Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suojaosan poisto ja osa-aikatyössä tienaaminen

Vierailija
11.07.2024 |

Nyt kun työttömän suoja osa 300 € jonka sai tienata, ilman että vaikuttaa työttömyysturvaan.

Miten vaikuttaa nyt? Puolet ansaitusta rahasta vaikuttaa työtyömyyskorvauksen ja vähennetään siitä.

Esim. Jos olisin liiton rahalla ja tekisin töitä vaikka 700 € edestä kuukaudessa, saisinko siis "puolet pitää" eli tyyliin 350€.

Tai esim. tienasin 50 € kuukaudessa ja siitä aina puolet pois, eli 25€ saan pitää ja puolet vähennetään työttömyyskorvauksesta?

Kuinka paljon saa tienata kuukaudessa jos töitä on vaikka 15 pvää täysillä tunneilla/kk, niin kannattaako tehdä vai ei?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ kannattaa aina!

Vierailija
2/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee täyttä työaikaa ja lopeta se lippujen ja lappujen kanssa pelleily. Jos nostat jotain tukiaisia olet vielä elättikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei jää jäljelle enää ainakaan työmarkkinatuesta, jos on osa-aikatyössä vähilläkin tunneillä. 

Vierailija
4/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin on vaikea hahmottaa laskentatapaa, mutta nyt siis käsittääkseni jokainen ansaittu palkkaeuro miinustaa liiton rahaa 50 senttiä. Mulla on 22h töitä viikossa, leikkaus vaikuttaa kohdallani olevan n. 60€/ kk, kiitti vaan hallitus eiku hullutus!

Vierailija
5/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin on vaikea hahmottaa laskentatapaa, mutta nyt siis käsittääkseni jokainen ansaittu palkkaeuro miinustaa liiton rahaa 50 senttiä. Mulla on 22h töitä viikossa, leikkaus vaikuttaa kohdallani olevan n. 60€/ kk, kiitti vaan hallitus eiku hullutus!

Mene aikuinen ihminen töihin siitä itkemästä. Ymmärrätkö, että saat jo nyt yhteiskunnan, valtion, veronmaksajien rahoja ja itket, kun et enempää saa.

Vierailija
6/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä ilmaiseksi töitä. Hallituksen syy.

Vierailija
7/7 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene aikuinen ihminen töihin siitä itkemästä. Ymmärrätkö, että saat jo nyt yhteiskunnan, valtion, veronmaksajien rahoja ja itket, kun et enempää saa.

Olen kuule sen verran terveysrajoitteinen tapaus että tästä jos johonkin lähden niin se onkin sitten työkyvyttömyyseläkkeelle kokonaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi