Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki edulliset vinkit melasman peittoon ja sen kanssa elämiseen

Vierailija
09.07.2024 |

Mulla ruskettuu ja tulee pigmenttimuutoksia ihoon todella helposti. Oon myös köyhä joten joskus joutuu tinkimään aurinkovoiteesta ruuan takia. Oon myös laiminlyönyt kasvojen hoidon kun en vaan tajua tai osaa. Liian monimutkaista. Mulla otsassa ja poskissa melasmaa. Tajusin juuri että perusilme on kunnon resting bitch face melasman kanssa. Asettuu siis poskissa varjoihin että näytän surullisen vihaiselta. Ihan kauheeta. En tiedä miten peitän. Oon käyttänyt ohuita meikkivoiteita. Kandeeko vaihtaa täysin peittävään? Ja vielä se että oon sinkku. Jos joskus joku tulee yökylään niin pitääkö mun nukkua paksut meikit naamassa vai miten? En mä kehtaa enää tän kanssa elää. Juuri tuo miten vaikuttaa perusilmeeseen. Ja tää ei ole vitsi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vedenkestävä peitevoide. Hoitoon ihoa vaalentava voide + sk50 aurinkovoide läiskille.

Vierailija
2/6 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei kyllä jatkuva sk50-voiteenkaan käyttö estä. Itse tykkään käyttää meikkivoiteen lisäksi jotain tummempaa contour-puikkoa, esim. Jennifer Lopezin suosimassa light bulb -menetelmässä contour-viivat menee hyvin yhteen mun melasmaläiskien kanssa, jolloin ne ei pahemmin näy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vedenkestävä peitevoide. Hoitoon ihoa vaalentava voide + sk50 aurinkovoide läiskille.

Onko suositella tuota ihoa vaalentavaa voidetta?

Ap

Vierailija
4/6 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta taitaa olla että tunne että jotkut ystävät on vittuilleet mulle tästä ja vasta nyt tajusin. Multa on kysytty vointia ja sanottu että väsyttääkö ym paskaa

Ap

Vierailija
5/6 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse oon kokeillut suunnilleen kaikki "ihmeaineet melasmaan". Ainoastaan auringon täysi välttäminen ja läpi vuoden aurinkovoide + sk50 auttaa. Vältä kaikkea kosmetiikkaa, joka ärsyttää ihoa, koska se lisää melaniinin tuotantoa. Myös kuuma ilman aurinkoa (esim. sauna) on pahasta.

Älä yritä tehdä meikillä naamastasi tasaväristä, sillä silloin ne läiskät näkyy harmaana alta.

Vierailija
6/6 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse oon kokeillut suunnilleen kaikki "ihmeaineet melasmaan". Ainoastaan auringon täysi välttäminen ja läpi vuoden aurinkovoide + sk50 auttaa. Vältä kaikkea kosmetiikkaa, joka ärsyttää ihoa, koska se lisää melaniinin tuotantoa. Myös kuuma ilman aurinkoa (esim. sauna) on pahasta.

Älä yritä tehdä meikillä naamastasi tasaväristä, sillä silloin ne läiskät näkyy harmaana alta.

Miten mä sitten peitän tän masentuneen perusilmeen?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän