Hevonen puri palan pois Hannan korvasta Orimattilan kotielÀinpuistossa
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Korva nÀyttÀÀ hassulta. :D
Kaalinlehti tai kukkakaalikorva
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystÀ ihmiset ei tajua, ettÀ elÀin on elÀin, ei mikÀÀn satukirjan kiva hahmo. MeillÀ on lehmiÀ laitumella ja tÀnÀÀnkin kÀvin pelastamassa jonkun koiran hiehojen jaloista. Kun perhe halusi kivoja kuvia, joissa lehmÀt juoksevat, mutta kÀvikin niin, ettÀ nautaelÀimet ryhtyivÀt tallomaan koiraa. Muutaman kerran on avattu portti ja menty laitumelle ruokkimaan lehmiÀ, kun ne on niin söpöjÀ.
Naurattaa nÀmÀ "asiantuntijat" tÀÀllÀ palstalla, aina kun jotain tÀllaista sattuu niin ryömitte esiin. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystÀ ihmiset ei tajua, ettÀ elÀin on elÀin, ei mikÀÀn satukirjan kiva hahmo. MeillÀ on lehmiÀ laitumella ja tÀnÀÀnkin kÀvin pelastamassa jonkun koiran hiehojen jaloista. Kun perhe halusi kivoja kuvia, joissa lehmÀt juoksevat, mutta kÀvikin niin, ettÀ nautaelÀimet ryhtyivÀt tallomaan koiraa. Muutaman kerran on avattu portti ja menty laitumelle ruokkimaan lehmiÀ, kun ne on niin söpöjÀ.
Naurattaa nÀmÀ "asiantuntijat" tÀÀllÀ palstalla, aina kun jotain tÀllaista sattuu niin ryömitte esiin. XD
Minua ei naurattanut se tallottu koira. EikÀ ne lapset, joiden henkikulta sÀilyi vain siksi, ettÀ minulla oli mukana kivennÀisrehuÀmpÀri, jolla sain houkuteltua elÀimet kauemmas. Hevoset, lehmÀt, lampaat, vuohet jne. on elÀimiÀ ja jonkun toisen elÀimen ruokaa, joten niillÀ on sisÀsyntyisenÀ halu paeta tai puolustautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, ai se oli sun koira? -eri
ElÀinpuiston vakuutus ei korvaa. EntÀ Hannan oma vakuutus?
Kamalaa, olisin mennyt ja ampunut sen hevosen jos en olisi saanut korvauksia.
Hevonen puri minua perseeseen kun kumartelin. Oli ns. ÀkÀinen hevonen. Hevoset joutaa pikutyttöjen talleille, nelivetotraktorit on nykypÀivÀÀ. Tehokkaampia ja turvallisia.
Vierailija kirjoitti:
Hevonen puri minua perseeseen kun kumartelin. Oli ns. ÀkÀinen hevonen. Hevoset joutaa pikutyttöjen talleille, nelivetotraktorit on nykypÀivÀÀ. Tehokkaampia ja turvallisia.
EntÀ jos ois purassu etupuolelta? Auts!
Vierailija kirjoitti:
MinÀ myös pohdin tuota, ettÀ ei kauhean hyvÀ idea viedÀ tammaa ja varsaa kotielÀinpihaan vieraiden ihmisten joukkoon
Tamma ja varsa viedÀÀn muiden kanssa laitumelle, se on ihan normaalia. Ihminen yleensÀ ei ole aidan vieressÀ seisomassa, vaan vÀhÀn matkan pÀÀssÀ ja odottelee kun hevonen siihen tulee katsomaan, kun ei voi tietÀÀ onko hevonen millÀ tuulella. No nÀmÀ on niitÀ jotka höökii vieraita koiriakin lÀÀppimÀÀn ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh, karun nÀköinen korva ja varmasti kipeÀ ja pelottava tilanne. Minua puri hevonen joskus kÀdestÀ, mutta ei onneksi mennyt edes iho rikki. MiksiköhÀn tuo hevonen puri?
Muistan tapauksen, missÀ yksi tyttö syötti aidatulla alueella toiselle hevoselle porkkanaa ja heinÀÀ. Toiselle ei antanut ja se nÀykkÀisi lopulta tyttöÀ vyötÀröön.
Meetwurstitehtaalle tuollaiset konit
Hevosen omistajan vastuuvakuutus korvaa ei kotielÀintilan
Korva nÀyttÀÀ hassulta. :D