Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan surkeita tuotteita on käyttäneet ne joiden mielestä ihonhoitotuotteilla ei ole mitään vaikutusta?

Vierailija
11.07.2024 |

Tein eilen kasvoille kuorinnan ja laitoin päälle naamion. Iho on nyt todella hehkuvan kaunis ja otsajuonteetkin loiventuivat, ero on merkittävä vaikka muutenkin iho on hyvässä kunnossa.

Nuorella iholla tuskin tuollaista efektiä tulee, mutta nelikymppisenä ihonhoidolla alkaa jo olla merkitystä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mainostajien unelma.

Vierailija
2/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saman hoidon olisit voinut tehdä ruokaöljyllä, sokerilla ja miedolla saippualla.

Nyt sulla oli joku 50 - 200 € purkki ja naamio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep olen samaa mieltä...

Vierailija
4/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ehkä ole käyttäneet mitään tai jotain perusvoidetta kaavoillekin. Ovat sitten tietävinään, että kunnon ihonhoito pilaa ihon. Tämähän on se mantra, jota tietämättömät Suomessa toistavat.

Vierailija
5/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikella ihon hoitamiselle on vaikutusta. Teen kahvinporoista kuorinta-ainetta ja tuntuu että iho on heti sileämpi, kiinteämpi ja värikin on parempi. Kun tekee 12 - 15 km lenkin ulkona metsässä iho hehkuu kun 10 vuotta olisi lähtenyt pois. Kun menee saunaa ja on kunnon löylyt ja hikoilee kunnolla niin tuntuu että iho on keventynyt.

Vierailija
6/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon kuntoon vaikuttaa paljon enemmän se mitä laittaa koneistoonsa, eli mitä syö kuin se mitä rasvaa naamaansa lappaa. Paljon kahvia, sokeria, suolaa, alkoholia, tupakkaa, ja vielä täysin rasvaton ruokavalio tai kaikki ruuat eineksiä ja hiilarihöttöä> ryppyinen, kuiva ja einiin mairitteleva iho. Ihmiset luulevat että kyse on geeneistä, ei vaan oikeasti se mitä syöt näkyy naamasta. Mutta tätä ei voide/seerumibrändit teille kerro. 

Vierailija
7/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikella ihon hoitamiselle on vaikutusta. Teen kahvinporoista kuorinta-ainetta ja tuntuu että iho on heti sileämpi, kiinteämpi ja värikin on parempi. Kun tekee 12 - 15 km lenkin ulkona metsässä iho hehkuu kun 10 vuotta olisi lähtenyt pois. Kun menee saunaa ja on kunnon löylyt ja hikoilee kunnolla niin tuntuu että iho on keventynyt.

Kahvikuorinta vaan on kasvoille turhan raju käsittely, yleensäkin kaikki mekaaniset kuorinnat kannattaa jättää pois.

Ap

Vierailija
8/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvikuorinta vaan on kasvoille turhan raju käsittely, yleensäkin kaikki mekaaniset kuorinnat kannattaa jättää pois.

Ap

Minulla se toimii todella hyvin. En ole löytänyt noista kalliista kemikaliotuotteista tarpeeksi rouheaa kuorinta-ainetta paksulle rasvaisella iholleni. Kokeilin jopa vartalokuorintoja hyviltä merkeiltä. Kahvikuorinta on minulle se paras. Ollut jo 40 vuotta. Olen muuten kosmetologi.

Vierailija
9/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko ap mitä tuotteita tarkalleen ottaen käytit?

Vierailija
10/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko ap mitä tuotteita tarkalleen ottaen käytit?

Flow Lingonberry Bright - Entsyymikuorinta kasvoille

https://www.sinunapteekki.fi/products/flow-lingonberry-bright-entsyymik…

Cattier Paris Pink Clay Mask savinaamio 

Tätä sai vielä keväällä Tokmannilta, mutta ei näköjään enää.

Vierailija
11/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa halvin on ihmisten mielestä myös parasta sillä laadussa ei mikään muu kuulemma maksa kuin nimi 🤣

Vierailija
12/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla se toimii todella hyvin. En ole löytänyt noista kalliista kemikaliotuotteista tarpeeksi rouheaa kuorinta-ainetta paksulle rasvaisella iholleni. Kokeilin jopa vartalokuorintoja hyviltä merkeiltä. Kahvikuorinta on minulle se paras. Ollut jo 40 vuotta. Olen muuten kosmetologi.

Tämä Evolven kuorinta on minusta hyvä ja riittävän rouhea. Kauheita pettymyksiä on sellaiset kuorinta-aineet, joissa rakeet on harvassa ja liian pehmeitä.

https://www.sinunapteekki.fi/products/evolve-rose-quartz-facial-polish-…

Vierailija
13/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen saman hoidon olisit voinut tehdä ruokaöljyllä, sokerilla ja miedolla saippualla.

Minulla on kuivat kädet ja olen yrittänyt hoitaa niitä auringonkukkaöljyllä tuloksetta. Myöskään halvimmat käsivoiteet eivät auta. Kun ostan tietyn merkin parempaa käsivoidetta, ongelmani ovat tiessään. 

Vierailija
14/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse teen oliiviöljystä, hunajasta ja sokerista kuorinnan. Iho kiittää, on kiittänyt jo vuosikausia. 

-N 54v 

Vierailija
15/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee moniin ruokiin. Ihmiset sanovat ettei tykkää tomaatista kun ainoa mitä elämässään ovat saaneet ovat raaat Prisman tomaatit. 

Vierailija
16/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mainostajien unelma.

Tarkoitatko influenssereita?

Vierailija
17/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaöljy tukkii vaan ihohuokoset ja saippuaa ei kannattaisi laittaa mihinkään kehonosaan, kaikkein vähiten kasvoille.

Ap

Vierailija
18/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin perustan näkemykseni teidän innokkaiden hoitajien ihoon. Järjestään huonompi kuin minulla. 

Tietenkään en tiedä, miten surkea ihonne olisi ilman tuota puleeraamista. 

Vierailija
19/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: koska tehokas markkinointi on saanut ihmiset luulemaan, että ilman ei voi millään pärjätä. Puhutaan kauneudenhoidosta, joka onkin kasvanut valtavaksi bisnekseksi. Meikkaamisessakaan ei riitä enää se, että on ripsiväri ja huulipuna. Pitää olla pohjustusaineet, varsinainen meikki, ja lopuksi viimeistelytuotteet ihan kaikkeen meikkaamiseen. Se, joka ei meikkaa ollenkaan, on outo friikki. Tottakai pitää vielä olla kaikki silmänympärys-, yö- ja päivävoiteet erikseen.

Mutta mitäpä minä tietäisin, kunhan vain hoen mantraa, vaikka kuuntelenkin ihotautilääkärini ohjeita. Kumma, kun ongelmat loppuivat vastaanoton jälkeen.

Vierailija
20/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai tänään semmoinen, yleensä olet psykiatr. hoitaja tms.