Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hevonen puri palan pois Hannan korvasta Orimattilan kotieläinpuistossa

Vierailija
06.07.2024 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoset nyt on verenhimoisia petoeläimiä.

Vierailija
2/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähällä pääsi, onneksi. Joskus on purreet nenän tai päänahkaa, tai puolet naamasta tai rinnuksista. Isot eläimet eivät ole vaarattomia, niiden käyttäytyminen on tunnettava eikä silti voi aina tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, karun näköinen korva ja varmasti kipeä ja pelottava tilanne. Minua puri hevonen joskus kädestä, mutta ei onneksi mennyt edes iho rikki. Miksiköhän tuo hevonen puri?

Vierailija
4/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusyhtiöt ei tee muuta kuin huijaa.

Vierailija
5/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Vakuutusyhtiöt tekee rahaa. Paljon.

Vierailija
6/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko purrut siksi että sillä mukana varsa ja koki ihmiset vaarallisiksi pedoiksi. Typerä tilallinen kun ei älyä, että vasta varsonutta tammaa ei kannata päästää vieraiden pariin. 

Vierailija
7/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet naamasta, joo ihan varmasti! 

Vierailija
8/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä nyt tuntuu kun joutuu itse syödyksi?

T: vegaani

Vierailija
9/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin on hevonen purrut kotieläinpuistossa. Olin tosi kaukana siitä aitauksesta, pelkään hevosia. Silti laukkas iso hevonen ja oikein kurkotti kaulaansa, että ylti puremaan käsivarresta. Koko käsivarsi mustana, iho ei mennyt rikki ( oli pitkähihainen paita ja paksuhko takki, onneksi). 

Vierailija
10/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Vakuutusyhtiöt tekee rahaa. Paljon.

Huijaamalla.

Vierailija
11/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Minustakin puuttuu paloja.

Älkää menkö ikinä aidanvarteen. Siinä voi käydä noin. Aitaus on hevosen reviiri ja se voi käydä päälle pahastikin. Se on hevoselta refleksi, eikä tarkoita pahaa, se vaan häätää pois. Hevoset näykkii aina toisiaan. Ihmiseltä puuttuu karvat ja paksu nahka välistä, joten ihmisestä lähtee näissä tilanteissa pala pois.

Vierailija
12/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä nyt tuntuu kun joutuu itse syödyksi?

T: vegaani

🤣🤣🤣

Vierailija
13/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös pohdin tuota, että ei kauhean hyvä idea viedä tammaa ja varsaa kotieläinpihaan vieraiden ihmisten joukkoon

Vierailija
14/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin on hevonen purrut kotieläinpuistossa. Olin tosi kaukana siitä aitauksesta, pelkään hevosia. Silti laukkas iso hevonen ja oikein kurkotti kaulaansa, että ylti puremaan käsivarresta. Koko käsivarsi mustana, iho ei mennyt rikki ( oli pitkähihainen paita ja paksuhko takki, onneksi). 

Kiva kuulla, ettei käynyt pahasti. Hyvä että näistä puhutaan välillä. Hevosenomistajan sana ei tunnu paljoa painavan. Jopa lapsia ja koiria nostellaan aidalle. Aina saa pelätä, milloin tulee seuraamuksia. 

Vierailija
15/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet naamasta, joo ihan varmasti! 

No joo, ihan varmasti. Hevosen puremaan on ihmisiä kuollutkin ja itsekin tunnen sairaalahoitoon joutuneita, kaikki kokeneita hevosmiehiä. Ei hevonen ole mikään my little pony.

Vierailija
16/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oisko purrut siksi että sillä mukana varsa ja koki ihmiset vaarallisiksi pedoiksi. Typerä tilallinen kun ei älyä, että vasta varsonutta tammaa ei kannata päästää vieraiden pariin. 

Typerää hevosen omistajalta antaa varsonut tamma kotieläinpihaan, jossa on hälinää ja huutavia lapsia. Järjen köyhyyttä. Kotieläinpihaa en osaa syyllistää, eivät välttämättä ole tajunneet jossei kokemusta tammoista jolla varsa alla.

Vierailija
17/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ihmiset ei tajua, että eläin on eläin, ei mikään satukirjan kiva hahmo. Meillä on lehmiä laitumella ja tänäänkin kävin pelastamassa jonkun koiran hiehojen jaloista. Kun perhe halusi kivoja kuvia, joissa lehmät juoksevat, mutta kävikin niin, että nautaeläimet ryhtyivät tallomaan koiraa. Muutaman kerran on avattu portti ja menty laitumelle ruokkimaan lehmiä, kun ne on niin söpöjä.

Vierailija
18/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä ihmiset ei tajua, että eläin on eläin, ei mikään satukirjan kiva hahmo. Meillä on lehmiä laitumella ja tänäänkin kävin pelastamassa jonkun koiran hiehojen jaloista. Kun perhe halusi kivoja kuvia, joissa lehmät juoksevat, mutta kävikin niin, että nautaeläimet ryhtyivät tallomaan koiraa. Muutaman kerran on avattu portti ja menty laitumelle ruokkimaan lehmiä, kun ne on niin söpöjä.

Tuollaista toimintaa en ymmärrä lainkaan. Lehmät ovat isoja ja jos säikähtävät jotain koiraa niin voi vahingossa koiralle käydä huonosti. Ja laitumelle ei mennä ilman lupaa.

Vierailija
19/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menisin tuollaiseen paikkaan, niin ummikkona hevosten suhteen itse olettaisin, että jos hevonen itse lähestyy, se ei ole aggressiivinen. Mistä kävijä voi tietää, että hevosella on varsa, josta se on huolissaan?

Vierailija
20/35 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen oli aitauksessa varsansa kanssa uutisen mukaan. Ihmekös että kiltiksikin luonnehditusta eläimestä tulee tuollasia piirteitä esiin kun laitetaan varsan kanssa vieraiden ihmisten stressamaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme