Nettideittailu ja amerikkalaiset miehet
Onko jollain kokemusta amerikkalaisen miehen tapaamisesta jonkun deittisaitin kautta? Jos, niin minkä ja etenikö juttu johonkin? Kiinnostaa kaikenlaiset kokemukset aiheesta!
Toki voi kertoa myös muita kokemuksia amerikkalaisten miesten kanssa deittailusta.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tuli nyt mieleeni, kun olen eronnut nyt, ja varsinkin edellisen pitkän suhteen aikana heräsi halu muuttaa Yhdysvaltoihin. Exäni kuitenkin jänisti, ja silloin tämä haave jäi. Toki vaihtoehto uutta suhdetta katsellessa olisi myös suomalainen tai muunmaalainen mies, mutta jos joka tapauksessa haluaisin sinne muuttaa, voisi amerikkalainen olla tällöin hyvä vaihtoehto suoraan.
ap
Kokeile sitä Tinderin etäversiota, maksullinen?
Ne on kaikki leskiä ja upseereita ja tarvitsee vain 2 donaa saadakseen miljoonansa lunastetuksi tallelokerosta.
Tulet kohtaamaan merijalkaväen sydänkirurgeja, joilla on miljoonaomaisuus ... ja 99.999% huijareita.
Ei kannata puolisoa sen kannalta, että haluat muuttaa jonnekin maahan. On mullakin ulkomaalainen puoliso, mutta en mä häntä sillä perusteella valinnut, että haluaisin muuttaa pois Suomesta, oikeastaan haluan asua täällä ja hän omassa maassaan joten tilanne on vähän hankala, mutta tämä on kuitenkin tärkeä parisuhde minullen joten uskon että saamme tämän molemmat toimimaan jotenkin. Olemme myös molemmat vähävaraisia heh
Siellä on taas joku haaveilijatantta valmiina kusetettavaksi, huoh.
Haluan muuttaa amerikkaan, millaisia ovat amerikkalaiset miehet?
Voi jeesus mikä ajatusmaailma, onko aloittaja 6-vuotias?
Suomalaiset on siellä kovassa kurssissa. Siis ne hyvännäköiset blondit, joilla on palveluasenne kunnossa. Miestähän ei paljon näykään, kun lomaa on 2 viikkoa vuodessa. Päiväkoteja ei tarvita, kun vaimot hoitaa lapset kotona. Jenkit on täydellinen paikka naiselle, joka hakee provider miestä ja on valmis tyydyttämään miehet halut. Uskoisin siis, että ihan oikea paikka ap:lle
Vierailija kirjoitti:
En ole 6-vuotias, ja minulla on ollut kyllä esim. amerikkalaisia työkavereita ja olen siellä matkustanut, nyt kysynkin heidän tapailustaan.
Toki vaihtoehto varata pidempi reissu ja käydä siellä ahkerasti ulkona, mutta en sellaista harrasta Suomessakaan, joten tuntuisi vähän oudolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole 6-vuotias, ja minulla on ollut kyllä esim. amerikkalaisia työkavereita ja olen siellä matkustanut, nyt kysynkin heidän tapailustaan.
Toki vaihtoehto varata pidempi reissu ja käydä siellä ahkerasti ulkona, mutta en sellaista harrasta Suomessakaan, joten tuntuisi vähän oudolle.
Tämä oli siis ap.
Hi! Me blonde from Finländ. Love you long time. Plz marry me so I get green card.
Pamela Anderson taitaa olla kuuluisin suomalaistaustaa omaava nainen USA:ssa. Hänen esi-isät lähti sinne Saarijärveltä. Olisiko ap:llä eväät jatkaa samalla uralla? Susanna Tanni valloittaa Eurooppaa, joten kuka Suominainen nyt seksin ylipapittareksi USA:aan
Vierailija kirjoitti:
Ne on kaikki leskiä ja upseereita ja tarvitsee vain 2 donaa saadakseen miljoonansa lunastetuksi tallelokerosta.
Lol joo nämä tiedossa. Minulla on varmaan liian tylsiä kuvia somessa, että nämä harvemmin lähestyvät edes!
Ihan sellainen ihana tavismies olisi hyvä, perhekeskeinen, koti, uskonto ja isänmaa -henkinen. Jostain vähän luonnonläheisemmältä suunnalta, ei mikään losin sliipattu tai nykin lakinies/pörssihai, yuck!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tuli nyt mieleeni, kun olen eronnut nyt, ja varsinkin edellisen pitkän suhteen aikana heräsi halu muuttaa Yhdysvaltoihin. Exäni kuitenkin jänisti, ja silloin tämä haave jäi. Toki vaihtoehto uutta suhdetta katsellessa olisi myös suomalainen tai muunmaalainen mies, mutta jos joka tapauksessa haluaisin sinne muuttaa, voisi amerikkalainen olla tällöin hyvä vaihtoehto suoraan.
ap
Kokeile sitä Tinderin etäversiota, maksullinen?
Onhan niitä vaimonhakusaitteja jenkkimiehille pilvin pimein. Sinna vaan Tatjojen kanssa riviin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata puolisoa sen kannalta, että haluat muuttaa jonnekin maahan. On mullakin ulkomaalainen puoliso, mutta en mä häntä sillä perusteella valinnut, että haluaisin muuttaa pois Suomesta, oikeastaan haluan asua täällä ja hän omassa maassaan joten tilanne on vähän hankala, mutta tämä on kuitenkin tärkeä parisuhde minullen joten uskon että saamme tämän molemmat toimimaan jotenkin. Olemme myös molemmat vähävaraisia heh
Ootko ihan varma että tuohon juttuun kannattaa panostaa?
Kumpikaan ei halua muuttaa ja olette myös vähävaraisia? Mitä toivoa teillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol joo nämä tiedossa. Minulla on varmaan liian tylsiä kuvia somessa, että nämä harvemmin lähestyvät edes!
Ihan sellainen ihana tavismies olisi hyvä, perhekeskeinen, koti, uskonto ja isänmaa -henkinen. Jostain vähän luonnonläheisemmältä suunnalta, ei mikään losin sliipattu tai nykin lakinies/pörssihai, yuck!
ap
Haluat siis miehen, jolla on enemmän aseita kuin hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä vähemmän vaatteita, sen parempi flaxi. Suosittelisin tuon kuvauksen perusteella jotain 70v viriiliä Texasin punaniskaa. Rahastusvaihe tulee suht nopeasti, kun äijä heittää veivinsä teidän seksihurjasteluissa.
Ap on varmaan vähintään Marilynin veroinen seksipakkaus haaveista päätellen. Texasin punaniska, ne on vaativia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan varma että tuohon juttuun kannattaa panostaa?
Kumpikaan ei halua muuttaa ja olette myös vähävaraisia? Mitä toivoa teillä on?
Tämä on totta, suhde on tuhoon tuomittu varsinkin jos toinen ei anna periksi ja muuta toisen kotimaahan. Miten nämä aikovat tavata toisiaan jos ovat vähävaraisia?? En ymmärrä ihmisiä jotka tieten tahtoen haluavat erittäin haastavan suhteen ja riutuvat siinä sitten vuosia.
ap