Otatko matkavakuutuksen jos matkustat pohjoismaihin?
Kommentit (17)
Aina. Myös kotimaan matkoilla on matkavakuutus.
Minulla on aina voimassa oleva matkavakuutus.
Mulla on jatkuva matka- ja matkatavaravakuutus
Millä perusteella ajattelit että vaikka Norjassa ei tarvitse vakuutusta, mutta Saksassa tarvitsee?
Minulla on jatkuva matkavakuutus. Se on voimassa Pohjoismaissakin. Mutta jos ei olisi niin en ehkä ottaisi erikseen vakuutusta jotain Ruotsin tai Norjan reissua varten.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella ajattelit että vaikka Norjassa ei tarvitse vakuutusta, mutta Saksassa tarvitsee?
Missä sanottiin ettei tarvitse? Kysyttiin kysymys. Vastaa siihen.
EU-alueella käy eurooppalainen sairausvakuutuskortti. Sillä saa hoitoa, jos jotain sattuu.
Vierailija kirjoitti:
EU-alueella käy eurooppalainen sairausvakuutuskortti. Sillä saa hoitoa, jos jotain sattuu.
Toki. Ensiavun. Mutta ambulanssilennon Suomeen maksat itse.. kohteesta riippuen voi kustantaa 50000-150000 e..
Minulla on jatkuva matkustaja- ja matkatavaravakuutus. Yritän nykyisin myös muistaa tehdä matkustusilmoituksen kaikille ulkomaille suuntautuville reissuille, vaikka kyseessä olisi pelkkä risteily tai päivän kestävä työmatka Pohjoismaihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä vastaa. Haluan ensin tajuta miksi Pohjoismaa mielestäsi eroaisi muista matkakohteista kun kerran haluat tietoa vain niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Ensiavun. Mutta ambulanssilennon Suomeen maksat itse.. kohteesta riippuen voi kustantaa 50000-150000 e..
Siis ambulanssilento kuuluu matkavakuutukseen, jos ei matkavakuutusta maksat itse.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina voimassa oleva matkavakuutus.
Se kattaa myös kotimaan määrätyn km-määrän päässä kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä vastaa. Haluan ensin tajuta miksi Pohjoismaa mielestäsi eroaisi muista matkakohteista kun kerran haluat tietoa vain niistä?
Kysyin otatko matkavakuutuksen pohjoismaihin suuntautuville matkoille..en muuta..muut päättelit itse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jatkuva matka- ja matkatavaravakuutus
Matkatavarat korvataan kotivakuutuksesta nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Toki, paikallisissa terveyskeskuksissa, ei yksityisellä.
Otan. Me rymytään kesät täällä pohjois-Norjassa, ja pitkillä reissuilla ehtii kaikenlaista. Paljon aikaa vietetään Biltemassa (!), mutta vara ei venettä kaada ihmistenkään kohdalla seuduilla, joissa heko hakee sairaalaan vähän kauemmas, ilm. Hammerfestiin. Kukaan ei halua norjalaisia lääkärilaskuja (eikä sakkoja).
Liiton kautta on aina voimassa.