Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70-luvulla syntyneet ovat kovia uhriutumaan

Vierailija
10.07.2024 |

Uhriutuvat ja nillittävät joka asiasta. Aina vika on jossain toisessa.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu asiaa. 70-luvulla syntyneet on hirviöitä. Tästä pitäisi keskustella enemmän.

Ja näin tapahtuu. Jahka 70-luvulla syntyneiden lapset kasvaa. Heillä on paljon traumoja kerrottavinaan vanhemmistaan.

Tämä. 70-luvulla syntyneet boomerit on heikoilla hangilla kunhan heidän lapset päästetään ääneen.

Turha luullakkaan, että näiden 70-luvulla syntyneiden vaippoja tullaan vaihtamaan kun muutaman vuoden päästä joutuvat vanhainkotiin. Vanhusten psykiatriselle osastolle. 

Vierailija
22/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi eivät kuitenkaan yhtä kovia kuin nykyiset hiutaleet, jotka uhriutuvat jo siitä että ovat syntyneet väärään kehoon ja isoisoisovanhemmille oli joku ilkeä ja ihokin on väärän värinen.

Tässä hyvä esimerkki 70-luvulla syntyneiden kamaluudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ITKU TULISI MONELLE NYKY NUORELLE JOS JOUTUISIT ELÄMÄÄN 70- LUVUN SÄÄNTÖJEN JA MÄÄRÄYSTEN MUKAAN , PUHUMATTAKAAN PUUTTUVISTA MUKAVUUKSISTA . SILLOIN EI TUNNETTU MINÄ MINÄÄ .

70-luvulla syntyneet traumatisoituu jo siitä ettei ollut tampooneja. 

Ehkä teillä siellä pyccälässä ei ollut. Suomessa niitä kyllä oli.

Vierailija
24/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hiutale uus tamppooni 

Terveisin empaattinen 70-luvulla syntynyt

Vierailija
25/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vahinkolapsi ite ei tiedä omaa isäänsä ja geenilotossakin sai pimppikarvat punaset?😂

Vierailija
26/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ITKU TULISI MONELLE NYKY NUORELLE JOS JOUTUISIT ELÄMÄÄN 70- LUVUN SÄÄNTÖJEN JA MÄÄRÄYSTEN MUKAAN , PUHUMATTAKAAN PUUTTUVISTA MUKAVUUKSISTA . SILLOIN EI TUNNETTU MINÄ MINÄÄ .

Olihan niitä, mutta 70-luvulla syntyneet itkee kun niitä ei saanut käyttää. Hirveä trauma olevinaa.

Vierailija
27/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivi huomasi 12-vuotiaana ettei koko maailma rakastakaan häntä. Teininä tulee syömishäiriö ja kiltin tytön syndrooma, parikymppisenä erityisherkkyys, kolmekymppisenä syrjitään äitiyden takia, nelikymppisenä tyhmä aviomies ei arvosta kristallikurssilla löytynyttä sisäistä jumalatarta, viisikymppisenä ei päästetä pörssiyhtiön hallitukseen ja kuusikymppisenä miehet syrjivät, kun eivät tarjoa leffarooleja. Seitsemänkymppisenä naista vasta syrjitäänkin. Koska miehet sovinistisuuttaan kuolevat ja vievät parhaat hautapaikat nuorempina kuin naiset, vanhustenhoidon ongelmat koskevat enemmän naisia, koska miehet kuolevat liian aikaisin ja jättävät toksisuuttaan naiset Esperi Caren lattioille.

Hävetkää kaikki lehtien, yms kauniit ja menestyvät  marisijajulkkikset! Teette kaikille naisille karhunpalveluksen. Teidän takianne muutkin naiset ovat lähteneet näyteltyyn itsesääliin, koska siinä oleminen on helvetin helppoa.

Sinäkin voisit palata Ylilaudalle omiesi joukkoon. Siellä teillä vasta helppoa onkin, nuorten miesten kaikukammiossa. 

Vierailija
28/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu asiaa. 70-luvulla syntyneet on hirviöitä. Tästä pitäisi keskustella enemmän.

Ja näin tapahtuu. Jahka 70-luvulla syntyneiden lapset kasvaa. Heillä on paljon traumoja kerrottavinaan vanhemmistaan.

Miten niin jahka he kasvavat? Itse olen syntynyt -70 ja lapseni ovat kolmekymppisiä. Kaipa viittäkymmentä lähenevilläkin alkavat lapset jo aikuisia olemaan.

Vierailija
29/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tamppooni läpi yön molemmissa holeissas ni isäs ei vedä sua hiutale taas kakoseen.

Vierailija
30/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä trauma tosiaan kun en saanut tampooneja tarpeeksi. Halusin työnnellä niitä koko ajan pilluuni. Ja muutenkin räpeltää alapäätäni.

t. 70-luvulla syntynyt

Vierailija
31/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun olisi pitänyt antaa sisältövaroitus ennen tuommoisten sanojen kirjoittamista. Johan tuommoisista sanoista saa traumoja. 

Vierailija
32/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin jahka he kasvavat? Itse olen syntynyt -70 ja lapseni ovat kolmekymppisiä. Kaipa viittäkymmentä lähenevilläkin alkavat lapset jo aikuisia olemaan.

Niinpä. Kun lapsesi lähentyvät viittäkymppiä, alkavat kehitellä traumoja. Ja silloin sinä 70-luvulla syntynyt olet syypää kaikkeen.

Vierailija
33/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan niitä, mutta 70-luvulla syntyneet itkee kun niitä ei saanut käyttää. Hirveä trauma olevinaa.

Miten niin ei saanut käyttää?

Ei kukaan kieltänyt. Saatiin hyvät ohjeet siitä miten niitä käytetään.

Vierailija
34/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herneitä lisää 70-luvulla syntyneeseen sieraimeen

Vierailija
35/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on syntyneet 70-luvulla.

Mistään ei voi keskustella kuten aikuiset keskustelevat. Olen ollut jo pienestä pitäen hiljainen ja kiltti vastuunkantaja, pikkuäiti omalle äidilleni, joka itse on jäänyt jonnekin lapsuus-teinitasolle henkisesti ja jonka käytös on ollut tempoilevaa ja epäaikuismaista ja ilkeää ja kehittymätöntä.

Vierailija
36/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä trauma tosiaan kun en saanut tampooneja tarpeeksi. Halusin työnnellä niitä koko ajan pilluuni. Ja muutenkin räpeltää alapäätäni.

t. 70-luvulla syntynyt

Mietin koko ajan muutenkin alapäätä. Miten se pestään jne. Tampoonin käyttö vaivaa.

- yhä 70-syntynyt

Vierailija
37/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla syntyneet on ylimielisiä ja itserakkaita.

Vierailija
38/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-luvulla syntyneet on ylimielisiä ja itserakkaita.

Narsistejan nuo on selvästi.

Vierailija
39/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat on syntyneet 70-luvulla.

Mistään ei voi keskustella kuten aikuiset keskustelevat. Olen ollut jo pienestä pitäen hiljainen ja kiltti vastuunkantaja, pikkuäiti omalle äidilleni, joka itse on jäänyt jonnekin lapsuus-teinitasolle henkisesti ja jonka käytös on ollut tempoilevaa ja epäaikuismaista ja ilkeää ja kehittymätöntä.

Törkeää, että meidän keskustelun avauksia poistetaan. Vertaistukiketjukin hävitettiin.

Ei saa keskustella 70-luvulla syntyneistä mummoista jotka pilasivat lapsuutemme ja nuoruutemme.

Vierailija
40/101 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia kuitenkin, 70-luvulla syntyneet ovat syntyneet kultalusikka suussa. Ovat saaneet ostovoimaltaan suurimmat opintotuet, kesätyöpaikat tulivat kuin manulle illallinen, myöhemmin työllistyvät vakityösuhteeseen ja saivat tehdä täydet 40h/ työviikot, hyvällä liksalla. 

Nyt tarjotaan nuorille pätkätöitä 0-19 h/vk sopparilla, yhä harvempi opiskelija saa kesätyöpaikan tai opiskelun päätyttyä vakipaikan. Ensiasunnon oli helppo saada rahoitus, ei ollut sodan uhkaa tai ympäristökatasrofia jne 

Nykyään yhä useampi työ hoidetaan teknologialla ja tekoälyllä, työelämässä kestettävä epävarmuutta, eikä tiedä, pystyykö maksamaan vuokran, saako työtunteja riittävästi jne. 

Ja moni viisikymppinen haluaa lapsensa muuttavan kotoaan viimeistään kun täyttää 18v ja olettavat yhteiskunnan huolehtivan heistä. Jopa uuden rakkauden tieltä raivataan lapset ja tehdään lasu ja pyydetään lapsensa sijoitusta laitokseen tai sijaisperheeseen. Väkivalta ja rikollisuus yleistä ja päihteiden käyttö. 

Näistä ei vain kukaan saa puhua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan