Kuinka monta kertaa kävit terapiassa kun rakas lemmikkisi kuoli? Riittikö puoli vuotta viiottain?
Kommentit (6)
Sain sairauslomaa sille päivälle, kun eutanasia suoritettiin. Ensimmäiset päivät ja viikot olivat vaikeimpia, kun tuntui että piti jaksaa kannatella puolisoa oman surun keskellä. Työterveyspsykologin kanssa keskustelin asiasta kerran kuukausien päästä, mutta käynnin varsinainen syy oli muu.
En kertaakaan. Kuolema on normaali elämän kulkuun liittyvä asia, johon voi jo asennoitua lemmikkiä ottaessa. Rakkauden hinta on suru.
tämä aloitus on tekaistu
tarkoitus ärsyttää
mutta tosiasia on, että lemmikki on mennyt aivan liian tärkeäksi ihmisen elämässä
toki kannattaisi sijoittaa ja luoda jokin kattava ja aknnattava business lemmikkikrääsän ja jumpan, hieronnan, hoidon jne. ympärille
Oioin selkääni tupakan ajan kun montun kaivoin ja peitin.
Vierailija kirjoitti:
Oioin selkääni tupakan ajan kun montun kaivoin ja peitin.
Tuon tekisin jos minulla olisi äijä ja se oikaisisi koipensa.
Paitsi en tupakoi.
Minä menetin rakkaan kissani vajaa kolme vuotta sitten, ja se suru oli kyllä ihan fyysistä tuskaa. Ymmärrän mitä tarjkoitetaan kun sanotaan että sydän murtuu.
Vähitellen se muutti muotoaan ja laantui, mutta ei häviä kai koskaan. Uutta kissaa en pysty ottamaan vaikka niin luulin. Hänen tuhkansa on minulla uurnassa tallella.
Koira kuoli äkillisesti vuosi sitten en ole vielä päässyt yli.. en ole käynyt terapiassa