Uskovainen, uskotko myös parantaviin kristalleihin, yksisarvisiin ja reikihoitoihin?
Kommentit (12)
Perkeleestä nuo jutut on.
T. Uskis
Mainitsemasi asiat ovat nk. rekvisiittaa ja osana rituaaleja tai ajatuksia sun muuta. Jos niihin uskoo niin tulisi kysyä mitä ne sisältävät. En ole uskovainen.
Uskon että on olemassa maankaltaisia planeettoja tuolla jossain. Ja koska maailmankaikkeus on niin suuri, se tarkoittaa että yksisarvisia on pakko olla olemassa.
Minä olen kuvitellut ymmärtäväni metaforan, mitä tarkoittaa: "Saat ratsastaa mun yksisarvisellani..."
Vierailija kirjoitti:
Uskon että on olemassa maankaltaisia planeettoja tuolla jossain. Ja koska maailmankaikkeus on niin suuri, se tarkoittaa että yksisarvisia on pakko olla olemassa.
Miksi pitää "Uskoa" Voi sanoa vain että "On mahdollista että".
Uskominen asioihin joista ei ole mitään todisteita on tyhmyyttä.
Mainitsemasi asiat kuuluvat okkultismin ja new agen piiriin. Niihin sekaantuminen voi aiheuttaa vakavia sidoksia ihmisen hengenmaailmaan ja psyykeeseen.
Varmasti ns. uskovat, ateistit ja kaikki muut ihmiset uskovat johonkin mikä ei ole tieteellisesti todistettu, sinäkin. Miksi sinua kiinnostaa juuri kyseiset uskomiset?
Totta vi---ussa. Mulla on sellanen 30 cm pitkä ja 10 cm paksu reikikynttilä molemmissa rei'issä. En tarkoita korvia.
T:: Räsäsen Päve
Vierailija kirjoitti:
Totta vi---ussa. Mulla on sellanen 30 cm pitkä ja 10 cm paksu reikikynttilä molemmissa rei'issä. En tarkoita korvia.
T:: Räsäsen Päve
Reikikynä reiissä nääs sano
Vierailija kirjoitti:
Mainitsemasi asiat kuuluvat okkultismin ja new agen piiriin. Niihin sekaantuminen voi aiheuttaa vakavia sidoksia ihmisen hengenmaailmaan ja psyykeeseen.
Jos uskot henkimaailmaan niin et sä voi valita vain mieleisiäsi olentoja. Aina on mörkö komerossa ja usein varsinkin öisin sängyn alla. Ja uskotko todella olevasi niin kiinnostava että jumala katselee juuri sinua? Jotenkin itsekäs ajatus.
Kristinusko on hämmentävän suuri kokonaisuus, paitsi yksilötasolla, myös yhteiskunnan tasolla, niin vuodenkierron, kuin koko elämän mittaisen rytmityksen kanssa. Etiikka, moraali ja yhteiset arvot ovat luoneet länsimaisen tavan elää. Karl Marx inhosi tätä kaikkea ja halusi tuhota sen. Hän olikin saatananpalvoja.