muilla tuntuu olevan vain lapset ja lapsen lapset. Olenkohan ainut, josta oma elämä tuntuu upealta seikkailulta?
En koskaan saanut lapsia, mietin nyt keski-iän ylittäneenä, että pelastin puolisonkin elämän.
Hänkään ei halunnut lapsia. . Jos minua ei olisi ollut tai olisin tajunnut erota, hän olisi voinut joutua perheelliseksi
.Käyn töissä ja luen paljon, koska tykkään lukea ja tienata paljon rahaa
Harrastan kuntosalia ja luxus ulkomaanmatkoja Kun minusta aikanaan aika jättää niin jälkeeni ei jää mitään.
Ei perintöä , ei saastuttavia lapsia, ei mitään:(
Olen pitkäikästä sukua ja näytän 10 vuotta nuoremmalta ja tälläistä on vielä vuosikymmeniksi eteenpäin.
muilla tuntuu olevan vain lapset ja lapsen lapset. Olenkohan ainut, josta oma elämä tuntuu upealta seikkailulta?
Kommentit (23)
Saan huippuseksiä käymättä salilla. Siinä vasta seikkailua 😆
Kiva, että elät oman näköistä elämää. Niin minäkin ja olen siitä onnelinen. On mies, lapsi ja koira. Kivat koti ja harrastukset. Lapsi jo sen ikäinen, että ei enää montaa vuotta asu kotona, joten nautin nyt tästä ajasta mitä minulla hänen kanssaan on hänen ollessaan lapsi/nuori. Elämäni on todella ihanaa ja mukavaa. Ja olen onnellinen niiden puolesta, jotka ovat saanet sellaisen elämän, johon ovat tyytyväisiä.
Jankuti Jankuti.