ystävän ilmoitti pitävänsä häänsä viikkoa ennen meidän häitä
Mun mielestä aika ärsyttävää. Ollaan lapsuuden ystäviä ja meidän hääpäivä ollut tiedossa jo syksystä lähtien. Nyt ystäväni ilmoitti, että hänen häänsä on edellisen viikon lauantaina viikkoa ennen meidän häitä. Meidän molempien parhaat kaverit on samasta " jengistä" ja siis vieraidenkin näkökulmasta aika rasittavaa varman juhlia häitä kahtena peräkkäisenä viikonloppuna. Mielipiteitä?
Kommentit (30)
Onneksi on ennen teitä. Voit ottaa oppia heidän häistään vielä viime hetkellä ja tehdä omiinne viime hetken parannuksia.
mun mielestä se osoittaa aikamoista tyylitajun puutetta.. t.ap
pääse sinun häihisi lainkaan, vai eikö heillä ole häämatkaa?
vain olisi lähelläkään sinun häitäsi??
mennä kuukauden aiemmin naimisiin kuin me.. Olivat kyselleet sukulaisilta loukkaannummeko me ja vaikuttaako se muiden vieraaksi menemiseen.. En kyllä itse olisi moista edes ajatellut...
Kiva se on teidän yhteisille kavereillekin sitten olla " joka viikonloppu" häissä ja hommata lahjoja.. =/ No mepäs pidettiin pienellä porukalla vaan häät eikä kerrottu kuin vanhemmillemme niistä ;p Mut älä anna tuon lannistaa iloa omista häistäsi!!
Kun teidän hääpäivänne on ollut pitkään yleisesti tiedossa, luulisi voivan ajoittaa edes hiukan kauemmas. Viikko on tosi lyhyt aika kaksille samoissa ympyröissä pidettäville häille! Tyylitajun puutetta minustakin. Sama vuosi, vuodeaika ja kuukausikin ok, mutta viikkoa ennen... Tyhmää ja aika ajattelematonta.
Mitä jos häät olisivat olleet viikon teidän jälkeen? Hatuttaisiko sitten?
Minusta vain tuntuu siltä, että ap ei saa paistatella nyt tarpeeksi prinsessana, kun kaverin perkele vie koko " loiston" ..
Vierailija:
Minusta vain tuntuu siltä, että ap ei saa paistatella nyt tarpeeksi prinsessana, kun kaverin perkele vie koko " loiston" ..
Ja entäs jos sen kaverin häät ovatkin kivammat, morsian kauniimpi ja sulhanen komeampi!! Kukaan ei enää muista ap:n häitä...
Kai nyt jokainen saa pitää häänsä silloin kun se OMAAN tilanteeseen ja aikatauluun parhaiten sopii.
Meinaat siis että ystävättäresi häät viikkoa aikaisemmin jotenkin pilaavat sinun prinsessapäiväsi? Miten ihmeessä? Toisissa häissä olet vieraana, toisissa morsiamena. Onhan se ihan eri asia.