Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma alkoi perjantaina, olen ollut sisällä koko viikonlopun

Vierailija
07.07.2024 |

Ja todennäköisesti swuraavat 4 viikkoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla saa tehdä mitä haluaa, tai no ainakin toivottavasti saa. Joskus on parasta vain rentoutua kotona ja olla tekemättä mitään.

Vierailija
2/7 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkoi perjantaina 4 viikon kesäloma. Kävin heti perjantaina yhdessä musiikkitapahtumassa, eilen siivosin koko asunnon ja leivoin täytekakun kun kävi vieraita. Tänään olen lukenut kirjaa ja nyt illalla kävin kävelyllä. Kyllä tästä hyvä loma vielä tulee! 

Käy sinäkin vaikka pienellä kävelyllä, haistele kesäilmaa ja ota kännykällä valokuva jostain, vaikka omenapuun kehittyvistä omenoista. Mieli kummasti kirkastuu ja tulee lomafiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni eka lomaviikko sairastaessa.

Vierailija
4/7 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lomaa 3 viikkoa vielä sitten viikko töitä ja sitten loppuu työsopimus. En ole tehnyt mitään lomalla ollut vaan kotona.

Vierailija
5/7 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalla saa tehdä mitä haluaa, tai no ainakin toivottavasti saa. Joskus on parasta vain rentoutua kotona ja olla tekemättä mitään.

Kyllä, hyvä on olla vaan, mutta neljän viikon ( jos se loman pituus on) kämpillä oleskelu ei varmaan ole kellekään hyväksi. 

Toki ymmärrän, että voi olla esim. paniikkihäiriö tai muu, joka estää kotoa poistumasta

Vierailija
6/7 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuitenkin niin että loma alkaakin vasta huomenna ? Ainakin Pupan ja Mumman loma alkaa, Vosu on vielä töissä.

Vierailija
7/7 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Minulla alkoi loma tiistaina ja olen ollut kotona lukuunottamatta paria kauppakäyntiä.

Levännyt, lukenut, katsonut Netflixiä, saunonut, tehnyt pieniä kotihommia joihin ei ole työarjessa riittänyt energiaa, nukkunut päiväunia, kokkaillut, syönyt joka päivä jäätelöä ja mansikoita, kuunnellut musiikkia.

Ei kummoisesti suurempia suunnitelmia ole tulevallekaan viikolle, sommittelen ja viimeistelen sängynpäätyseinän, odotan, että toisessa kaupungissa opiskeleva lapsi tulee kotiin lomalle, jää tänne myös siksi ajaksi, kun me ollaan järven rannalla mökillä ja hieman muuallakin.

Minusta on aivan superihanaa tämä päivien vapaus ja aamujen rauha😍.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme