Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muilla tuntuu olevan vain lapset ja lapsen lapset. Olenkohan ainut, josta oma elämä tuntuu upealta seikkailulta?

Vierailija
10.07.2024 |

En koskaan saanut lapsia, mietin nyt keski-iän ylittäneenä, että pelastin puolisonkin elämän.

Hänkään ei halunnut lapsia. . Jos minua ei olisi ollut tai olisin tajunnut erota, hän olisi voinut joutua  perheelliseksi

.Käyn töissä ja luen paljon, koska tykkään lukea ja tienata paljon rahaa

Harrastan kuntosalia ja luxus ulkomaanmatkoja  Kun minusta aikanaan aika jättää niin jälkeeni ei jää mitään.

Ei perintöä , ei saastuttavia lapsia, ei mitään:(

Olen pitkäikästä sukua ja  näytän 10 vuotta nuoremmalta ja tälläistä on vielä vuosikymmeniksi eteenpäin. 

muilla tuntuu olevan vain lapset ja lapsen lapset. Olenkohan ainut, josta oma elämä tuntuu upealta seikkailulta? 

Olenko?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP ottanut Jeesuksen ja syntien sovituksen vastaan? Se on ainoa varsinaisesti olennainen asia tässä elämässä. Tämähän on vain lyhyehkö koeaika, varsinaista (ikuista) elämää odotellessa.

Älkää ap tai kukaan muukaan uskoko sitä mitä media ja muu yhteiskunta tuputtaa elämän tarkoitukseksi, varsinkaan nykyään kun kaikki on niin pinnallista. 

Vierailija
2/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle tule mieleen yhtään mitään muuta tavoiteltavaa? Jonkin vanhan tai uuden taidon hiominen viimeistä piirtoa myöten, kirjoitat kirjan, urheilu, lemmikki? Tai perustat vaikkapa jonkin yleishyödyllisen/hyväntekeväisyysjärjestön?

Varsinkin tuolla viimeisellä voi tuottaa tietyllä tapaa  hyvää maailmaan, siis olemalla muutenkin kuin vain itseään ja omaa olemassaoloaan varten. Ja tiedän, ei toki tietenkään ole sama kuin luxusloma, mutta potentiaalisesti aivan yhtä tärkeää ja merkityksellistä, vain eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle tule mieleen yhtään mitään muuta tavoiteltavaa? Jonkin vanhan tai uuden taidon hiominen viimeistä piirtoa myöten, kirjoitat kirjan, urheilu, lemmikki? Tai perustat vaikkapa jonkin yleishyödyllisen/hyväntekeväisyysjärjestön?

Varsinkin tuolla viimeisellä voi tuottaa tietyllä tapaa  hyvää maailmaan, siis olemalla muutenkin kuin vain itseään ja omaa olemassaoloaan varten. Ja tiedän, ei toki tietenkään ole sama kuin luxusloma, mutta potentiaalisesti aivan yhtä tärkeää ja merkityksellistä, vain eri tavalla.

Kirjojen lukeminen riittää

Maailma on täynnä kirjailijoita

Maksan veroja=teen hyväntekeväisyyttä

Ap

Vierailija
4/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP ottanut Jeesuksen ja syntien sovituksen vastaan? Se on ainoa varsinaisesti olennainen asia tässä elämässä. Tämähän on vain lyhyehkö koeaika, varsinaista (ikuista) elämää odotellessa.

Älkää ap tai kukaan muukaan uskoko sitä mitä media ja muu yhteiskunta tuputtaa elämän tarkoitukseksi, varsinkaan nykyään kun kaikki on niin pinnallista. 

En usko joulupukkin

Ap

Vierailija
5/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä lapsi ei enää vanhempiaan sen kummemmin tarvitse, joten tarpeeton, hyödytön loppuelämä on edessä. Mutta itse mietin, että näin on meillä kaikilla. 

Pitää vain keksiä kivaa tekemistä ja ajatella, että tämmönen se elämä on. Taivasta ei kukaan maan päältä löydä. Ei ole etuoikeutettuja lapsia saavia, vaan kaikki loppuelämä ollaan aikalailla samassa veneessä.

Ap ei ymmärrä, kuinka karmiva on se vuosia kestävä lapsen irtautuminen. Sitä heidän ei tarvitse kokea. Suuri lapsilauma ei siltä pelasta, vaan silloin koetaan lasten lähdön murhe moninkertaisesti. 

Vierailija
6/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luet kirjoja ja käyt luxusmatkoilla. No vau mikä seikkailu?

Vierailija
7/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä lapsi ei enää vanhempiaan sen kummemmin tarvitse, joten tarpeeton, hyödytön loppuelämä on edessä. Mutta itse mietin, että näin on meillä kaikilla. 

Pitää vain keksiä kivaa tekemistä ja ajatella, että tämmönen se elämä on. Taivasta ei kukaan maan päältä löydä. Ei ole etuoikeutettuja lapsia saavia, vaan kaikki loppuelämä ollaan aikalailla samassa veneessä.

Ap ei ymmärrä, kuinka karmiva on se vuosia kestävä lapsen irtautuminen. Sitä heidän ei tarvitse kokea. Suuri lapsilauma ei siltä pelasta, vaan silloin koetaan lasten lähdön murhe moninkertaisesti. 

Mitäs läksit?

Ap

Vierailija
8/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

66% mielestä elämäni on juhlaa:)

Ap

Vierailija
9/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luet kirjoja ja käyt luxusmatkoilla. No vau mikä seikkailu?

Joka päivä on seikkailu

Tapaan työssäni taiteilijoita ja muusikoita.

Kirjoissa esim aikamatkailen eri vuosisadoille.

Elämä on ihanaa:)

Ap

Vierailija
10/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koskaan saanut lapsia, jos et koskaan halunnut saada lapsia, niin hienoa sinulle muuten surullista. Sinulla on myös kovin outo kuva perheiden elämästä. Lapsetkin aikuistuvat. 

Vierailija
11/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ulosannin perusteella hänen elämänsä suuri seikkailu on alkoholismi.

Vierailija
12/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ymmärsi ironian viimeisessä kohdassa ; olet ..hyvä:)

AP

Vierailija
13/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et koskaan saanut lapsia, jos et koskaan halunnut saada lapsia, niin hienoa sinulle muuten surullista. Sinulla on myös kovin outo kuva perheiden elämästä. Lapsetkin aikuistuvat. 

Minulla on komea mies.

Harrastan hänen kanssaan taiteita ja hyvää seksiä.

Minulla ei aika riittäisi ruuanlaitttoon ja jälkien siivoamiseen.

Sori siitä:)

Ap

Vierailija
14/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se seikkailu on? Siis ihan tavallista varakkaan ihmisen elämää elät paitsi sinulla ei ole lapsia. Ihan kuullosti minun tavis elämältä paitsi emme ole töissä. Rahat tulee sijoittamisesta. Ja meillä on 2 aikuista lasta. 

Vierailija
15/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ulosannin perusteella hänen elämänsä suuri seikkailu on alkoholismi.

Oletko koskaan yrittänyt lukea päihtyneenä:)?

Kokeile, ei onnistu:)

Ap

Vierailija
16/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se seikkailu on? Siis ihan tavallista varakkaan ihmisen elämää elät paitsi sinulla ei ole lapsia. Ihan kuullosti minun tavis elämältä paitsi emme ole töissä. Rahat tulee sijoittamisesta. Ja meillä on 2 aikuista lasta. 

Selitin jo kerran, lue ja vastaa siihen:)

Ap

Vierailija
17/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on komea mies.

Harrastan hänen kanssaan taiteita ja hyvää seksiä.

Minulla ei aika riittäisi ruuanlaitttoon ja jälkien siivoamiseen.

Sori siitä:)

Ap

Unohdin kuntosalin, minulla on kaunis vartalo...mieheni tykkää

Käykää kuntosalilla:)

Ap

Vierailija
18/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös ihmisiä, jotka pystyy nauttimaan samoista asioista, vaikka olisikin lapsia ja lapsenlapsia. 

Vierailija
19/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huippukiva elämä JA lapset JA lastenlapset. Ja vielä mukava ja toimiva parisuhdekin. Jokainen päivä on seikkailu olin sitten Suomessa tai ulkomailla (kuten parhaillaan)

Vierailija
20/23 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ProvoTrolli. Huokaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi