Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut aikuisetkin pelaa pleikkarilla

Vierailija
07.07.2024 |

Eikö tämä ole hieman lapsellista??

Kolmekymppiset tai jopa neli tai viiskymppiset miehet omistaa pleikkarin. 

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias nainen ja viime vuonna tuli pelitunteja pleikkarilla yli 1000. Pelaaminen on kivaa :) Itse en taas ymmärrä monia muita harrastuksia, varsinkaan niitä joissa tuotetaan maailmaan loputtomasti turhaa krääsää (neulonta, askartelu, korujen tekeminen jne).

Tuo olisi vaikka tinderissä niin hyvä myyntipuhe, että välittömästi olisi myyty tälle herralle.  🤓

Olen tinderissä eikä kukaan halua ees jutella mulle :(

Vierailija
42/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kysymys about joka viikko. Haulla löytää aika monta ketjua jossa väitellään samasta asiasta.

Minua ei kiinnosts mitä muut minun tai vaimon pelaamisesta ajattelevat.

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lapsena voinut. Siksi. 

Vierailija
44/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap oikeasti tyhmä vai leikitkö pelleä ihan huviksesi?

Vierailija
45/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ymmärtää, itse miehenä olen viimeksi pelannut jotain tetristä 90-luvulla.

Ei ole ikinä kiinnostanut mitkään pelit.

Vierailija
46/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä +18 pelejä esim sitte saa pelata jos alaikäisenä se on kiellettyä ja täysi ikäistyttyä se on epänormaalia? Aloittajan viestissä ei oo järjen häivää

Vierailija
47/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuonna on sitte joka taloudessa PS5 tai XBOX SERIES ku maailman suosituin videopelisarjan seuraava osa julkastaa nimittäi GTA 6  XDDDDD

Vierailija
48/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ymmärtää, itse miehenä olen viimeksi pelannut jotain tetristä 90-luvulla.

Ei ole ikinä kiinnostanut mitkään pelit.

Sitten kannattaa laajentaa ymmärrystä. Se vasta aikuismaista onkin ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia ja pitävät eri asioista. Mitä sinä vapaa-ajallasi puuhailet ja luuletko että kaikki pitävät niistä samoista asioista. Pässinpää. 

Vierailija
49/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myös muistaa että teknologian kehittyminen ja digitalisoituminen on muuttanut ihmisten mielenkiinnon kohteita ikäryhmittäin mihin ihmiset kuluttaa aikaansa. Ei voi olettaa että aikuiset +30v tänä päivänä tekee samoja asioita kun 30 vuotiaat 1970 luvulla. Maailma muuttuu.

Vierailija
50/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellään on kotona näitä lasten videopelaamislaitteita eikä hänellä ole lapsia, kannattaa tapailu lopettaa siihen. Todennäköisyys sille, että mies on ollut teininä yksinäinen ja hiljainen on erittäin suuri.

Mitä sillä on väliä mitä mies on ollut teininä?

Vierailija
51/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias nainen ja viime vuonna tuli pelitunteja pleikkarilla yli 1000. Pelaaminen on kivaa :) Itse en taas ymmärrä monia muita harrastuksia, varsinkaan niitä joissa tuotetaan maailmaan loputtomasti turhaa krääsää (neulonta, askartelu, korujen tekeminen jne).

Tuo olisi vaikka tinderissä niin hyvä myyntipuhe, että välittömästi olisi myyty tälle herralle.  🤓

Olen tinderissä eikä kukaan halua ees jutella mulle :(

Oletko muistanut mainita siellä profiilissa, että löytyy erinomainen harrastus?

Jos nyt sen verran totta puhutaan, niin itse en ole koskaan tindereitä käyttänyt ja jos käyttäisin, niin tuskin tulisi pelaamista mainittua, koska olettaisin sen olevan pikemminkin turn-off suurelle osalle naisia.

Pelaava nainen sen sijaan on oikein piristävä poikkeus massasta ja uskoisin sellaisten miesten olevan aika harvassa, jotka katsovat sitä pahalla.

Vierailija
52/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että aikuiset pelaavat pleikkaria on aivan helvetin lapsellista.

Vierailija
53/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että aikuiset pelaavat pleikkaria on aivan helvetin lapsellista.

Onhan se lapsellista. Itsekin pelaan. Ainut mitä en ymmärrä on se, miksi joku pitäisi lapsellisuutta huonona asiana. Leikkiminen, kokeileminen ja mielikuvitus ovat kaikki lapsellisia, mutta positiivisia asioita.

Vierailija
54/74 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on 46v , pelaa mutta ei ole iippuvainen koska harrastaa lautailulajeja , skeitti, surffaus ja myös koskenlaskua.. Sai  nuorena Nintendon  kun tulivat markkinoille.

Vierailija
55/74 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset? Eikö se nimenomaan ole 30-40v pelikone? Näytä mulle 10v joka hakkaa pleikkaa. Ne pelaa kännyä kaikki. Pleikkari on nimenomaan vanhusten kone.

Kyllä pelkoneet vanhempia, ensin vuokrasimme, sitten ostettiin Nintendo melkein 50v sitten. Nyt on xbox one.

Vierailija
56/74 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v nainen ja pelaan pleikkarilla 😊

Samoin! Pari päivää sitten aloitin Dragons Dogma 2:n.

Vierailija
57/74 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45v nainen ja omistan pleikkarin. Ei vaikuta ap:n tai muiden kitisijöiden elämään mun tekemiset. 

Vierailija
58/74 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei siis motoriikka riitä ohjaimen käsittelyyn.

Vierailija
59/74 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellään on kotona näitä lasten videopelaamislaitteita eikä hänellä ole lapsia, kannattaa tapailu lopettaa siihen. Todennäköisyys sille, että mies on ollut teininä yksinäinen ja hiljainen on erittäin suuri.

"yksinäinen ja hiljainen" -sinäpä sen sanoit, pahinta mitä ihminen voi naisen mielestä olla. Mutta joku kuuma sarjamurhaaja tai huumekauppias, aaaah...

Vierailija
60/74 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut aikuiset kyselevät täällä jatkuvasti tyhmiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme