Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avataanko rippijuhlissa lahjat juhlien aikana vai vasta kun vieraat lÀhteneet?

Vierailija
11.07.2024 |

🎁

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ.

Vierailija
2/9 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Teet kummin vaan niin muista kiittÀÀ lahjan antajaa riippumatta siitĂ€ miellyttÀÀkö lahja vai ei. Muista myös tutkia kirjekuoret huolella, korttien lisĂ€ksi niissĂ€ voi olla rahaa. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet kummin vaan niin muista kiittÀÀ lahjan antajaa riippumatta siitĂ€ miellyttÀÀkö lahja vai ei. Muista myös tutkia kirjekuoret huolella, korttien lisĂ€ksi niissĂ€ voi olla rahaa. 

MiksiköhÀn ne kirjeet avataan ? Siksi ettÀ on kiva kortti sisÀllÀ ? Ei.

Vierailija
4/9 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juhlien aikana. Isommissa juhlissa kannattaa sopia, ettĂ€ joku lĂ€heinen (esim. Isosisar) toimii lahjapöydĂ€n hoitajana ja avaa lahjat, laittaa setelit talteen ja teippaa kortit kiinni lahjoihin ja jĂ€rjestÀÀ lahjat nĂ€tisti esille. Silloin vieraat voi kĂ€ydĂ€ mukavasti ihastelemassa lahjoja. 

PienemmissĂ€ juhlissa rippilapsi voi itse avata lahjat ja esim. Vanhemman avustuksella ottaa rahat talteen ja jĂ€rjestellĂ€ muut lahjat esille. 

Vierailija
5/9 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ollut juhlissa missĂ€ teini heitti kortit vilkaistuaan ne paperiroskien joukkoon. Pari lahjakorttia meni mukana kun ei viitsinyt katsoa tarkemmin. Ei kaikkia nuoria kiinnosta kortit. 

Vierailija
6/9 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlien aikana. Isommissa juhlissa kannattaa sopia, ettĂ€ joku lĂ€heinen (esim. Isosisar) toimii lahjapöydĂ€n hoitajana ja avaa lahjat, laittaa setelit talteen ja teippaa kortit kiinni lahjoihin ja jĂ€rjestÀÀ lahjat nĂ€tisti esille. Silloin vieraat voi kĂ€ydĂ€ mukavasti ihastelemassa lahjoja. 

PienemmissĂ€ juhlissa rippilapsi voi itse avata lahjat ja esim. Vanhemman avustuksella ottaa rahat talteen ja jĂ€rjestellĂ€ muut lahjat esille. 

JÀrkyttÀvÀÀ. EI LAHJOJA.

Vierailija
7/9 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Risti on hyvÀ saada juhlissa jo kaulaan.

Vierailija
8/9 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muistan juhlat, joissa juhlakalu ei kiittÀnyt ja kÀyttÀytyi huonosti.

Vierailija
9/9 |
11.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun rippijuhlissa aikoinaan 25 vuotta sitten joku oli avannut kaikki saamani lahjat. LahjapöytÀ oli mun huoneessa ja pÀivÀn pÀÀtteeksi huomaisin, ettÀ kaikki oli avattu. IkinÀ ei selvinnyt kuka nÀin oli tehnyt. Rahakuoret kuitenkin tajusin aina laittaa piiloon, enkÀ esille pöydÀlle.