Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muilla tuntuu olevan vain lapset ja lapsen lapset. Olenkohan ainut, josta oma elämä tuntuu upealta seikkailulta?

Vierailija
10.07.2024 |

En koskaan saanut lapsia, mietin nyt keski-iän ylittäneenä, että pelastin puolisonkin elämän.

Hänkään ei halunnut lapsia. . Jos minua ei olisi ollut tai olisin tajunnut erota, hän olisi voinut joutua  perheelliseksi

.Käyn töissä ja luen paljon, koska tykkään lukea ja tienata paljon rahaa

Harrastan kuntosalia ja luxus ulkomaanmatkoja  Kun minusta aikanaan aika jättää niin jälkeeni ei jää mitään.

Ei perintöä , ei saastuttavia lapsia, ei mitään:(

Olen pitkäikästä sukua ja  näytän 10 vuotta nuoremmalta ja tälläistä on vielä vuosikymmeniksi eteenpäin. 

muilla tuntuu olevan vain lapset ja lapsen lapset. Olenkohan ainut, josta oma elämä tuntuu upealta seikkailulta? 

Olenko?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti Jankuti.

Vierailija
22/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan huippuseksiä käymättä salilla. Siinä vasta seikkailua 😆 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että elät oman näköistä elämää. Niin minäkin ja olen siitä onnelinen. On mies, lapsi ja koira. Kivat koti ja harrastukset. Lapsi jo sen ikäinen, että ei enää montaa vuotta asu kotona, joten nautin nyt tästä ajasta mitä minulla hänen kanssaan on hänen ollessaan lapsi/nuori. Elämäni on todella ihanaa ja mukavaa. Ja olen onnellinen niiden puolesta, jotka ovat saanet sellaisen elämän, johon ovat tyytyväisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän