Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun epäilee että miehellä on toinen nainen...

Vierailija
08.07.2024 |

Jatkuvasti poissa kotoa, paljon kavereita, paljon menoja, myös naispuolinen muka hyvä kaveri...

Miten saa vahvistuksen että suhde jos toinen kieltää? Sinänsä sama tässä kohtaa, mutta haluaisin että jää kiinni jos on syytä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, ap on katsonut likaa amerikkalaisia leffoja joissa erolle pitää olla syy.

Se nyt vaan on ihan mukava ja pidemmän päälle erittäin hyvä tietää, pettääkö toinen vai epäileekö syyttä.

Yllättävän usein se vaisto kuitenkin on oikeassa vaikka totuus kielletään ja siinä voi mennä itse todella pahaan kuntoon kun pohjimmiltaan tietää ja tuntee oikein, mutta totuutta ei saa julki.

Ja ainahan erolle on joku syy.

Psykopaattisesta sadistista pitää erota. Heti.

Vierailija
22/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun tietokoneet oli käytössä niin noukin miehen sähköpostin salasanan kun se oli tallentunut koneelle.

Kyllähän se sitä eroa avitti kun tuli ilmoitus rekisteröitymisestä tinderiin. Miksi se ei voinut vaan sanoa että nyt kiinnostaa muut?

Kun se käytös oli muutenkin klassista. Hyvin epämääräisiä tekosyitä riitaan millon mistäkin että pääsee lähtemään, puhelin mukana vessassa ja suihkussakin, aina äänettömällä ja näyttö alaspäin, selkeästi unohteli mitä oli kertonut kenellekin ja ihme selitykset kun kyseenalaistin ristiriitaiset puheet, syyn kaivelu ja mustasukkaisuus plus epäily mua kohtaan kun itse oli ollut taas viikonlopun ties missä ja itse kotona yksinään jne jne.

Itsekin olen epäillyt, ja pyykkejä laittaessa taskut tutkinut, mutta sähköpostin ja puhelimen ratsaaminen on itselle jo liian moraalitonta sekä lisäksi laitonta ja siitä voi saada tuomion. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi erota?

Jos on lapset, omistusasunto, omaisuutta jne, niin kuka hullu säntää samantien vain eroamaan? Eiköhän se ole pitempi prosessi kuitenkin ja on parempi saada faktat selville.

Ah, kulissielämän iloja...

Ei omaisuus ole mikään kulissi. Naurettava ajatus. Mutta ihmiset elää niin eri todellisuuksissa..

Vierailija
24/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on ihan mukava ja pidemmän päälle erittäin hyvä tietää, pettääkö toinen vai epäileekö syyttä.

Yllättävän usein se vaisto kuitenkin on oikeassa vaikka totuus kielletään ja siinä voi mennä itse todella pahaan kuntoon kun pohjimmiltaan tietää ja tuntee oikein, mutta totuutta ei saa julki.

Psykopaattisesta sadistista pitää erota. Heti.

Toki. Mutta kaikki pettäjät eivät ole psykopaatteja. Ystäväni (miespuolinen) ajautui pettämään, kun kotona oli pitkään ollut kireä tunnelma, toisella lapsella haasteita, eikä yhteistä säveltä vanhempien välille syntynyt. Suhde olo täysin tulehtunut. Ystäväni olisi tietenkin pitänyt odottaa pidempään ja erota ennen uutta suhdetta, mutta uusi ihastuminen toi lohtua, eikä hänellä ollut voimia vastustaa. En siis puolustele hänen toimintaansa mutta missään nimessä ei ole pahantahtoinen tai psykopaatti. Katuu kyllä sitä miten asiat meni, mutta nyt on onnellinen. 

Vierailija
25/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano itse lähteväsi yön yli reissuun ja palaa yllättäen ilmoittamatta myöhään illalla / yöllä kotiin. Jos hänellä suhde on, saatat hyvinkin narauttaa sillä keinoin.

Vierailija
26/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla liian komea mies joten muutkin naiset haluaa sen kanssa paneskella. Kannattaa laskee rimaa, Kyllä rumatkin miehet on hyviä kumppaneita.

Jepulis jee. Ruman miehen kun ottaa, niin sillä menee itseluottamus päähän, ja sehän se vasta pettääkin. Aina, jos joku vaan ehdottaakin, niin ruma mies ottaa tilaisuudesta vaarin (tai muorin, ihan kuinka vaan).

Vierailija
27/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä epäile ääneen! Stalkkaa vaivihkaa. Tutki miehet taskut, kuitit, laske kondomit jne. Ratsaa puhelin, sivuhistoriat ym. jos mahd. Onko snap-chattia ym. epämääräisiä sovelluksia? Lähde "reissuun" kauemmas. Soita, sitten illalla miehelle, ja kysy, missä on. Laita kaverisi tai sukulainen tarkistamaan, pitääkö paikkansa. 

Sairasta.

Vierailija
28/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty luottamaan toiseen, on se jo syy eroon. Ja aloittajahan ei luota.

Vierailija
29/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde viikonloppumenoihin mukaan, jos se ei käy niin kysy miksi, jos kerran tuo naispuolinen kaverikin on mukana.

Kuka haluaisi harhaisen haahkan mukaan pilaamaan tunnelman?

Vierailija
30/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oma asunto. Ei ole pakko katsoa sitä touhua ja miehen menoja jos epäilyttää. Kaipa niitä varmistuksia saa jos penkoo että ei vai joo, mutta voihan joku mies pettää eri aikaan. 

Vierailija
31/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen muka hyvä kaveri? Miksi ei voisi olla kaveri? Eikö sulla ole miespuolisia kavereita? Toki jos vaikuttaa että heillä suhde, eri asia.

Vierailija
32/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla liian komea mies joten muutkin naiset haluaa sen kanssa paneskella. Kannattaa laskee rimaa, Kyllä rumatkin miehet on hyviä kumppaneita.

Jepulis jee. Ruman miehen kun ottaa, niin sillä menee itseluottamus päähän, ja sehän se vasta pettääkin. Aina, jos joku vaan ehdottaakin, niin ruma mies ottaa tilaisuudesta vaarin (tai muorin, ihan kuinka vaan).

Naismainen piipittävä miehenkuvatus vasta pettääkin. 

Vierailija
33/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kyllä viitteitä siihen jos ukko on aina jossain.Ota äijä puhutteluun äläkä mieti ja sano jos ei rupea kotona olo kiinnostamaan voidaan erota.Et katsele yhtään pidempään kyllä sinä selviät niin moni muukin on selvinnyt.Aluksi tuntuu kauhealta mutta kyllä se siitä.

Vierailija
34/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä epäile ääneen! Stalkkaa vaivihkaa. Tutki miehet taskut, kuitit, laske kondomit jne. Ratsaa puhelin, sivuhistoriat ym. jos mahd. Onko snap-chattia ym. epämääräisiä sovelluksia? Lähde "reissuun" kauemmas. Soita, sitten illalla miehelle, ja kysy, missä on. Laita kaverisi tai sukulainen tarkistamaan, pitääkö paikkansa. 

Sairasta.

Sairasta on myös kaksoiselämän eläminen, toisen altistaminen sukupuolitaudeille ja henkiselle kärsimykselle. Mun mies petti jopa silloin, kun olin synnärillä. Ei olis halunnut erota silti. Luulin olevani vainoharhainen, kun hän kielsi kaiken. Stalkkasinko? Todellakin (ja siinähän moralisoit). Hyvä, kun totuus tuli julki. Se olikin raadollisempi tarina kuin mitä ikinä olisin voinut kuvitella.

Vierailija
35/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota intuitioon. Jos epäilet miehellä olevan toinen, hänellä luultavasti on toinen.

Minä kysyin vuosia sitten exältä onko sutinaa yhden työkaverin kanssa. Kielsi aina kaiken. Nykyään asuvat yhdessä... jabkun asia paljastui eron jälkeen loksahteli palaset hyvin paikoilleen. Pitkät työpäivät, kireys kotiintuloajasta/töiden loppumisesta kysyttäessä, koiran kuvan kyselyt jne jne jne.

Totuus paljastuu aina lopulta. 

Vierailija
36/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta.

Sairasta on myös kaksoiselämän eläminen, toisen altistaminen sukupuolitaudeille ja henkiselle kärsimykselle. Mun mies petti jopa silloin, kun olin synnärillä. Ei olis halunnut erota silti. Luulin olevani vainoharhainen, kun hän kielsi kaiken. Stalkkasinko? Todellakin (ja siinähän moralisoit). Hyvä, kun totuus tuli julki. Se olikin raadollisempi tarina kuin mitä ikinä olisin voinut kuvitella.

Somessa pahimmat stalkkaussyyttelijät ja moraalikukkulaltaan siitä tuomioitaan jakavat ovat käyttäytyneet naisia kohtaan juuri tuolla tavalla kuin kuvasit.

Vierailija
37/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi erota?

Jos on lapset, omistusasunto, omaisuutta jne, niin kuka hullu säntää samantien vain eroamaan? Eiköhän se ole pitempi prosessi kuitenkin ja on parempi saada faktat selville.

Ah, kulissielämän iloja...

Taas joku paljasti sen todellisen syyn, miksi ei voi erota.....  Menettäisi omaisuutta, joka ei hänelle edes kuulu.  Elämäntaso on tärkeämpää kuin sen laatu. 

Vierailija
38/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta.

Et ole muuten ainut nainen, jota mies on pettänyt oikein urakalla kun tämä on ollut synnyttämässä ja pari yötä sairaalassa. Sitähä on saanut viettää oikein mukavia kunnon öitä jonkun naikkosen luona silloin.  Sellaiselta mieheltä pitäisi kyllä viedä isyys loppuiäksi. 

Vierailija
39/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi miehet yleensä ihan viimeiseen asti roikkuvat naisessa jota kuitenkin haluavat pettää. Ymmärtäisin, jos jättäisivät, mutta ei. Itse olen lopettanut pitkäaikaisen suhteen siihen, kun vaan tajusin, että olin rakastanut toiseen. Tein näin teini-ikäisenäkin. Kumpikaan rakkaus ei johtanut mihinkään, mutta itse elin onnellisempana, kun tein näin. 

Vierailija
40/61 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina jokin tarve, jota oma puoliso ei voi toteuttaa/täyttää. Miksi jatkaa sellaisessa, jossa toinen ei ole koskaan täysin tyytyväinen. Aika itsekästä tällainen menettely tältä petetyltäkin.