Motskari on sentään sijoitus vaimoon verrattuna.
Mun mies osti mulle synttärilahjaksi 17.000 euron moottoripyörän, tuliterän tietysti.
T: onnellinen vaimo
Jos vaimo on kova kone, niin miksei.
Kannattaa sijoittaa koko potti leipään.
Itse otin lainaa 10ke motskariin ja jatkoin 20v vanhalla autolla ajamista. Elämäni parhaita päätöksiä. Nyt prätkä jo maksettu ja 24v vanha auto kulkee edelleen. Mukavaa taas tänään lähteä prätkällä liikenteeseen nauttimaan kesästä!
Etelänlomasta iloa muutaman päivän, tai onkohan edes iloa jos siellä joku 40 astetta. Prätkästä iloa jopa yli vuosikymmeneksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse otin lainaa 10ke motskariin ja jatkoin 20v vanhalla autolla ajamista. Elämäni parhaita päätöksiä. Nyt prätkä jo maksettu ja 24v vanha auto kulkee edelleen. Mukavaa taas tänään lähteä prätkällä liikenteeseen nauttimaan kesästä!
Elämäsi paras päätös olisi ollut kouluttautua nuorena niin hyvin ettei olisi tarvinnut ottaa lainaa kymppitonnin takia.
Sinä sijoitat rahasi motskariin ja vaimo sijoittaa rahansa etelänlomaan. Miksi sinun pitäisi elättää vaimosi? Onko sillä joku vamma, joka estää työnteon mutta ei lomamatkoja?
Auto ja vaimo. Kylällä mopo jos siellä on hiljaista. Joku tönö, sauna ja kastautumispaikka. Jos juo, ei kannata ottaa veden ääreltä.
Ikävää, jos oma elämä ja parisuhde on kiinni 3000€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäsi paras päätös olisi ollut kouluttautua nuorena niin hyvin ettei olisi tarvinnut ottaa lainaa kymppitonnin takia.
Kyse oli koronasyksystä 2020, laitoin sen kymppitonnin käteistä Finnairin osakkeisiin, siksi prätkä lainalla kun korotkin oli silloin edulliset. Arvaa paljonko nousi Finnair silloin loppuvuodesta kun rokotukset keksittiin? Yli 60% voitto osakkeista.
En taida olla minä joka tässä kouluttomaton.
Motskaria voi virittää ja korjata
Vierailija kirjoitti:
Motskari, oletko 11 vuotias?
Joo. Aikamiehet kutsuu niitä mopoiksi.
ei missään nimessä vaimoon rahoja menköön omilla rahoilla yksin lomalle ja osta motskari ja saat sen ajan ajella rauhassa