Kuka enää tarvitsee muotilehtiä, kun on netti ja pinterest
Tänä kesänä olen ostanut muotilehden, siis paperisen, mutta sitä ennen varmaan 5 v sitten.
Ostatteko te muotilehtiä?
Kommentit (13)
En ole koskaan ostanut muotilehtiä. Enkä tällä vuostituhannella mitään muitakaan lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta muotilehdet pätkääkään, koskaan ei ole kiinnostanut enkä ole ostanut. Elät kuplassa
Kuplassa, kun ostan muotilehden kerran 5 vuodessa? Ahaa. Ap
Mutta joku ne muotikuvat nettiinkin lataa.
Lehden lukemisessa on eri fiilis kuin Pinterestin tms. selailussa. Minusta on kivempi ottaa se lehti käteen puhelimen sijaan kun menen sohvalle teekupin kanssa. En kyllä osta enää paljon lehtiä koska hinnat ovat karanneet pilviin, ehkä viisi vuodessa, mutta lueskelen aina silloin tällöin vanhoja säilyttämiäni lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta joku ne muotikuvat nettiinkin lataa.
En ymmärrä. Ihmisethän syytävät pinterestiin omia asuehdotelmiaan ilmaiseksi jatkuvalla syötöllä. Ap
Ostin tänä keväänä italialaisen Voguen, mutta normaalisti en muotilehiä osta. Tuo tarttui mukaan vain siksi, että olen alkanut harrastaa vaateompelua ja halusin inspiraatiolehden selattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänä keväänä italialaisen Voguen, mutta normaalisti en muotilehiä osta. Tuo tarttui mukaan vain siksi, että olen alkanut harrastaa vaateompelua ja halusin inspiraatiolehden selattavaksi.
Oliko siellä farkkuja, bleisereitä ja trenssejä?
En osta muotilehtiä. Ajan ja rahan hukkaa.
Vierailija kirjoitti:
En osta muotilehtiä. Ajan ja rahan hukkaa.
Minä katson joskus lomalla, mitä muodikasta löytyy omasta vaatekaapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö olla? Farkkuja en nyt äkkiseltään siitä bongaa muuten kuin mainoksessa, mutta muotikuvissa on paljon erilaisia takkeja ja tietenkin mekkoja.
Mulla on kyllä Pinterest mutta en selaa sieltä muotia kuten en lue muotilehtiäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö olla? Farkkuja en nyt äkkiseltään siitä bongaa muuten kuin mainoksessa, mutta muotikuvissa on paljon erilaisia takkeja ja tietenkin mekkoja.
Viittasin siihen, että kevään muoti ollut tuollainen, tavallinen. Sama
Ei kiinnosta muotilehdet pätkääkään, koskaan ei ole kiinnostanut enkä ole ostanut. Elät kuplassa