Olen syrjäytynyt rintamamiestalossa asuva 48v mies. Leikkasin juuri ulkoa kukkia vaasiin.
En tiedä mikä kukka on kyseessä. Edesmenneet vanhempani ne joskus istuttivat. Sellainen hyvin tumman violetti kruunumainen kukinto ja vaaleanvihreät lehdet.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, aurinkoista ja lämmintä kesäpäivää sinulle
No huh huh, toivota mieluummin että toivottavasti pääset pian nuolemaan pillua ja panemaan pepsureikään jotain muijaa.
Juurikin näin!
Ap
Ei yhtään sinne päinkään. En ole hiukkaakaan kiinnostunut moisesta. Oikea Ap
Toivon todella että pääset rakastelemaan oikeaa naista pian. Antaisin sinulle itse, mutta olen selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella että pääset rakastelemaan oikeaa naista pian. Antaisin sinulle itse, mutta olen selibaatissa.
Se on ollut haaveeni jo 35 vuotta.
Oikea Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin rintamamiestaloasuja! Näissä on usein mukavat, vanhan ajan puutarhat. Minun veikkaukseni tuosta pihasi kukasta on kurjenmiekka. Kasvaako pihallasi muunkinlaisia kukkia?
Muita ovat keltainen lilja, syysleimu, pioni, lupiini sekä kultapiisku että kultapallo. On myös sellainen vaaleanpunainen hyvin voimakkaan tuoksuinen kukka. Keisarin kruunua oli joskus mutta se on hävinnyt.
Ap
Vaaleanpunainen saattaa olla malvaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että minua joku riettailu kiinnostaisi? Ei kuulu elämääni mitenkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin rintamamiestaloasuja! Näissä on usein mukavat, vanhan ajan puutarhat. Minun veikkaukseni tuosta pihasi kukasta on kurjenmiekka. Kasvaako pihallasi muunkinlaisia kukkia?
Muita ovat keltainen lilja, syysleimu, pioni, lupiini sekä kultapiisku että kultapallo. On myös sellainen vaaleanpunainen hyvin voimakkaan tuoksuinen kukka. Keisarin kruunua oli joskus mutta se on hävinnyt.
Ap
Vaaleanpunainen saattaa olla malvaa.
Malva ei ole. Se muistuttaa kuvan kasvia mutta on vaaleanpunainen.
https://www.viherpeukalot.fi/images/products/40118-91522935_orig.jpg
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lupiinit hävitykseen.
Miksi? Tämä lupiini pysyy kuopassaan eikä leviä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että minua joku riettailu kiinnostaisi? Ei kuulu elämääni mitenkään. Ap
Oletkos siis parrun imijä, eli gullinlutkuttaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se taidat olla kun termit noin hyvin tunnet. Ap
Onko vaaleanpunainen ja tuoksuva mahdollisesti suopayrtti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se taidat olla kun termit noin hyvin tunnet. Ap
Olen imenyt monet kullit, isoa, pientä, vaaleaa, tummaa ja mustaa. Plsket lommollaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai häpyhuulet supullaan?
Ap
Onkohan sormustinkukka? Itselläni kasvaa penkissä. Hyvää kesää.
Kerrankin mukava ketju, niin eikös ylilaudan incelit taas tulleet sekoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sekään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin mukava ketju, niin eikös ylilaudan incelit taas tulleet sekoilemaan.
Niinpä. Yleensä kiusaavat naisia, mutta nyt piti käydä miehenkin kimppuun.
Toinen neljäkasi täällä ja vähän samoissa tunnelmissa vaikka kerrostalossa asunkin. Kai tähän kannattaa suhtautua niin, että se on helpotus kun ei enää tarvitse naisten perässä juosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen haaveillut tuosta omalle pihalleni. Ihanan hempeä kasvi.
Vaikka hän olisikin sellainen, niin tuhat kertaa parempi aloitus, kun nämä helvetin mumma ja puppa jutut!