Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirka on jo haudattu tänä aamuna! Sytyttäkää kynttilä tänä iltana Kirjan muistolle.

Vierailija
02.02.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran Kirka on kuopattu?

Vierailija
2/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan totta. Onko mun ihan pakko surra kaikkia maailman julkimoita, jotka kuolee? Varmasti hänen läheisilleen kova paikka, mutta ei minun tarvitse surra tai sytytellä kynttilöitä, koska ei vaikuta omaan elämääni millään tavalla. Rasittavaa, kun täälä niin hirveästi aina itketään kaikkien julkkujen tai muuten tuntemattomien ihmisten perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa joku kirjojen hautausmaa?

Jos on niin mun pitää heti mennä hautaamaan mun kuolleet kirjat. Ne nimittäin alkaa kohta haisemaan..

Vierailija
4/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on niin herkkä hipiä.

Mutta oli hänet haudattu tänään, näky olebvan tuolla Iltalehden nettisivulla.

Minä ainakin sytytän kynttilän.

Vierailija
5/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tehty ruumiinavausta? Eikö siinä kestä sentään tovi pitempään ennen kuin voi haudata, ainakin omilla omaisillani on kestänyt.

Vierailija
6/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haudataan kolmantena päivänä kuolemasta. Ensimmäinen päivä on kuolinpäivä.

Vierailija
7/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sytytäppä se kynttilä sitten. -ap-

Vierailija
8/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan tuota ruumiinavausta, joka normaalisti kestää kyllä parikin viikkoa ennen kuin on tehty. Ja jos kotona terve mies kuolee, niin varmasti avaus on tehtävä. Eli onko patologeilla joku velvollisuus painaa ylityötä toisten uskonnollisen vakaumuksen takia? Ja kiilaavat muut jonossa?

Vierailija
9/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo. Eihän se avaus kahta viikkoa kestä vaan jonotus : )

Varmaan siis joku luterilaisparka luovutti avausvuoronsa että Kirka saatiin hautaan uskonnon vaatimassa ajassa. Miten tämä on niin vaikeeta ymmärtää...

Vierailija
10/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin tiedän, että se on jonotus joka kestää.. Mutta ajattelin vaan, että eihän se ole tasa-arvoista muita surevia omaisia kohtaan, jotka myös haluaisivat päästä saattamaan rakkaansa haudan lepoon, että jonossa on tätä kiilailua.

Vierailija
11/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneppä siihen purnaan väliin, ei onnistu ja jokaisella on omat oikeutensä harjoittaa omaa uskontoaan. Kirkahan oli niin ortodoksi että!

Vierailija
12/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan haudata nopeasti jos omaiset eivät avausta vaadi? Tietääkö kukaan?

Vierailija
13/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnolla ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Suomen laki määrää, että ruumiinavaus on tehtävä kaikille, jotka eivät ole kuolleet sairaalassa, jos kuolinsyy on epäselvä.

Siksi esim. tsunamissa kuolleet joudutitin vielä avaamaan, vaikkakaan sillä ei liene suurtakaan merkitystä, kuolivatko he hukkumalla vai esim. saatuaan iskin päähänsä.

Vierailija
14/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no mitäpä väliä näin ulkopuolisen kannalta. Rauha Kirkan muistolle, mutta kynttilä saa mun puolesta jäädä sytyttämättä.

Vierailija
15/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki määrää. Sairaskohtauksiakin kun on montaa eri sorttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi