Omistan 2 motskaria. Kummallakaan ei ehdi ajaa kun sataa vettä koko ajan
Kerran viikossa ehkä ajan 25 km se siitä. 4 e menee hukkaan vakuutus joka päivä
Kommentit (24)
sä omista ku tuulenhuuhtoman persees
Olen nähnyt moottoripyörällä ajettavan myös satella. Oletko harkinnut sateella ajamista?
Mitä iniset, myy ne pois, sillä siitä pääset!
Minullakin oli sellainen muutaman vuoden. Möin pois. Tulikohan alle 1000km mittariin sinä aikana. Suomessa täysi turhake.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt moottoripyörällä ajettavan myös satella. Oletko harkinnut sateella ajamista?
Voihan sitä sateella ajaa vaikka avoautolla, eri asia on, paljonko siitä nauttii.
Voihan niitä huoltaa. Ja sopivan nahkakundin kanssa voi yhtyä siinä päällä. Hesarin Tom of Finland -artikkelissa vasta oli kuva.
Nyt on ollut paljon sateettomia päiviä. Myy pois jos et halua tai ehdi ajaa.
Ihan motskareita omistat. Motskari, naurata lisää. 🤣
Ota vakuutus jossa voit aktivoida vakuutuksen kännykällä vain päivinä kun ajay.
Vierailija kirjoitti:
en koska ei ole sadeasua tai nahka-asua enkä aio maksaa siitä 1000 e
lähden tästä perselandiasta australiaan usaan tai uuteen seelantiin
Vierailija kirjoitti:
Ota vakuutus jossa voit aktivoida vakuutuksen kännykällä vain päivinä kun ajay.
ei selllaista ole olemassakaan
Todellinen ensimmäisen maailman ongelma. Osaisitkohan itse ratkaista pulman, jos oikein, oikein kovaa yrittäisit.
Minullakin on niin kiire, että en ehdi tekemään mitään.
Vierailija kirjoitti:
sä omista ku tuulenhuuhtoman persees
Todistaa jo tuo 4€/pvä vakuutusmaksut. Lisäksi on ollut hyvät kelit motoristeille, itselläni tullut tänä kesänä jo 6500 kilometriä.
Elämä on valintoja. Sade on elämälle välttämätöntä, sun paskanhajuiset prätkät eivät ole. Vaikka sillä pärinällä saatkin puoliheijarin, se ei kiinnosta ketään. Pitäis nuijia litteäksi jokainen prätkä. Tai hitsata dildo satulaan.
Harmi kun neidon nännit eivät ap:n selkää vasten painaudu.
Autoilijoista ei ole yhtä seksikästä laulua tehty!
Minun puolesta voisi olla tunneleita kaahareille vähän joka suuntaan, I Robot elokuvassa oli sinänsä jännä idea.
no toisen myynkin mutta nyt on toinen korjauksessa eli siksi hyvä olla toinen tallissa sateen alla voi ainakin käydä ihailemassa sitä joka päivä
Ei sun niitä kaikkia sadepisaroita tarvitse saada ämpäriin kiinni.