Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvä kantoliina?

01.02.2007 |

Koko liinailu on mulle ihan vieras juttu, joten mielelläni lukisin muiden kokemuksia eri liinoista, ennenkuin hommaan sellaisen. Kiitoksia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... esim. tutustumaan www.ommo.fi sivuilta löytyvään informaatioon. Minullekin aihe oli täysin vieras, mutta löysin sivuilta muutaman harkittavan, ja itse liikkeessä sain loistavaa opastusta. Kokeilujen perusteella päädyin MamEco-liinaan 6-viikkoisen vauvani kanssa. Nyt vauva 6 kk ja tykkää edelleen.

Vierailija
2/4 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvauvalla trikooliina

+ Kaislakehto

+ Pemmikaani

+ Kimperi

+ MaM ECO

+ Tricot Slen

- Baby Bundler (liian leveä ja paksu, mielettömän kokoinen solmu)

- Hug-a-bub (suolainen hinta verrattuna itse liinaan+laatuun)

- Mollavauva (joku ihme neulos, en tykännyt yhtään)

Kun vauva painaa n. 7kg, paras on kudottu

+ Girasol

+ BB-Slen

+ Didymos

- Hoppediz (ei kaikki, mutta useat liian paksuja & tönkköjä)

- Amazonas Antigua & Ellaroo (eivät jousta, hiukan vaikeita asetella, alkavat helposti painaa)

Pikaliinaksi rengasliina

+ Girasolin Gira

+ BB-Slenin BB-Sling

Plussista hankkisin itse minkä vaan, oman kuosi-/väri-ihastuksen mukaan. Miinusliinoja ei meille enää tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut käytössä kahdella lapsella ja on nuoremmalla edelleen Didymos 6m liina. On edelleen kuin uusi, ei ole virunut, venynyt eikä nukkaantunut. Olen kantanut nuorimmaista jo alta kaksiviikkoisena. Suosittelen. Muita liinoja ei ole ollut, rengasliinaa olen joskus ajatellut , koska siinä voisi kätevästi imettääkin. Simppeli liina, oliko se amazonas voisi olla kätevä kun lapsi on jo kävelevä ja kinuaa syliin koko ajan eikä käsiä riitä kaikkeen! Tällöin lapsen saa lanteelle istumaan.

Vierailija
4/4 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pampina:

Meillä on ollut käytössä kahdella lapsella ja on nuoremmalla edelleen Didymos 6m liina. On edelleen kuin uusi, ei ole virunut, venynyt eikä nukkaantunut. Olen kantanut nuorimmaista jo alta kaksiviikkoisena. Suosittelen. Muita liinoja ei ole ollut, rengasliinaa olen joskus ajatellut , koska siinä voisi kätevästi imettääkin. Simppeli liina, oliko se amazonas voisi olla kätevä kun lapsi on jo kävelevä ja kinuaa syliin koko ajan eikä käsiä riitä kaikkeen! Tällöin lapsen saa lanteelle istumaan.

Juu, kudotut ei virty tms. vaan ne tosiaan pehmenee ja paranee, mitä enemmän käyttää! :) Tuosta mä en tiennyt, mitä tarkoitit Amazonas-liinalla? Rengasliinaa? Kantopussia? Niillä saa kannettua lonkalla pystyasennossa, tosi ihania ja nopeita :) Ja kuoseja/materiaaleja löytyy jokaisen mieleen.

Tuohon mun trikoolinojen pluslistaan piti vielä lisäämäni Isohali-trikooliina.