Mihin voi ilmoittaa kukkasista parvekkeella?
Lapsemme voivat saada ampiaisen pistoksen, kun naapurin parvekkeella olevat kukkaset houkuttelevat ampiaisia lentelemään myös meidän parvekkeelle. Naapuri ei välitä muista kuin itsestään, ei ota olenkaan huomioon pieniä lapsiamme, jotka voivat vaikka kuolla ampiaisen pistokseen.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaisia ihmisiä on muuten nykyään oikeasti olemassa. Eikä niin vähän.
Aivan totta. Mitä ampiaisista, mutta meidän naapuriparvekkeella tuoksuvat tai siis haisevat ruusut, ja tuoksuyliherkkänä en koskaan voi oleskella parvekkeellani en edes pitää parvekkeen ovea auki, koska sieltä heti tulee sitä ruusunhajua sisätiloihinkin. Olen soittanut tästä monta kertaa isännöitsijälle, mutta ei mitään vaikutusta. Jotkut eivät lainkaan osaa ottaa muita huomioon.
Nuo kolme alapeukuttanutta eivät siis vissiin älynneet, että pilailin mäkättäjien kustannuksella. Yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaisia ihmisiä on muuten nykyään oikeasti olemassa. Eikä niin vähän.
Aivan totta. Mitä ampiaisista, mutta meidän naapuriparvekkeella tuoksuvat tai siis haisevat ruusut, ja tuoksuyliherkkänä en koskaan voi oleskella parvekkeellani en edes pitää parvekkeen ovea auki, koska sieltä heti tulee sitä ruusunhajua sisätiloihinkin. Olen soittanut tästä monta kertaa isännöitsijälle, mutta ei mitään vaikutusta. Jotkut eivät lainkaan osaa ottaa muita huomioon.
Nuo kolme alapeukuttanutta eivät siis vissiin älynneet, että pilailin mäkättäjien kustannuksella. Yksinkertaisia.
Huumori on vaikea laji. Hio hieman taitojasi.
Vierailija kirjoitti:
Soita 112.
Hyvä neuvo.
Sieltä tulee nopeasti auto noutamaan.
Jos sun naapurilla ei ole parvekkeella tomaattia, hernettä, mansikkaa yms et tiedä kärsimyksestä mitään. Ampiaisten lisäksi parvekkeille tunkee nyt pikkulinnut niitä marjoja ym hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä lienee provo mutta näitä ihmisiä oikeasti on. Olen ollut setvimässä tapausta, jossa yksi asukas vaati, että naapuri vaihtaa parvekkeeltaan kukat koska ne oli hänestä rumia. True story.
Naapuri sai pitää kukkansa.
Minä tiedän tapauksen, jossa rivitalossa naapuri valitti, että hänen naapurillaan on VÄÄRÄN värisiä kukkia pihallaan, jotka ei sovi talon väriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lienee provo mutta näitä ihmisiä oikeasti on. Olen ollut setvimässä tapausta, jossa yksi asukas vaati, että naapuri vaihtaa parvekkeeltaan kukat koska ne oli hänestä rumia. True story.
Naapuri sai pitää kukkansa.
Minä tiedän tapauksen, jossa rivitalossa naapuri valitti, että hänen naapurillaan on VÄÄRÄN värisiä kukkia pihallaan, jotka ei sovi talon väriin.
Tiedän joko saman tai täysin vastaavan tapauksen. Ja muita ihan yhtä sekavia. Määrätty miten naapurin pitää pensaansa trimmata ja koska ruoho pitää leikata ja vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Pihasta on otettu pois kaikki hiekkalaatikot, keinut ja liukumäet, kun jotkut valittivat, että leikkivät lapset pitävät meteliä ja laskevat kiinteistöjen arvoa. Asfaltilla ei paljoa leikitä.
No johan nyt on! Sääntöjen Saksassa tämä ei olisi mahdollista, vaan on tärkeät säännöt koskien sitä, kuinka suuressa kerrostalossa pitää olla kuinka suuri alue lasten leikkiä ja keinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on parempi nyt vain, että vietätte kesän sisätiloissa. Sälekaihtimet kiinni, sillä ikkunan läpikin tulee uv-säteilyä.
Lapsilla on oikeus raittiiseen ilmaan, mutta naapurin parvekekukat pitäisi poistaa, koska ne vaarantavat lapsiemme terveyden. Joudumme elämään jatkuvassa pelossa, ampiaisten surinaa kuuluu päivittäin. Tämän tästä komennamme lapsemme sisän turvaan, eikä aina ehdi olla vieressä vahtimassa. t. ap
Miksi ne leikkii naapurin parvekkeella?
Vie lapset leikkikentälle, rannalle äläkä löhöö tietokoneen vieressä. Vai anopinko pitäisi lapsey viedä leikkimään leikkikentälle?
Semmoinen sisätilan pistorasiamallin karkotin on melko lempeä, käy tilaan missä on lapsia ja eläimiä. Laita semmoinen omalle parvekkeelle ja sano lapsille ettei tunge päätä toisen puolelle. Ampiaisallergia ei ole mikään leikin asia, mutta niiden pitäisi väistää noita karkottimia. Ainakin tallista katosi kun hermot meni ja käytin siellä tuollaista. Lyhyt käyttö voi riittää.
Voit ilmoittaa asiasta terapeutillesi.
Anna kerran pistää kakaroita, niin saat selville onko allerginen tai kuoleeko peräti.
Itse sumutin Raidia ulkona kuistin kaiteeseen ja muihin rakenteisiin, kun ampiaiset olivat riesana. Ihmeen kauan tehosi se sumutus. Jos kokeilisit ap oman parvekkeen kaiteeseen. Ei se tietysti hyvälle tuoksu sekään.
Etkös se nyt olekin sinä itse ihan, joka olet hysteerinen? Varo verenpainetta ja sydäntauteja, koeta löytää hymyä huuleen vaikka pienestäkin. Olet muuten oikeastaan tosi pelottava. Mietin, korreloiko huumorintajuttomuus alhaisen älykkyysosamäärän kanssa,