Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut aikuisetkin pelaa pleikkarilla

Vierailija
07.07.2024 |

Eikö tämä ole hieman lapsellista??

Kolmekymppiset tai jopa neli tai viiskymppiset miehet omistaa pleikkarin. 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset? Eikö se nimenomaan ole 30-40v pelikone? Näytä mulle 10v joka hakkaa pleikkaa. Ne pelaa kännyä kaikki. Pleikkari on nimenomaan vanhusten kone.

Joo, saimme sukulaisen vanhan PS3:n pojalle testattavaksi eikä sitä ole yhtään pelaillut. Kännyllä suurimman osan ja läppärillä sitten Robloxia tms.

Vierailija
22/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten "aikuisen" ihmisen pitäisi tehdä?

Pitää katsoa Netflixistä 13-vuotiaille tytöille suunniteltuja sarjoja ja syödä jäätelöä! Se on aikuisten harrastus, johon on hyvä käyttää muutama tunti joka päivä. Mutta kaikki pelaaminen ja urheilun seuraaminen on lapsellista, koska minua ei kiinnosta. Terveisin Aikuinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellään on kotona näitä lasten videopelaamislaitteita eikä hänellä ole lapsia, kannattaa tapailu lopettaa siihen. Todennäköisyys sille, että mies on ollut teininä yksinäinen ja hiljainen on erittäin suuri.

Miksi ihmistä pitäisi rangaista siitä millainen hän on teininä ollut?

Vierailija
24/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jotku aikuiset pelaa shakkia? Lapsellista. Sitähän pelattiin lapsena.

Vierailija
25/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hvyin voi ksysyä, miksi aikuisetkin syövät nykyään karkkia siinä missä lapsetkin. Ennen vain jälkimmäiset söivät niitä.

Vierailija
26/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan omistanut pelikonsolia ja semmoisen peliohjainkin on minulle vieras. Tosin kuin joystick! Sitä tuli muinoin teininä vempattua ahkerasti. Jotenkin alitajuisella tasolla intuitiivinen se.

Vierailija
27/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymyksiä. Miksi kukaan tekee mitään muuta kuin välttämättömän hengissä pysymiseen? 

Vierailija
28/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18+ pelit ei ole lapsille.

Alle 30v on vielä lapsi. 

🖕

Ja tämä että haistattelet veetä todisti juuri pointtini oikeaksi.

Vierailija
29/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Game is life. Pelaaminen on elämän tarkoitus ja parasta mitä ihmiskunta on tuottanut.

Miksi siis haaskata aikaa johonkin toissijaiseen?

Vierailija
30/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellään on kotona näitä lasten videopelaamislaitteita eikä hänellä ole lapsia, kannattaa tapailu lopettaa siihen. Todennäköisyys sille, että mies on ollut teininä yksinäinen ja hiljainen on erittäin suuri.

Ei kannattanut. Minun ja mieheni ensitreffit olivat pelitreffit hänen luonaan 12 vuotta sitten, sitten toiset pelitreffit heti seuraavana päivänä minun luonani. Nyt meidän konsolit (minun XBox ja hänen Playstation) ovat olleet vierekkäin jo 10 vuotta. N46

Vierailija
31/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsellista ja aivan turha sähkövempele, turha kuluttaminen täytyy lopettaa.

Vierailija
32/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesku Loirikin pelasi vielä vanhoilla päivillään.

Pelaan pleikkaa ja nessiä. Nessin sain joskus 90-luvulla ja se toimii hyvin vieläkin. Ja olen 44v naisihminen, perheellinen.

Vierailija
33/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pleikkarilla vaan xboxilla. Miksi se on lapsellista? Onko netflixin katsominen tai puhelimen räpeltäminen myös lapsellista? Entäpä vaikka sähköisen kirjan lukeminen tai vastaava. 

Vierailija
34/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias nainen ja viime vuonna tuli pelitunteja pleikkarilla yli 1000. Pelaaminen on kivaa :) Itse en taas ymmärrä monia muita harrastuksia, varsinkaan niitä joissa tuotetaan maailmaan loputtomasti turhaa krääsää (neulonta, askartelu, korujen tekeminen jne).

Tuo olisi vaikka tinderissä niin hyvä myyntipuhe, että välittömästi olisi myyty tälle herralle.  🤓

Vierailija
35/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan nykyään tehokkaalla peliläppärillä emulaattorilla (Duckstation PCSX2) vanhoja retropelejä ja olen 30v. Minua vaan innostaa selviytymiskauhu genre. Se on ikäänkuin harrastus. Toimii samalla periaatteella kuin nuo fyysiset EXIT room pelihuoneet joissa ratkomaan pulmia. Sillä erotuksella että videopeleissä on paljon laajemmat alueet tutkittavana, Kartanot, sairaalat, hotellit ym. Enkä pidä itseäni mitenkään lapsellisena. Aikuisetkin käy noissa EXIT room pakohuoneissa esim

Vierailija
36/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias nainen ja viime vuonna tuli pelitunteja pleikkarilla yli 1000. Pelaaminen on kivaa :) Itse en taas ymmärrä monia muita harrastuksia, varsinkaan niitä joissa tuotetaan maailmaan loputtomasti turhaa krääsää (neulonta, askartelu, korujen tekeminen jne).

Minä olen 44-vuotias nainen ja mulla on Nintendo Switch, en tosin pelaa läheskään noin paljon mutta korvaan tällä just nuo monen harrastamat käsityöt, lukemisen, askartelun, leivonnan, huonekasvit, puutarhahommat jne.

Vierailija
37/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska niillä ei ole varaa ostaa kunnon peli-tietsikkaa. 

Vierailija
38/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vähän sivuaa aiheesta mutta miten nykymaailmassa seurataan ikärajoituksia kun on siirrytty tässä viimeisen reilun vuosikymmenen aikana näistä kivijalkaliikkeisistä pelimyymälöistä digitaaliseen storeen joista pelit nykyään ostetaan kotisohvalta liikahtamatta. Miten vältetään että joku 15 vuotias teini ei pääse ostamaan esimerkiksi ensivuonna julkaistavaa GTA6?

Vierailija
39/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18+ pelit ei ole lapsille.

Alle 30v on vielä lapsi. 

🖕

Ja tämä että haistattelet veetä todisti juuri pointtini oikeaksi.

Arvasin tuon. Olen 50+.

Vierailija
40/74 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen roikkuu tällä palstalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi