Mitä teillä on ruoaksi tänään/huomenna?
Kommentit (44)
Tänään oli katkarapuja ja kanasalaattia, ja nakkeja... vähän sellasta "pakko syödä ennen eräpäivää".
Huomenna laitan broilerkastiketta ja tuorepastaa.
Paistettua perunaa (ylijäämää edelliseltä päivältä) ja kalaa, sipulia.
sen kanssa salaattia
Lounaaksi oli salsicciaa ja panzanellasalaattia, illalla ravioli burro&salvia.
Huomenna lounaaksi munakas ja illalla kanaa ja kasvispyttistä
Tomaatti-sipulikeittoa hautumassa ja huomenna tonnikala-tuorejuustopastaa. Helppoa, kevyttä ja aika halpaakin.
Palermon pastaa jonka teen itse ja crispykalaa pakastealtaasta, sen kanssa varhaisperunoita+mozzarella salaattia ja kylmä kermaviilitillisitruunainen kastike.
Mulla on kaaleja montaa eri lajia niin kaaliruokia syödään koko viikko.
Ajattelin, että olisi perinteinen lihamurekepäivä. Perunaa ja fetasalaattia lisäksi.
Jos sää suo, grillaan burgereita tänään kisakatsoon. Tuoretta laadukasta naudan jauhelihaa, mausteeksi suolaa ja pippuria ja ciliä. Sipulia paistan, buffala mozzarella juusto on raikasta burgeteissa. Huomenna marinoin kanavartaita ja lisäksi couscous vihanneksilla ja tuoreella mintulla sekä kotitekoinen tzaziki.
Koskenlaskijan seikeittoa oli eilen ja tällekin päivälle jäi. Huomenna ja ylihuomenna on kanapastavuokaa.
Illalliseksi teen eteläranskalaista kalakeittoa ja valkosipulileipiä. Jälkiruuaksi raparperi crumble. Huomiseksi cannelloneja.
Lounaaksi oli paistettua lohta ja salaattia.
Illalla tehdään itse hamppareita, perheen lihansyöjät jauhelihapihvillä ja minä kasvis(/kalan)syöjänä mustapapupihvillä.
Tänään perunaa, kanankoivet ja parsaa, huomenna kaverille grillaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Virtahepojen mietteitä
No #4 on ainakin normaalipainoinen. Siitä huolimatta että rakastan ruokaa, puhun siitä, suunnittelen reseptejä ja ruokin läheisiäni
Itse teen lihapullat ja siihen perunat ja salaatti.
Tänään kana-fetasalaattia. Huomenna hodareita.
Vierailija kirjoitti:
Jos sää suo, grillaan burgereita tänään kisakatsoon. Tuoretta laadukasta naudan jauhelihaa, mausteeksi suolaa ja pippuria ja ciliä. Sipulia paistan, buffala mozzarella juusto on raikasta burgeteissa. Huomenna marinoin kanavartaita ja lisäksi couscous vihanneksilla ja tuoreella mintulla sekä kotitekoinen tzaziki.
Saanko tulla teille syömään?
voikanaa (riittää siis huomiseksikin)