Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen, uskotko myös parantaviin kristalleihin, yksisarvisiin ja reikihoitoihin?

Vierailija
07.07.2024 |

Miksi/miksi ei? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinusko on hämmentävän suuri kokonaisuus, paitsi yksilötasolla, myös yhteiskunnan tasolla, niin vuodenkierron, kuin koko elämän mittaisen rytmityksen kanssa. Etiikka, moraali ja yhteiset arvot ovat luoneet länsimaisen tavan elää. Karl Marx inhosi tätä kaikkea ja halusi tuhota sen. Hän olikin saatananpalvoja.

Vierailija
2/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quantumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkeleestä nuo jutut on.

T. Uskis

Vierailija
4/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemasi asiat ovat nk. rekvisiittaa ja osana rituaaleja tai ajatuksia sun muuta. Jos niihin uskoo niin tulisi kysyä mitä ne sisältävät. En ole uskovainen.

Vierailija
5/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on olemassa maankaltaisia planeettoja tuolla jossain. Ja koska maailmankaikkeus on niin suuri, se tarkoittaa että yksisarvisia on pakko olla olemassa.

Vierailija
6/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvitellut ymmärtäväni metaforan, mitä tarkoittaa: "Saat ratsastaa mun yksisarvisellani..."

Vierailija
7/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että on olemassa maankaltaisia planeettoja tuolla jossain. Ja koska maailmankaikkeus on niin suuri, se tarkoittaa että yksisarvisia on pakko olla olemassa.

Miksi pitää "Uskoa" Voi sanoa vain että "On mahdollista että".

Uskominen asioihin joista ei ole mitään todisteita on tyhmyyttä.

Vierailija
8/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemasi asiat kuuluvat okkultismin ja new agen piiriin. Niihin sekaantuminen voi aiheuttaa vakavia sidoksia ihmisen hengenmaailmaan ja psyykeeseen.

Vierailija
9/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ns. uskovat, ateistit ja kaikki muut ihmiset uskovat johonkin mikä ei ole tieteellisesti todistettu, sinäkin. Miksi sinua kiinnostaa juuri kyseiset uskomiset?

Vierailija
10/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta vi---ussa. Mulla on sellanen 30 cm pitkä ja 10 cm paksu reikikynttilä molemmissa rei'issä. En tarkoita korvia.

T:: Räsäsen Päve

Vierailija
11/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta vi---ussa. Mulla on sellanen 30 cm pitkä ja 10 cm paksu reikikynttilä molemmissa rei'issä. En tarkoita korvia.

T:: Räsäsen Päve

Reikikynä reiissä nääs sano

Vierailija
12/12 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsemasi asiat kuuluvat okkultismin ja new agen piiriin. Niihin sekaantuminen voi aiheuttaa vakavia sidoksia ihmisen hengenmaailmaan ja psyykeeseen.

Jos uskot henkimaailmaan niin et sä voi valita vain mieleisiäsi olentoja. Aina on mörkö komerossa ja usein varsinkin öisin sängyn alla. Ja uskotko todella olevasi niin kiinnostava että jumala katselee juuri sinua? Jotenkin itsekäs ajatus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi