Analysoi mun saama viesti! (romanttinen vai ei?)
Olen uudelleen tutustunut heilaani vuosien takaa (viestit ja puhelut). Ollaan molemmat naimisissa tahoillamme ja keski-ikäisiä. Heila kirjoittaa mulle välillä aika romanttissävyisesti ja kauniisti, kehuu ulkonäköäni, muistelee menneitä yms. Ja minäkin saatan vastata flirttailevasti. Pääosin viestit on kuitenkin kuulumisten vaihtoa.
Nyt kaipaisin teiltä apua viimeisimmän viestin analysointiin. Tässä se on: "Hei tiedätkö, tää juttu on vaivannut minua pitkään: Juuri tajusin, ketä muistutat. (ja tässä heila kertoo, että muistutan hänen mielestään yhtä menneiden aikojen eleganttia näyttelijää.) Rakastin häntä lapsen. Ja rakastan yhä."
Niin että sitä mietin, että onko tää viesti otettava ihan vaan sanatarkkana sillai että olen sen näyttelijän näköinen, josta heila on aina tykännyt ja se siitä, VAI, onko viestissä enemmänkin flirttiä siitä, että kun minä muistutan sitä eleganttia näyttelijää, jota heila YHÄ rakastaa, niin hänellä olisi yhä tunteita minua kohtaan?
Heila on pirullisen hyvä kirjoittamaan vähän vihjailevia viestejä, joista ei ihan 100% voi olla varma, että onko niissä flirttiä vai ei.
Kertokaa mielipiteenne!
Kommentit (26)
Se on selvää että AP on jo päättänyt pettää fyysisestikin jos mahku tulee. Eli tulkitse miten haluat.
Onpa monilla tylsiä ja moralisoivia vastauksia. Koitetaan nyt hetkeksi jooko unohtaa moralisointi ja vain analysoida viestiä
T. ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa monilla tylsiä ja moralisoivia vastauksia. Koitetaan nyt hetkeksi jooko unohtaa moralisointi ja vain analysoida viestiä
T. ap
Eiköhän kaikki tullut jo selväksi, sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. ap
Eiköhän kaikki tullut jo selväksi, sinullekin.
Jep. AP hanki oikea elämä.
Ok, kiitos kaikille mielipiteistä. Täytyy palailla töiden ääreen.
Otan tän viestin (yhdistettynä aiempiin) nyt silleen, että niitä tunteita on yhä.
T. ap
Mitä väliä? Itse vastaat omasta käytöksestäsi riippumatta toisesta.