Kauanko teillä on huudettu tutin perään kun siitä on luovuttu? Minkä ikäinen lapsi?
Kommentit (6)
Koiralle iso kiitos, oli napannut nälissään pöydältä kun oltiin ulkoilemassa.
heitti sen parvekkeelta alas " siilivauvoille" .(Seurailimme välillä parvekkeelta siilejä,jotka kävivät touhuilemassa parvekkeen alapuolella) Muutaman kerran kysyi tutin perään, mutta siihen jäi. Toinen heitti tutin taas roskiin itse kun se oli mennyt " rikki" ( leikkasi tutin päähän pienen loven, jota ennnen olimme luopuneet kaikista muista paitsi tästä yhdestä tutista). Jonkun verran parina iltana tuli itkua ja kitinää, mutta melko helposti kävi.
Leikattiin tutista saksilla pois se imuosa niin, ettei lapsi nähnyt sitä leikkaamista.
Sitten jätettiin ' rikki mennyt' tutti pöydän reunalle. Lapsi otti jossain vaiheessa tutin ja näytti, kun se oli mennyt jotenkin hassusti rikki :) Kuljetti muutaman päivän rikkinäistä tuttia kädessä ja sitten heitti itse roskiin. Yhtään ei itkenyt ja ikää oli 1v 8kk. Tajusi itsekin, että ei rikkinäistä voi syödä.
Lähinnä nukkumaan mennessä, rikkinäisiä illat olivat kyllä pitkään tutista luopumisen jälkeen. Lapsi oli 1v 10kk ja luopui oikeastaan itse, ostin silikonituttien tilalle luonnonkumisia, koska lapsi puri silikoniset hetkessä rikki. Luonnokumiset eivät sitten kelvanneetkaan, mutta silikonisia ei enää tippunut tilalle.