Mies lomalla ja oma elämä pilalla
Stressaa ja vee-iduttaa, kun se pyörii tiellä ja ramppaa ees ja taas. On rauhatonta. Parempi kun olisi koko ajan töissä - mieluiten työmatkalla koko ajan. Tällä hetkellä ei vapaapäivistäkään ole mitään iloa, kun en saa olla yksin kotona.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Lähde matkalle jonnekin yksin, joku äkkilähtö vaikka. On tärkeää saada omaa aikaa välillä.
Eihän ap ole lomalla. Vapaapäivänä tuskin kovin kauas kerkeää äkkilähdölläkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä täällä naiset? Itse olet vastuussa omasta elämästäsi.
Suomi on vapaa maa. Täällä saa narista jos haluaa. Jotkut saavat myös "naista".
Kun olet pelkästään rahan takia suhteessa niin on vähintäänkin noloa ja moukkamaista vinkua täällä. Saat mitä ansaitset.
Ymmärrän, ap. Mulla täällä miehen lisäksi pyörii pari teiniä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä omassa elämässäsi on pilalla ? Katso peiliin ja tunnusta itsellesi. Laske mies vapaille markkinoille, tuskin hän on aistimatta mielenlaatuasi.
Mun puolesta saisi vaikka lähteä jonkun mirkun matkaan. Kokeilemaan sivusuhdetta... olisi rakastuneena paljon poissa kotoa. Ei sillä kuitenkaan olisi munaa lähteä suhteesta. Liian tottunut tähän arkeen, jota elämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyrvänhimoko se pakottaa hänen kanssaan olemaan?
Voi voi, ei tässä iässä enää kenenkään limainen kikkeli himota tipan tippaa.
Luin ensin että "ilmainen k**keli" ja ajattelin, että se nyt vielä puuttuisi, että siitä joutuisi maksamaankin 😂
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olet pelkuri
Miksi olen pelkuri? Kun en halua muuttaa mukavasta modernista asunnosta minnekään luteiseen itsemurhaluukkuun? En tietenkään halua tinkiä elintasostani tässä vaiheessa. Kukapa haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, ap. Mulla täällä miehen lisäksi pyörii pari teiniä.
Otan osaa. Meillä ei onneksi ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä omassa elämässäsi on pilalla ? Katso peiliin ja tunnusta itsellesi. Laske mies vapaille markkinoille, tuskin hän on aistimatta mielenlaatuasi.
Mun puolesta saisi vaikka lähteä jonkun mirkun matkaan. Kokeilemaan sivusuhdetta... olisi rakastuneena paljon poissa kotoa. Ei sillä kuitenkaan olisi munaa lähteä suhteesta. Liian tottunut tähän arkeen, jota elämme.
Voi, älä sano koin. Älä edes ajattele niin, että hyvä vaan jos kävisi vieraissa. Itsekin ajattelin ennen, että hyvä vaan jos kelpaa muillekin. Mutta sitten kun kelpasi, ei se tuntunutkaan yhtään kivalta. Päinvastoin, tuntui hyvin ikävältä.
Se on miehenkin koti. Mene itse vaikka ulos tai hotelliin yöksi. Ällöttää kaikki tuollaiset ap:n kaltaiset hedonistit, jotka miettii vain omaa mukavuutta ja yrittää kiukutella perheen pihalle kun itse haluaa "omaa aikaa". Olet hirviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, älä sano koin. Älä edes ajattele niin, että hyvä vaan jos kävisi vieraissa. Itsekin ajattelin ennen, että hyvä vaan jos kelpaa muillekin. Mutta sitten kun kelpasi, ei se tuntunutkaan yhtään kivalta. Päinvastoin, tuntui hyvin ikävältä.
Voihan se noinkin olla, mutta elämässä voi sattua kaikenlaista. Olen henkisesti täysin valmistautunut siihen, että se sivumirkku voi joskus löytyä. Sitten saisi ukko taas hurjastella hetken aikaa ja tavoitella jo taakse jäänyttä nuoruutta :D Tämmöistä vapautta kuin minun kanssani elo suo (saa mennä ja harrastaa juuri niin kuin mieli tekee), ei hän missään nimessä monenkaan naisen kanssa saa.
Vierailija kirjoitti:
Se on miehenkin koti. Mene itse vaikka ulos tai hotelliin yöksi. Ällöttää kaikki tuollaiset ap:n kaltaiset hedonistit, jotka miettii vain omaa mukavuutta ja yrittää kiukutella perheen pihalle kun itse haluaa "omaa aikaa". Olet hirviö.
Miehellä on heti "hätä" jos joutuu yksin kotiin. Ei se osaa kotona mitään yksin tehdä. Lähtee itsekin jonnekin kunnes palaan kotiin. On nähty ja koettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyrvänhimoko se pakottaa hänen kanssaan olemaan?
Voi voi, ei tässä iässä enää kenenkään limainen kikkeli himota tipan tippaa.
Luin ensin että "ilmainen k**keli" ja ajattelin, että se nyt vielä puuttuisi, että siitä joutuisi maksamaankin 😂
:DDDDDDDD Juu en siihen olisi valmis satsaamaan latin latia.
Vaatiiko mies sinua osallistumaan niihin omiin kotkotuksiinsa? Usein tuntuu, että suhteissa miehet haluaa naisten koko ajan kiinnittävän heihin huomiota ja kaikkien miestä kiinnostavien projektien pitäisi olla yhteisiä tai vähintään naiselta kysellään jatkuvasti kommentteja mihin milloinkin jonninjoutavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olet pelkuri
Miksi olen pelkuri? Kun en halua muuttaa mukavasta modernista asunnosta minnekään luteiseen itsemurhaluukkuun? En tietenkään halua tinkiä elintasostani tässä vaiheessa. Kukapa haluaisi?
Ole sitten tyytyväinen, kun pystyt asumaan siellä mukavassa kämpässä. Sä oot itse päättänyt, että se kämppä on muuta mukavuutta tärkeämpi, niin vikinä seis.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on mies jos et halua olla hänen kanssaan?
Pakko haluta olla 24/7 tai sitten erota, muita vaihtoehtoja ei ole? Ihminen on "väärä" jos joskus haluaa omaakin aikaa? Miten moni tekeekään tuollaisilla typerillä päähänpinttymillä elämästään väkinäistä, ja miten moni suhdekin päättyy ihan turhan takia, kun odotukset ovat tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle että lähtee reissuun yksin. Innostuu takuulla.
Jos minä esitän idean, hän ei kiusallakaan lähde. Pitäisi saada hänet itse keksimään se. Tai lähtemään kavereiden kanssa. Ja sitten pitäisi muka esittää surullista ja haikeaa, kun hän lähtee... en tiedä pystyisinkö siihen suoritukseen.
Sun pitää vaan alkaa vaatimaan, että vietätte kesän kokonaan yhdessä eikä kumpikaan saa tehdä mitään omia reissuja. Sanot miehelle, että on tosi tärkeää, että vietätte paljon parisuhdeaikaa, käytte syvällisiä keskusteluja suhteenne tilasta ja käytte vaikka siellä rakkaus-Larmien luksus-hökkelikylässä äänimaljahoidoissa yhdessä.
Eiköhän se ala sitten jo pakkaamaan kamoja poikien reissua varten. Sitten esität mököttävää päivän etkä puhu sille mitään. Mission accomplished!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on mies jos et halua olla hänen kanssaan?
Pakko haluta olla 24/7 tai sitten erota, muita vaihtoehtoja ei ole? Ihminen on "väärä" jos joskus haluaa omaakin aikaa? Miten moni tekeekään tuollaisilla typerillä päähänpinttymillä elämästään väkinäistä, ja miten moni suhdekin päättyy ihan turhan takia, kun odotukset ovat tuollaiset.
Kuinka paljon sitä "omaa aikaa" ihmiset oikein kaipaa, jos muutama viikko lomaa riittää pilaamaan elämän?
Mitä sinä täällä naiset? Itse olet vastuussa omasta elämästäsi.