Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinulla vahva tunne vauvan sukupuolesta?

01.02.2007 |

Ja pitikö tunne paikkansa jos sukupuoli on selvillä?

Itsellä oli esikoista odottaessa alusta asti vahva tunne, melkein kuin ¿tieto¿, että lapsi onlisi poika, ja niin onkin. Kun taas nyt kakkosen kohdalla ¿ei tunnu miltään¿¿

Mites muilla?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin aluksi, että poika on tulossa, mutta se ei johtunut mistään " olosta" vaan jostain lapsuuden ajatusrakennelmasta. Mies puolestaan oli varma, että tyttö tulee. Pari viikkoa ennen synnytystä koin ahaa-ilmiön ja totesin miehelle, että poika tulee sittenkin. Olin ihan varma. Ja poika tuli, vaikka en tiedä mistä tuo olo tuli.

Nyt kakkosta odottaessa ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Hitusen enemmän ehkä tytöstä haaveilen ja sitten taas vastapainona ajattelen, että poika se on kuitenkin. No, oli kumpi oli, kunhan kunnialla saisi sen tähän maailmaan. Jännä kyllä nähdä tuleeko tällä kertaa loppumetreillä tyttö- tai poikaoloa.

A.A. rv 30+1

Vierailija
22/23 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon toivonu tyttöä ensimmäiseksi lapseksi. Eilen rakenneultrassa sanottiin, että tyttö masussa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on iho tosi huonossa kunnossa. poikaa odottaessa oli loistokunnossa.

esikoisen kanssa näin unen et saan pojan, kiinalaistesti näytti poikaa ja äitini näki unen että poika tulee. nyt kiinalaistesti näyttää tyttöä ja äitini sanoi heti et tyttö-tunne on..ehkä 13.3 sit selviää.

oasis 14+2