IS: Jopa 1,2 miljoonalla suomalaisella terveysriski, jonka aiheuttamat ongelmat ovat....
.... "räjähtämässä käsiin"
Tutkimuksen johtajan mukaan ongelmat ovat räjähtämässä käsiin.
Tutkimuksen johtajan, dosentti Annamari Lundqvistin mukaan viimeistään nyt tarvitaan yhteiskunnan laaja-alaisia toimia väestön lihomisen pysäyttämiseksi, koska lihavuus aiheuttaa vuosittain miljardin euron lisäkustannukset terveydenhuollolle.
Tällaisia keinoja voisivat olla muun muassa elintarvikkeiden epäterveellisyyteen perustuvat verot ja markkinointirajoitukset, Lundqvist sanoo tiedotteessa.
Lihavuus yleistyy ja sen aiheuttamat ongelmat ovat räjähtämässä käsiin.
Lihavuus ja etenkin vyötärölihavuus lisäävät esimerkiksi riskiä sairastua kakkostyypin diabetekseen.
Kommentit (32)
Naisten kohdallahan lihavuus ei itse asiassa edes ole lihavuutta, vaan kehopositiivisuutta.
Eikun terveellisempää vaahtohedelmäpatukkaa kehittelemään suklaapatukan tilalle. Odotellaan innolla.
Oon nyt laihduttanut jo 10 kg. Oon kyllä yhä lihava. 🐷
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli BMI yli 30
🐷
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
En koskaan kirjoita "a"ta isolla "ap":hen.
ap, BMI 21,4
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan. Oon laihtunut tällä sovelluksella:
Suosittelen
🐷 Ap
Fat secret on niiiin hyvä 👍
Omalla kohdalla ongelma on tuo kalianpaska. Olen normaalipainoinen ja syön terveellisesti mutta kun tuo kalia.... oivoi.
Elinkeinoelämän tutkimuslaitoksen mukaan lihominen tuo taloudelle huomattavia tuottoja ja kela on laskenut että eläkemenot vähenevät huomattavasti ihmisten kuollessa ennen tai heti eläkkeelle siirryttyään. Autokorjaamojen liitto on laskenut että autojen korjaukset lisääntyvät painavien kyydittävien vuoksi ja ala voi hyvin. Lääketeollisuus kertoo positiivisesta kehityksestä lääkkeiden myynnin lisääntymisenä....
Fat Secret
Kalorilaskuri on välttämätön sovellus syömiesi ruokien ravintosisältöjen etsimiseen ja sen avulla seuraat helposti aterioitasi, liikuntaasi ja painoasi.
Laihdu terveellisesti helppokäyttöisten puhelinsovelluksien, verkkosivujen sekä muiden kannatuksen avulla.
Kalorilaskuri on yksinkertainen käyttää ja siinä on kaikki tärkeät työkalut auttamassa sinua tavoitteidesi saavuttamisessa.
Maailman korkealuokkaisin ruoka- ja ravintoarvotietokanta.
Ruokapäiväkirja, jolla suunnittelet ja seuraat mitä syöt.
Harjoituspäiväkirja, johon kirjaat kaikki polttamasi kalorit.
Viivakoodinlukija ja viivakoodin syöttäminen manuaalisesti.
Käytä pikapoimintaa kalorien ja ravintosisältöjen etsimiseen suosikkiruoillesi, -tuotemerkeillesi sekä -ravintoloillesi.
Dieettikalenteri, josta näet, kuinka paljon kaloreita olet nauttinut ja polttanut.
Painonseuranta.
Päiväkirja, johon kirjaat edistymisesi.
Raportit ja tavoitteenasettelu.
Vierailija kirjoitti:
Fat Secret
Kalorilaskuri on välttämätön sovellus syömiesi ruokien ravintosisältöjen etsimiseen ja sen avulla seuraat helposti aterioitasi, liikuntaasi ja painoasi.
Laihdu terveellisesti helppokäyttöisten puhelinsovelluksien, verkkosivujen sekä muiden kannatuksen avulla.
Kalorilaskuri on yksinkertainen käyttää ja siinä on kaikki tärkeät työkalut auttamassa sinua tavoitteidesi saavuttamisessa.
Käytä pikapoimintaa kalorien ja ravintosisältöjen etsimiseen suosikkiruoillesi, -tuotemerkeillesi sekä -ravintoloillesi.
Dieettikalenteri, josta näet, kuinka paljon kaloreita olet nauttinut ja polttanu
Ja vieläpä
Ilmainen ohjelma!!!
Naisten kohdallahan lihavuus ei itse asiassa edes ole lihavuutta, vaan kehopositiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Fat Secret
Dieettikalenteri, josta näet, kuinka paljon kaloreita olet nauttinut ja polttanu
Jeah 💪
Vierailija kirjoitti:
Tässä teille vastaus
ap
Paras äppi hommaan 💪
Tämä on niin tehokas ja helppo, että pelkään melkein olevani sairas kun laihdun niin helposti ja vauhdilla
En voi minäkään liioitella kuinka tehokas tuo Fat Secret on ja HELPPO laskea kaloreita!!!!
Lataa se nyt!
huh huh
hyh hyh