Olen syrjäytynyt rintamamiestalossa asuva 48v mies. Leikkasin juuri ulkoa kukkia vaasiin.
En tiedä mikä kukka on kyseessä. Edesmenneet vanhempani ne joskus istuttivat. Sellainen hyvin tumman violetti kruunumainen kukinto ja vaaleanvihreät lehdet.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen neljäkasi täällä ja vähän samoissa tunnelmissa vaikka kerrostalossa asunkin. Kai tähän kannattaa suhtautua niin, että se on helpotus kun ei enää tarvitse naisten perässä juosta.
Tulkaa moikkaamaan kirjaston puutarhaosastolla tai puutarhakaupassa! Siellä on helppo kysyä vaikka kirjasuositusta tai kokemuksia jostain kasvista. Olen siellä monet kivat keskustelut käynyt, kultakin olisi sieltä ihana löytää. Möyrittäisiin sitten yhdessä pihalla.
Siis kesäterveisin N50.
Itken kukkien vuoksi. Itken niiden menetetyn kukoistuksen vuoksi. Itken koska tulevaisuuteni on värittömämpi tuon vuoksi. Itken etten ollut aikuinen jotta olisin voinut estää tuon. Itken....
Nyt on tosi kaunis kesäilta, se pitää viettää ulkona. Itse poimin juuri kirsikoita, alkavat olla kohta ylikypsiä. Päärynöistä ei näy vielä kuin pienet hedelmän alut. Mutta ensi viikolla saa luultavasti jo karviaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaaleanpunainen ja tuoksuva mahdollisesti suopayrtti?
Vai häpyhuulet supullaan?
Ap
Tykkätkö ap katsoa viivamallista häpyä vai lehteviä ja runsaita huulia?
Tulkaa moikkaamaan kirjaston puutarhaosastolla tai puutarhakaupassa! Siellä on helppo kysyä vaikka kirjasuositusta tai kokemuksia jostain kasvista. Olen siellä monet kivat keskustelut käynyt, kultakin olisi sieltä ihana löytää. Möyrittäisiin sitten yhdessä pihalla.