Viimeiset tammeterhot viikonloppuun...
Olenkohan mä yksin koko viikonlopun täällä:)?
tässä eilinen " tynkä" :
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9490431&p=2&tmode=1&smode…
kyllä muuten eilen illalla nukutti! en oo pitkään aikaan nukkunu yötäni noin hyvin, nukahdin heti ku housen jälkeen sammutin valot ja ekan kerran heräsin viideltä vessaan ja siitä sain nukkua vielä 8 ku miehellä ei ollu älytön hoppu töihin. nyt sit mietiskelen et mitähän sitä tänään touhuttais lasten kanssa. mennään varmaan jossain vaihees aamupäivää ulos tekeen llumihommia ja sit onkin kohta taas pienen miehen päikkäriaika.
illalla mies onkin luvannu sit vääntää mulle pitsaa ja huomenna mennään sen mun kaverin kans kaupungille kirppareita koluaan ja syömään jonnekin kivaan paikkaan. mukava päästä vaihteeksi ilman lapsia ihan aikuis seurassa touhuamaan omia juttuja edes muutamaksi tunniksi, sekin virkistää tosi kivasti.
mutta eipä tässä tällä hetkellä muuta, toivottavasti kaikki muut ei oo viime yönä karannu omine lupineen synnyttämään, tylsää olla iteksiään täällä ainakin ens viikonloppuun asti;)))
sapa 40+4
joo, just tultiin ulkoota lasten kans ja oli taas sellasta puljausta että. ensin isompi kollottaa ku asiat ei mee just niin ku hän haluaa ja sisälle ku päästään niin pienempi saa ihanan uhma-raivarin puunkepuasta joka piti jättää ulos. onneks on hyvin nukuttu yö takana niin nauroin vaan koko hommalle ja saatiin asiat järjestymään ilman molempien hermojen menetystä.
nyt sit ois tarkoitus vähän jonkin sorttista o´päiväsapuskaa kehitellä muksuille ja sit päikkäreille. tuuhan markelmi illemmalla kertoman miten meni kontrolli, ellet sit tietenki saanu niitä vesiä menemään sopivasti lääkärin kengille;)
hohoo, jaksuja kaikille!!!