Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvää kesää teille kaikille

Vierailija
11.07.2024 |

moikka kaikille ihanille ihmisille täällä toivottavasti teillä kaikilla on ollut hyvä alku kesälle ja olette saaneet nauttia lämpimistä päivistä minä olen niin innoissani kesästä koska tämä on minun lempivuodenaika on niin paljon ihania asioita mitä voi tehdä kesällä kuten mennä uimaan järvessä tai meressä ja se on niin virkistävää ja kivaa olen jo käynyt monta kertaa uimassa ja aion mennä vielä monta kertaa lisää ajattelin myös mennä piknikille puistoon ja ottaa mukaan herkullisia eväitä ja istua auringossa ystävien kanssa se kuulostaa niin ihanalta ja rentouttavalta suunnittelen myös pientä reissua mökille se on sellainen pieni mökki metsän keskellä ja siellä on ihana rauhallinen tunnelma ja voi kuunnella linnunlaulua ja kävellä metsässä ja ehkä kerätä vähän marjoja tai sieniä se olisi tosi kivaa myös grillaaminen on yksi kesän parhaista jutuista mikään ei voita grilliruokaa ja sitä kun voi istua ulkona illalla ja syödä hyvää ruokaa hyvässä seurassa toivon että tekin pääsette nauttimaan tällaisista hetkistä kesän aikana olisi kiva kuulla teidän suunnitelmista ja mitä te tykkäätte tehdä kesällä minusta on myös tosi kivaa käydä kesätoreilla ja markkinoilla siellä on aina kaikkea ihanaa käsitöitä ja paikallisia herkkuja ja tietysti tuoreita marjoja ja vihanneksia en malta odottaa että pääsen sinne toivottavasti kesä on pitkä ja lämmin ja että saamme kaikki paljon ihania muistoja tältä kesältä muistakaa nauttia jokaisesta päivästä ja ottaa ilo irti kaikesta pienestäkin jutusta kesällä on niin paljon mahdollisuuksia tehdä kaikenlaista kivaa ja rentoutua ja kerätä voimia syksyä varten älkääkä unohtako suojata itseänne auringolta ja juoda tarpeeksi vettä että jaksatte touhuta koko päivän toivotan teille kaikille oikein ihanaa kesää ja toivottavasti saatte viettää sen hyvässä seurassa ja tehdä kaikkea mistä tykkäätte nauttikaa ja pitäkää hauskaa sekä ottakaa paljon kuvia että voitte myöhemmin muistella näitä ihania kesäpäiviä lämpimin terveisin yksi kesästä nauttiva kaveri

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kesää myös sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi