Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten maksaisin järkevästi osamaksut pois? Haluaisin niistä eroon.

Vierailija
11.07.2024 |

On liikaa maksuja enkä nyt ala kertomaan miltä tapahtui ja miksi nuo kerääntyi. 

Mietin vain, että miten saisin ne maksettua pois. 

Eli minun palkkatulot nettona on noin 2700€/kk. 

Pakollisiin menoihin menee kuukaudessa yhteenlaskettuna: 

1550€ + ruoka ja muut elintarvikkeet, ehkä 400€. 

Osamaksuja on:

1. 350 - lyhennys 30€/kk

2. 350 - lyhennys 60€/kk

3. 500 - lyhennys 140€/kk

Miten itse maksaisin nämä pois? Ehkä yritän maksaa joka kuukausi yhden kerrallaan pois kokonaisuudessaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi noin mitättömiä summia olet edes lainaamaan päätynyt? Vain 1200€.  Maksa ensin tuo 350€ pois tässä kuussa, toinen 350€ ensikuussa ja tuon 500€ voitkin sitten jo kätevästi maksaa kokonaan syyskuussa. Sehän ei silloin ole enää kuin parisataa. Itse maksaisin nuo kerralla kun eivät tuon enempää ole.

Vierailija
22/24 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamalla, kultaseni, maksamalla! Ja vastaisuudessa teet kuten minä, maksat ostosi aina kertamaksulla. Et koskaan osta mitään sellaista, johon sinulla ei ole ostohetkellä rahaa käytettävissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi mitä, sinähän saat nuo muutamassa kuukaudessa maksettua ilman ongelmia tai vyönkiristystä, olettaen tietysti että et shoppaile uutta velkaa. Sullahan on vain 1200 euroa velkaa ja sulla jää oman kertomasi mukaan n. 700 euroa kuussa käyttörahaa.

Niin mutta kuitenkin haluaisin niistä eroon. Ahdistaa kun roikkuvat ja ajattelin maksaa asap jos ei mitään yllättävää tule. En ota lisää osamaksuja. Ap 

Siis ei nyt millään pahalla mutta vähän tulee mielikuva ettet ole penaalin terävin kynä. Mikä tässä niinkuin on alunalkaen ongelmana? Sinullahan on mitätön määrä velkaa ja melko siedettävät tulot. Hyvä jos tuo on elämän järisyttävin asia tällä hetkellä, tarkoittaa että asiat ovat hyvin :)

Vierailija
24/24 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia osamaksuja nuo oikein on, kun itse saat päättää miten niitä maksetaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi