Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ostaneet vaatteita kesän alesta? Hyviä vai huonoja?

Vierailija
08.07.2024 |

Minä olen tehnyt löytöjä, sekä yläosia että alaosia että mekkoja. Seuraavaksi lahjoitan vanhoja vaatteita pois.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole ostaneet?

Vierailija
2/18 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ale on kaikkialla, eikä kukaan ole ostanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut esim hyvät kengät tuplana koska hyviä kenkiä on noin hankala löytää. 

Lapsille ostin alesta syksyyn/talveen lämpimiä vaatteita.

Itselle ostin eilen farkut 20 e ja ajattelin ostaa vielä ensi kesälle kesävaatteet alesta. Shortseja, mekkoja jne. Nyt en löytänyt mieleisiä alesta. 

Olen myös ostanut itselleni pari uutta takkia yhteensä 50 e! Vanhat ovat pienehköjä. 

Vierailija
4/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lukiolaiselle sukkapaketin. Itselleni aion hankkia uudet silmälasit.

Olen aktiivisesti kyllä myynyt koko ajan turhaa tavaraa ja vaatetta pois. Tarkoitus olisi mennä vielä ainakin neljään kirppistapahtumaan.

Vierailija
5/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytöjä ulkomailta 3 mekkoa ja pellavahousut yht 60e

Vierailija
6/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mekkoa olen ostanut ja nilkkasukkia.

Yhdestä verkkokaupasta tilasin toukokuun alkupuolella vaatteita, vasta nyt ovat tulleet. En tiedä liittyykl Keski-Euroopan tulviin, mutta olisivat voineet edes pahoitella, kesä jo näin pitkällä Saa sitten nähdä mitä otan mitä en. Kahdet kengät siellä on, takki, pari puseroa. Mekon tarve meni ohi jo kesäkuun alussa, että se siitä.

Vierailija
7/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostele vaatteita alesta.

Maksan vaatteista täyden hinnan kunhan saan hyvää laatua, hyvin tehtyä ja istuvaa.  Viimeksi ostin  palazzo-housut, luonnonvalkoiset.  60 % pellavaa ja 40 % puuvillaa, hieman päälle 60 euroa.  Kauan etsin ja löysin todella hyvät ja perfektisti istuvat.  Olen iloinen!

Vierailija
8/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta huonoja vaatteita

Vierailija
10/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pojalleni ostin merkki hupparin jota on kuolannut jo viime talvena, nyt-70% alessa sekä farkut-40% alessa. 

Vierailija
11/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu shortseja.

Vierailija
12/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljät rinsikat maksoi yhteensä 18 euroa ja kaksi "nättiä" naisten t-paitaa 18 eurolla. Oli ne ihan hyviä löytöjä, kun molemmissa alennukset oli noin 50 euroa. Noi t-paidat taisi olla normihinnalla 30 e/ kpl. 

Vierailija
13/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta huonoja vaatteita

No kalliit laatuvaatteet kannattaakin ostaa alesta. Alessa on yleensä juurikin ne kalliit, jotka ei menneet kaupaksi, kun paremman laadun takia ovh on ollut kalliimpi. 70% alessa ne on jo todella hyviä löytöjä. 

Vierailija
14/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut kun ei löydy kokoa ikinä, edes normihinnalla saati alesta. Yritän selvitä vanhoilla muutamilla vaatekappaleella. 

Vierailija
15/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triplan Nansosta ostin alemekon syksyn lomaa varten.

Vierailija
16/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ostanut kun ei löydy kokoa ikinä, edes normihinnalla saati alesta. Yritän selvitä vanhoilla muutamilla vaatekappaleella. 

Oletko liian pieni vai liian iso ?

Vierailija
17/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tavallaan joo eli ihan hyviä vaatteita ja oikeinkin ok hintaisia, mutta mun päällä vaan ihan kaikki näyttää jotenkin kummalta nykyään. Siksi ne on jääneet ostamatta vaikka osaa olen kyllä ihan sovittanut ja pettynyt peilikuvaan.

Vierailija
18/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian pieni vai liian iso ?

Liian iso tietenkin

-14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän